Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Půlnoc
Autor: iKerim (Občasný) - publikováno 18.10.2005 (19:34:31)


Poznámky k tomuto příspěvku
Balcarka (Občasný) - 18.10.2005 > je to rozmázlé až moc :(
<reagovat 
wopi (Občasný) - 18.10.2005 > taky mam ten pocit
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 18.10.2005 > Mně se to takto líbí.
Body: 5
<reagovat 
net (Občasný) - 18.10.2005 > tajuplná atmosféra
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 18.10.2005 >

Ještěže spousta lidí, to, že je kretén přiznává neotevřeně. Ted to není myšleno na wopiho nebo Janahe, ale všeobecně, aby nedošlo ke zbytečný rozbrojům.


<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 18.10.2005 > Kdyby sem někdo dával mázlou fotku a nebyl to záměr, tak to bude asi kretén, tudíš bych to nekritizoval. Mně se líbí též.
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2005 > Fredy_Brown> Ale jdi, často to není záměr, autor si fotku prohlíží nejdřív naštvaně, pak shovívavě, posléze mu zjihne srdce, pojme k neduživému dílku mateřský vztah a lup ho, už je to na Totemu.
<reagovat 
 wopi (Občasný) - 18.10.2005 > Fredy_Brown> A on tu někdo tvrdí, že to neni záměr? A ono se smí kritizovat jedině když je někdo kretén? Asi ne, tudíŽ mam právo na to, aby se mi ta fotka nelíbila.
Body: 2
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2005 > wopi> Já bych hlavní problém viděla v tom, že on málokdo otevřeně přizná, že je kretén, tady panuje inkognito, jak se pak člověk má orientovat?
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 18.10.2005 > wopi> Já ti to právo ani neberu, jenom je to kritika nahovno.
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 18.10.2005 > Janahe> Soudě podle kvality tvých fotografií bych o tom v tvém případě dost pochyboval.
<reagovat 
 wopi (Občasný) - 18.10.2005 > Janahe> No jo, to je pravda. I když ... já bych to klidně přiznal, jenže nemůžu, neboť náhodou nejsem. :)))
<reagovat 
 wopi (Občasný) - 18.10.2005 > Fredy_Brown> Ano. "Mně se líbí též" je proti tomu kritický klenot, uznávám.
<reagovat 
 wopi (Občasný) - 18.10.2005 > Fredy_Brown> Ano. "Mně se líbí též" je proti tomu kritický klenot, uznávám.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2005 > Fredy_Brown> Podívej, ty to stavíš, jako by se divák měl ztotožnit s pohledem autora a pouze měl upozorňovat na nedostatky, které autorovi nějak utekly, ale které by on sám za nedostatky také považoval. Ale to je přece nesmysl, divák může odmítnout přesně to, co považuje autor za stěžejní. A kdo má pravdu? Autor je také jen interpret svého díla, jestli něco bylo nebo nebylo jeho záměrem, je zcela lhostejné (i když třeba zajímavé), podstatný je výsledek. A k tomu se může zcela regulérně vyjadřovat jak autor, tak divák.
To, čemu říkáš "kritika nahovno", je pouze kritika jdoucí ku kořenům.
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 18.10.2005 > wopi> Těch pět bodů vyjádřilo to, že se mi to líbí, tudíš nemám co kritizovat, nemyslíš?
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 19.10.2005 > Janahe> Já nevím, ale kritizovat tady neostrost mi přijde jako o Toona šum. Tot vše.
<reagovat 
 wopi (Občasný) - 18.10.2005 > Fredy_Brown> Netudím, proč mi tedy pořád říkáš, že tudím??
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2005 > Fredy_Brown> 

I šum u toona je kritizovatelný. Pokud je to jeho hlavní výrazový prostředek, pak tím třeba odmítneš všechny jeho fotky - i to se snad smí, ne? 

Ale k tomuto obrázku: mě kupříkladu bolí oči, když se na něj podívám, mám z něj pocit, že špatně vidím. Za komunistů byly v publikacích často u barevných obrázků posunuty barvy (modrý tisk byl trochu jinde než červený a žlutý), čímž se obrázek rozostřil a nedalo se na něj koukat. Přitom můžeš mít rozmazanou šmouhu, která nevadí;  to, že  to někdy vadí,  je asi tím, že mozek si myslí, že má vidět něco jiného, než vidí. U tohoto snímku mně osobně rozostření taky vadí, protože mám pocit, že by to ostré být mělo a že tudíž asi blbě vidím já. A já nemám ráda, když mi někdo připomíná, že blbě vidím

Ale každý má svůj osobní mozek, některý mozek si třeba nemyslí, že to má být ostré, a tedy mu neostrost nevadí. Pro autora je nicméně (možná) zajímavé, jak mnoho diváků tu neostrost snese a kolik jich bude naopak prskat. Alespoň mě by to zajímalo, kdybych byla autor.


<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 18.10.2005 > wopi> Vlastně jsem nad tím "š" sám přemýšlel....každopádně očividně už nemáš víc co říct, že?
<reagovat 
 wopi (Občasný) - 18.10.2005 > Fredy_Brown> Myslíš iKerim? Možná má co říct, nemůžeš soudit podle jedné fotky.
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 18.10.2005 > wopi> iKerim určitě ano...myslím ty.
<reagovat 
 wopi (Občasný) - 18.10.2005 > Fredy_Brown> Měnit text po tom, co na něj někdo reaguje je ubohost. Seš trapnej a k tomu zřejmě jeden z těch egocntrickrjch nafoukanců, co myslí, že když jim se něco líbí, musí se z toho ostatní podělat. Nemusí, hochu s jedním d, nemusí.
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 18.10.2005 > wopi> Kdybych měnil text, změním spíš to "š" ne? Ne nemyslím si, že se z toho musí všichni podělat. A jedno d mi stačí. Nepotřebuju mrvit w. Dobrou noc.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 19.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 19.10.2005 > Díky všem za názory, ale debata mě poněkud vyděsila. Snažil jsem se o to, aby to bylo co nejméně rozklepané, ale stativ nebyl po ruce a opřít se nebylo kde. Je jasné, že to mohlo být ostřejší. Nicméně při prohlížení na mne dýchla atmosfera, přesně jak to vyjádřila Netinka. Chtěl jsem se o ten pocit podělit. Neostrost při tom zas nehraje takovou roli. Myslím, že tady bylo daleko více mázlých snímků, někdy i bez reálného obrazu a šlo jen o pocity.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter