Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mosty
Autor: kalais (Občasný) - publikováno 9.9.2005 (15:14:18)

Prolog:

Hula - hula jsme netančili - ale to přijde příště:)!

(malá cestopisná reportáž)

 

 

Vestoje učili ji močit

a když se první vrátil

druhý už korzoval po ulici

česnekem vzplál třetímu

 

vestoje učili se kouřit

třetí odmítavě opodál

 

a lesk jejich čel se setkával

 

mosty

provazy na rukou a něco navíc

včera jsem vlasy

vyměnil za psa a ten pošel

než jsem ho donesl domů

k ní

 

 

 to druhý měl ruce modré strachem

a když se nedíval

skákali v jeho stopách

 

falešně

 

ten třetí

 

..

 

pěl

i když už dávno     oněměl ?



Poznámky k tomuto příspěvku
pořezaná_sluncem (Občasný) - 9.9.2005 > a jeden z nich vyhrál. .. tuším...
<reagovat 
fff (Občasný) - 9.9.2005 > hell, to nebylo falešně!!!!:o)))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 9.9.2005 > zkrveživ> to bych netvrdila kámo:) Die Touristen si to nemysleli:)))))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 9.9.2005 > kalais> prdlačku! to bylo náhodou originální podání pro švajnehundy z drážďan....
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 9.9.2005 > zkrveživ> ale nám se to všem líbilo!:))jen to prostě bylo falešně:)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 9.9.2005 > kalais> esli to bylo falešně, tak jedině proto, že jsem přeřvával sám sebe, abych se slyšel.... což se nakonec nepovedlo... ale stejně mám pocit, že jsem zas tak moc neujížděl - na to, jak jsem na tom v tom okamžiku byl vrávořně.
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 9.9.2005 > tuším ten třetí, co nekouřil a falešně zpíval...
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 9.9.2005 > pořezaná_sluncem> a tys tam chyběla:)! ale to bych se už necítila jako chlap kdybysme tam byly dvě :)´

<reagovat 
 fff (Občasný) - 9.9.2005 > pořezaná_sluncem> ó jé
<reagovat 
Joe Black (Občasný) - 9.9.2005 > zaujala
<reagovat 
fff (Občasný) - 9.9.2005 > a vlastně.... kohože sme to učili močit vstoje?:o))) my někoho do něčeho nutili?
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 9.9.2005 > zkrveživ> to zaručeně ne:)neber se tak doslovně:)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 9.9.2005 > kalais> no... chcandu s vytáhla ty.
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 9.9.2005 > zkrveživ> já ne to kolegyně z práce!:)
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 9.9.2005 > zkrveživ> já ne to kolegyně z práce!:)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 9.9.2005 > kalais> kolegyni z práce jsem tam nezaregistroval.... vytáhlas to ty:o)

a máš alkoholickej třes:o)
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 9.9.2005 > zkrveživ> jo to asi mám:)
kolegyně byla ukrytá v gabriově notebooku:))
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 9.9.2005 > dobré momenty, celkově mě to moc nevzalo
Body: 4
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 9.9.2005 > nepobral jsem to, což ovšem může být mým stavem...
<reagovat 
 fff (Občasný) - 9.9.2005 > drfaust> to nepochopí nikdo nezúčastněnej, netrap se tim.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 9.9.2005 > to ovšem básničce dost škodí...
<reagovat 
 fff (Občasný) - 9.9.2005 > drfaust> nesmíš všechno na totemu brát vážně.
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 9.9.2005 >

To vypadá na hrozný orgie..

 

Že by náš malý manifest?


Body: 5
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 9.9.2005 > Jonáš> až mě to naučítě všechno tak klidně manifest;)
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 9.9.2005 >

Co naučíme, propána?

 

Mně to nemyslí.


<reagovat 
anae (Občasný) - 9.9.2005 >  banán tam nejni, tak aspoň něco podobnýho  na václavským Václaváku je moc člověků ...
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 9.9.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 9.9.2005 >

pěkně divočíš, divoženko.

 

česnek, česnek? zkrveživ zpívá falešně?


<reagovat 
 kalais (Občasný) - 9.9.2005 > ouvej> zkrveživ přeřvával tlampače a česnek umíme všichni zpaměti no ne?:)
já nic já muzikant:)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 10.9.2005 > ouvej> pomluvy, sprostý pomluvy. zkrveživ zpívá čistě jako je voda tekoucí ze spolany čistá.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 9.9.2005 > kalais> já jenom kus, co byl v nějakém almanachu...
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 9.9.2005 > ouvej> to by sis měla pořídit:) bez česneku je jídlo na prda:)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 9.9.2005 > kalais> já když jím česnek, vzápětí slzí lidem oči, když s nima mluvím, všeho s rozvahou. :-)
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 9.9.2005 > ouvej> ale nejdou na tebe upíři:))to není špatný ne?:)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 9.9.2005 > kalais> 

no jo, no, všechno má svůj rub i líc.

 

A víš ty co? objevím někde ten almanach, aspoň, nacpu se česnekem, koneckonců jsem dnes krásně sama doma, když pominu psa, který mi prdí pod židlí.... 


<reagovat 
 kalais (Občasný) - 9.9.2005 > ouvej> to je dobrá dámská jízda!
já se jdu zahrabat do peřin...a pozdravuj prdící psy;)
<reagovat 
prymytyf (Občasný) - 11.9.2005 >
Body: 5
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 10.9.2005 > Smetiprach> ani ne spíš to bylo strašně ... no voni by ti kluci i pověděli:)
spontánní

<reagovat 
 kalais (Občasný) - 10.9.2005 > Smetiprach> no jo:)to je sympatické jak se mnou souhlasíš:)))
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 11.9.2005 > Smetiprach> měl jsi tam výt a být:)
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 11.9.2005 > Smetiprach> ano netvrdím že jsi kohout:)
jen asketický buď to je dobrá věc:)...
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 11.9.2005 > Smetiprach> ne a kdybys mě znal a momentálně viděl takpochopíš:)))brouk
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 11.9.2005 > Smetiprach> ne raděj mě nechtěj znát:)a brouky nechávám za sklem...:)pa prášku na praní
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 11.9.2005 > Smetiprach> hua:)
tak to se boj
budu zlý ošklivý nepěkná věc:)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 12.9.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 13.9.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.9.2005 > Tady se někdo vykallíškoval ;o))
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 20.9.2005 > Kelly> jejej Kellíšku nebyla som sama:)všichni sme se vykalíškovali:))))ale v normě v normě:)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.9.2005 > kalais> :o))) jde o to, kterej normoň nasadí tempo!
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 20.9.2005 > Kelly> no mám takový pocit že to byl zživ:)a to měl náskok:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter