Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Týden s Tedem 3
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 26.10.2005 (10:00:00)

Středa 17.8.

 

Leje a mraky se válej v půli hor. Snídani u Lídla konzumjem v druhé řadě Multivana u stolečku. U pumpy si dáváme kafe a čokošku. Ted zkroucený u pultu vypadá jak moderní socha.

Zvolenský hrad je k pláči. Z okolních paneláků koukaj na nádvoří.

Bánská Štiavnica je bomba. Ted sakruje. Vlastivědu si nespojil s chozením do kopce. Velmi strmo zde. Přes spoustu rekonstrukcí a kostelík mizící v mracích a zas se objevující žasnu. Bohaté domy jsou náhrdelník té stráně.

Před Levicema někdo ukrad kopce. Městečka – pomníky bolševizmu. Jak smetí pod stůl někam zakopli kostely a starší domy.

Nitra má kliku, že tam sídlili maďarští arcibiskupové. Areál arcibiskupství je to jediné. V hospičce na hlavní třídě jsme dali obsluze 15 minut. Pak dem do pizzošky, kde jsme sami. Kvalita pizzy odpovídá.

Do Seredi kvůli Ziggymu. Do sídliště zabloudil kostel. Na jeho „lužencové“ hory (odpad při výrobě niklu) nemáme energii. Jo, a Ziggymu řekněte, že Serdehely není maďarsky Sereď, ale Dunajská Streda.

Vzhůru do Štúrova (maďarsky Párkany). Silnice rovná jak pro autopilota i ve 120 s předjížděním. Spousta stejnejch a divnejch vesnicoměst – Galanta, Šaĺa apod. Vypadaj jak v kocovině.

Ve Štúrově maj bejt 3 kempy. Klikatě kroužíme kolem návsi se 3 krámy, 2 hospodami, 1 cukrárnou a stánkem s občerstvaním. Ani ukazatel. S každým dalším kroužením jsme blíž díky náhodně sehnaným informacím.

Po sedmym okruhu jsme v příšernosti, kde si ostatní návštěvníci libují. Před montovanými zamřížovanými buňkami – lemují rozryté tréninkové fotbalové hřiště - se lidi chovaj jak na chatě. Metr vod nich další. Spousta rajcovních ne moc chytrejch holek.

Večerní procházka podél Dunaje. Kam se sere Vltava. Unavené baráčky Štúrova lemované sídlištěm versus Katedrála v Estergomu vypovídaj o sebehodnocení obou národů. Probíráme Tedovu onanii. Normální náhrážka, kerá se dělá v soukromí a kerá se nepřehání. Pookřává.

Do telefonu s Evou proniklo slovo rád(a).

 

Pokračování příště

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 26.10.2005 >

několik různých rovin....

líbí se mi, jak to, oč skutečně jde, tak nenápadně probublává pod cestopisem...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 26.10.2005 > tak jo, už jsem si zvyknula....anebo je to lepčejší...anebo už fakt nechci další noční můru s Malérem v hlavní roli...máš mít déčko, ale že už se mi nebudeš zdát, viď....;o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 26.10.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 26.10.2005 > chystám se napsat svý hodnocení, až si přečtu celej cestopis - ale jednu věc bych ráda řekla už teď: určitě se ti daří vyvolat dojem autenticity
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 26.10.2005 > MiKa> jak daří?? Základem je vopravdicky palubní deník.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 27.10.2005 > Luk Malér> jo jasný, asi jsem se vyjádřila nešikovně - daří se ti vtáhnout čtenáře, jako by za volantem seděl sám
<reagovat 
nnnnnn (Občasný) - 28.10.2005 > Mně se to líbí. Bez těch fotek, pouhý text, mohu vydávat na pokračování na www.poesia.vulgo.net - podmínkou je ovšem, že by to vycházelo s Tvým souhlasem a pod Tvým pravým jménem.

Boris
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 28.10.2005 > BorisCvek> 

S tim nemam problém. Jen zjišťuju, že jsem udělal editorskou hovadinu, že jsem udělal šest dílečků, a ne dva nebo tři díly po třech potažmo dvou dnech....

 


<reagovat 
Regio (Občasný) - 29.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter