Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
přitiskl jsem se ke zdi uchem tvé konvice a zapískal na opuštěného výhybkáře blues sběračů kávy
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 26.9.2005 (09:25:46)

 

 

ukápla lampa

slzu ti do okna

když kýchlas sen

skrz modré sklíčko dveřního kukátka

 

bylo to v angíně února

 

utíkal jsem pro doktora snů

v prachu drkotajících parníků

a ozvěnách nákupních tašek proběhl jsem tržnicí

buším si na srdce tepem

 

otevřela mi lékařovic kočka

 

prášek ti zapil jsem palmovým vínem z tvých dlaní

rtuť zahnal horrorem toricelli

napsal jsem báseň ti do ucha

konvicí se dnes zdám

 

bylo to v angíně února



Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 26.9.2005 > džízis, proč porád čtu "ve vagíně nora"? ;o)))

tywoe ty musíš být už dlouho střízliv, že ti zas Roman tiká! hihi
Body: 5
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.9.2005 > Kelly> náhodou..bys koukala, jak jsem v sobotu zlobil 8¨-)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.9.2005 > born to be child> no sláva, už jsem začínala mít o tebe prach ;o)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.9.2005 > Kelly> to bylo zcela vyjímečné..já ve skutečnosti vůbec nepiju..je to jen póza, abych byl zajímavej..to se tu prý dělá..tak abych nebyl za vola 8¨-))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.9.2005 > born to be child> jeee, udělej ještě nákou pózu, wole ;o)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.9.2005 > Kelly> já četl kozu 8¨-))))))
jako že tu dám všem přes držku a ták? 8¨-)))))
jo..a bacha! všemu rozumím..jen to hraju..jakože ne..a dělám schválně hrubky..8¨-)))))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.9.2005 > born to be child> děláš schválně hrubce, jasně!! ;o))
<reagovat 
Barča (Občasný) - 26.9.2005 > Nezdá se mi tam to "ti" --- opakovaně .....
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.9.2005 > Barča> to jsou ty úžasný český vztahovací zájmena - ve kterým jiným jazyce můžeš říct kamarádce větu "Pustila jsem holku na hory a ona ti si mi tam zlomila nohu!" ;o)))
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 26.9.2005 > Kelly> Jéžiš to je nádherná věta ! Už zase z toho smíchu nevyjdu !!!
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.9.2005 > Barča> to ti tam musí být..přeci..to je protiparadokc! 8¨-))
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 26.9.2005 > born to be child>  PROTIPARADOX !!!!!!!

Tobě už nestačí "obyčejné" paradoxy ? To už je na můj selskej ženskej nerozum fakt STRAŠLIVĚ složité ---------------------------- No, třeba se časem vypracuju na vyšší stupeň chápavosti některých částí některých Tvých básní .....
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.9.2005 > Barča> tak až budeš chápat, tak řekni..já sám své básně vůbec nechápu 8¨-)))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 27.9.2005 >
Body: 3
<reagovat 
hajka (Občasný) - 4.10.2005 > tůdleta zase až tak moc ne, máš lepčejšejší vejmyšlenky...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 4.10.2005 > hajka> nemám! 8¨-)))))))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 6.10.2005 > born to be child> ale to teda máš
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 7.10.2005 > hajka> a nemám a nemám a nemám!
8¨-))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 7.10.2005 > born to be child> hele, nehadej se se mnou, mohla bych se rozbrecet, alebrz jsem mensi a bojim, bojim....:o)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 7.10.2005 > hajka> no..to bych ani neřekl..páč jsem tě viděl..8¨-)))))))

<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 7.10.2005 > hajka> to ti nevěřím...jsem tě viděl pít pivo! 8¨-)))))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 7.10.2005 > born to be child> chces poprit, ze jsem vo dobrejch 5 cisel mensi? ty ses na me ale vosklivej, fuuuuuuuuuuj
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 7.10.2005 > born to be child> vod kdy je pívo dobrý na vejšku?....:o)))) sem nemluvila vo vobvodu hrudniku....:o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 7.10.2005 > hajka> popřu šécko..a dvakrát 8¨-))))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 7.10.2005 > hajka> ne ne..kdo pije pivo, ten se nebojí..takhle jsem to myslel 8¨-)))
pilas, až šel strach! 8¨-))))))))))))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 7.10.2005 > born to be child> sem mela žížu....:o)) a abstak, ve Francii tak dobry nemaj....:o)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 7.10.2005 > hajka> ano..vskutku, ve Francii takovej absťák nemaj 8¨-))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 7.10.2005 > born to be child> sem myslela pívo....:o))) ale jinak dekuju, zes mi dal za pravdu....:o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 7.10.2005 > hajka> tys myslela? na pívo? 8¨-)))
no to je vcelku pochopitelné! 8¨-)))))))))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 7.10.2005 > born to be child> bylo mi jasné, že člověk Tvého intelektu a životních zkušeností to okamžitě pochopí.....
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 7.10.2005 > hajka> můj intelekt je s malým "t" ..to bys ho naštvala 8¨-)))
jiné zkušenosti, než-li životní, nemám.. 8¨-)))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 7.10.2005 > born to be child> pokorně a na kolenou prosím tvůj intelekt o odpuštění....to jem hned poznala, takové zkušenosti z obrázkových knížek nenačerpáš...:o)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 7.10.2005 > hajka> nooo..prý se na tebe nikterak nezlobí.. 8¨-)))
čtu jedině obrázkové knihy!
od čtyřlístku přes rychlé šípy až ke komikcům a nyní zpět ke čtyřlístku..
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 7.10.2005 > born to be child> čtyřlístek je jednička, já miluju myšpulína....:o))) ale ted tezce souperi s garfieldem...:o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 7.10.2005 > hajka> já chtěl bejt dycky myšpulín!! 8¨-))))))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 7.10.2005 > born to be child> jenže protožes chtěl fifinku...:o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 7.10.2005 > hajka> jak víš? 8¨-))))))))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 7.10.2005 > born to be child> no mě jsi v tý době neznal, tak zůstala jedně fifnka a myslím, že i nadále zůstala naprosto nepřekonatelná....to jsou ty první lásky....:o)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 8.10.2005 > hajka> kdepak..dlouho jsem spolu nepobyli..už na průmce mi začala nápadně připomínat jednu spolužačku..a bylo to 8¨-)))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 8.10.2005 > born to be child> Ty šupáku....:o)) opustit fifinku kvůlivá nějaký spolužákyni....to se dělá?...:o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 8.10.2005 > hajka> nooo..ale jsme spolu nechodili..s tou spolužákyní..ona to byla pseudofeministka..a při bližším srovnání jsem zjistil, že to samé je i Fifinka..tak mě vlastně opustily obě, aniž bych byl jedinkráte políben.. 8¨-)))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 8.10.2005 > born to be child> chudinko maej, to muselo bejt smutný dospívání....taková deziluze v citlivým veku pubertálním...:o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 8.10.2005 > hajka> kdepák! na pubertu naštěstí ještě čekám 8¨-))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 8.10.2005 > born to be child> ale chudacku, prijit o iluze uz v detstvi...:o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 8.10.2005 > hajka> přišel jsem jen o deziluse.. 8¨-)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 8.10.2005 > hajka> přišel jsem jen o desiluse.. 8¨-)))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 9.10.2005 > born to be child> V tom případku je mi te líto ještě víc, jelikož abys mohl přijít o deziluze v dětství, pak o iluze jsi přišel někdy v kojeneckém věku...:o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 9.10.2005 > hajka> viď? že jsem případ k poplakání?
8¨-)))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 9.10.2005 > born to be child> dve krabice kapesniku uz jsem dneska spotrebovala, kdyz jsem to precetla...:o)) a to je teprve pul desaty...:o)
<reagovat 
Claw (Občasný) - 12.10.2005 > no jo, v angíně února (proč se to tam asi opakuje, že?)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter