Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Rodný z kolekce Pražcem
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 31.8.2005 (11:40:54)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
BulvaR (Občasný) - 31.8.2005 > první, druhý, pátý, sedmý, osmý MOC PĚKNÉ!!!!
Ty mázlé mě až tak silné nepřijdou... možná míň je někdy víc, ale co já vím, že?


Ale jinak Bohumínsko jako když vyšije, hnedle jsem to poznal - a to jsem tam nikdá nebyl ;o)))
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.8.2005 > BulvaR> :)) lumpe! :)
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 31.8.2005 > pekkkkklóóóóóóóóóó
Body: 5
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 31.8.2005 > prvni zbytek uz mene  (ale stejne je to dobry)
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 31.8.2005 > Pěkné záběry.  U Vás přistával raketoplán?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.8.2005 > fanýs> černý kraj a rudé nebe ;) kontrast je pak větší než jinde ;)
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 31.8.2005 > Dost dobré.
<reagovat 
gongey (Občasný) - 31.8.2005 >

kdybych měl vybrat, tak dvojka. jinak se mi u takových věcí docela líbí, že to je kolekce, ale já na ně, s ohledem na včerejší diskusi, nemám teď moc náladu .o )


<reagovat 
Janahe (Občasný) - 31.8.2005 >

Druhý a sedmý. Asi i první.

 


Body: 5
<reagovat 
ooooo (Občasný) - 31.8.2005 > pěkný - ještě, že jsou ty digitály
Body: 5
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 31.8.2005 > Takže jsi ukázala "umím to taky". Bez "taky" by to nešlo?

Připomínáš mi lidi, kteří se kolem tebe srotí, když se zastavíš na ulici a začneš koukat do výlohy.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.8.2005 > Minerva> tim "taky" predpokladam k nekomu smerujes. muzes prozradit kohoze se snazim kopirovat? Tebe? Toona? Janahe? Tleskace?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 31.8.2005 > Mishka> Jak vidno sama moc dobře víš.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.8.2005 > Minerva> jasne, kopiruju X lidi najednou! oni sebe ne, ale ja je vsechny. ses legracni. kdyz nekdo vyfoti el. sloup, cervenou zari, pohled z okna vlaku atd., nema na to na veky copyright!

jeste jsme zapomneli na Protez, ta uz parkrat vyfotila smouhy a bordylek, takze i tu kopiruju.

proc se vubec ale bavim s nekym, kdo rad prudi a nasel si svuj oblibeny terc a bude sit a sit na veky veku. amen.

<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 31.8.2005 > Mishka> Není mperdik tvé alter-ego?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.8.2005 > Minerva> samozrejme a vse jsou autoportrety.
sakra, musim, jit zaloziot dalsi identitu, jsem odhalena. ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.8.2005 > Minerva> kua, až budeš v Praze, zajdem na pivo a vyrazime fotit! ;-O
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 31.8.2005 > Mishka> Hm.
<reagovat 
Regis (Občasný) - 31.8.2005 > Viděla jsi někdy CD "As blood rains from the sky..." od Fleshcrawl, resp. vnitřek krabičky? Dost podobná fotka, která se mi vždycky moc líbila. Ty jsi lepší. Fakt.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.8.2005 > Regis> kdybys nepřidal body, myslela bych, že jde o ironii. ;)
našla jsem si cover zmiňovaného CD, ale booklet uvnitř bohužel k dispozici nebyl
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 31.8.2005 >

......sem se mrk na paar tvejch prispevku, naaahodou (nebo asi ne) s tebe neco roste......bravo......umis a tvoris.......super.........

                                         

 

 

                                                                     

 

.....greetings from vienna........

....az budu v praze zajdem na jedno......


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.8.2005 > Martyfoto> díky díky.
pozdravy z Prahy do Vídně.
<reagovat 
Regis (Občasný) - 31.8.2005 > No, taky mě napadlo prohledat web a bez úspěchu. Nicméně je tam obilné pole, rudá obloha a v popředí sloup vysokého napětí. Ten sloup je v půlce zlomený. Což je sice síla, ale zároveň tím ta fotka trochu ztrácí na kráse - místo abyses kochala samotnou fotkou, tak přemýšlíš, proč se asi zlomil. U Tvých fotek se stačilo kochat. A to myslím smrtelně vážně. Nemám ve zvyku používat ironii na netu nebo po telefonu - stává se, že to adresát pochopí špatně...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.8.2005 > Regis> díky. normálně by mě to nenapadlo, ale je tu dost zákeřňáků a pod rouškou anonymity si tu lidi léčí na druhých své koplexy a zlobu. tak je pak člověk opatrnější. :) díky!
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 1.9.2005 > znám,proto se mi líbí všechny nejvíce dvojka ...předpokládám to není zlomený sloup jak tam nahoře někdo viděl ale žjerav,který upoutává  pozornost.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.9.2005 > buryzon> já nevím, jak se tomu nadává. je to taková ta velká kovová technická věc na .. na nevim co :) nějaké "bouchadlo" či co to dělá :)
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 1.9.2005 > Mishka> buchar....chachar ...to asi bude
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.9.2005 > buryzon> jj, myslela jsem si to, že to "boucha", ale nazev "buchar" me k tomu nenapadlo proradit :)
<reagovat 
výtvarnice (Občasný) - 31.8.2005 > Na mne příliš tmavé...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.8.2005 > výtvarnice> realita ;)
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 31.8.2005 > Mishka> Pěkná realita :)) S odstupem je fajn ten druhý...
<reagovat 
 Dommi (Občasný) - 1.9.2005 > Mishka> realita přibarvená ve photoshopu.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.9.2005 > Dommi> nepřibarvováno! kontrast upraven, trošku barva vylezla, ale tohle nejsou červánky, ale rudý obzor po západu slunce
<reagovat 
 Dommi (Občasný) - 1.9.2005 > Mishka> já myslím že ten kontrast byl upraven trochu moc- kdo kdy viděl fialový mraky? jsou to v základu nic moc fotky kterým kdybys nehodila takovej kontrast tak by nebyly vůbec zajímavý...tohle umí každej
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.9.2005 > Dommi> Panenko, asi Tě zklamu. mluvíš sice jako velmi zkušený fotograf s výsledky, které by to dokazovaly (bohužel tomu tak ale není), ale pravdu nemáš! Tys nikdy neviděla jak dovede Matka Natura kolorovat?! Neviděla jsi nebe tónované až do fialova a vůbec tu širokou škálu barev, co je schopná příroda na nebi občas vytvořit?! To mi je líto.
Taky umí-li člověk použít nastavení clony a času, dá se snímek posunout trošku jinam, než je "realita".

Je velmi jednoduchá kontrola, jestli kecám já či Ty.
Pošlu Ti původní originály (napiš kam), ať nemusím číst tyhle zasvěcené nepravdy. Neupravované originály si uchovávají parametry z foťáku (typ foťáku, clona, čas...), po úpravě ve Photoshopu a Neat Image tohle ztrácejí. Velmi jednoduché.



<reagovat 
eternity (Občasný) - 31.8.2005 >
Body: 3
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.9.2005 > eternity> á, pan profík opět zasahuje! ;]
<reagovat 
 eternity (Občasný) - 1.9.2005 > Mishka> a co si cakala, ze tvoje fotky prehliadnem...?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.9.2005 > eternity> to bys nemohla, to uz vim. vzdyt posledni dobou prijdes plesknout jen jednu znamku a to mi. vazim si toho, zda se totiz, ze na Totem chodis jen kvuli me. asi hledas inspiraci pro sve zatim dost nedobre fotky...
<reagovat 
 eternity (Občasný) - 1.9.2005 > Mishka> inspiraciu hladam u profesionaloch, keby som ju mala cerpat s tvojich mizernych fotiek uz davno by som sa venovala radcsej niecomu inemu...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.9.2005 > eternity> a proč tedy fotíš taky nedobré fotky a jen plkáš a předhazuješ profi servery?!
proč sama nepublikuješ teda své dokonalé fotky tam?!

máš nějaký problém a očividně ventiluješ své problémy a zlobu na cizích anonymních lidech. k takovým je třeba mít soucit.
<reagovat 
eternity (Občasný) - 2.9.2005 > Mishka, je mi luto ze mas tak slabu pamat...a ked sme pri tom sucite, ty si robila to iste...len zalov trochu v pamati...mozno si pri troche stastia spomenies...vela uspechu v spomynani...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 2.9.2005 > eternity> ze jde o "pomstu" ci jasnou averzi bylo jasne, je hezke, ze se priznavas, proc utocis.

muzu hrabat v pameti jak chci, ale takhle hovadsky, hloupe a ze zloby a pomsty jsem nikdy nikoho nehodnotila. bud nekdo fotky ma dobre ci ne, ale snazim se to podat slusne a ne psat, jaky je to shit a predhazovat profi servery. to si dost ujela.

hlavne, ze ses rada priznala co je tohle za hru.
res si na me dale svou zlobu a komplexy, bohuzel Tve hodnoceni neberu vazne a ostatni si asi taky uz udelali obrazek ktera bije. za hlupaka pak nejsem ja.

mnoho stesti a energie k zapuzeni zloby a nezahojenych ran ega, je mi vazne takovych lidi lito.

<reagovat 
 eternity (Občasný) - 4.9.2005 > Mishka> ale takto isto si reagovala ty pri mojich fotkach, tak mi tu prosim ta nevypisuj o zlobe a komplexoch...este stale ti to nedoslo preco som radcsej vsetky fotky zmazala...? lebo ty prva si vzdy mala na kazdu jednu moju fotku hlupu pripomienku...vela stastia pri hladani dalsej obete na ktorej fotkach si budes moct vybit svoju zlost s komentarov na tvojich fotkych...a v kazdom pripade mi je ta mishka luto... 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.9.2005 > eternity> holka, nevim, jaky nick jsi mela pred timto a jake konkretni fotky jsem Ti hodnotila, ale protoze jsem NIKDY nehodnotila z nejake averze a nemstila se (treba Toono a Minerva do me sijou neustale, ale nesazim k jejich fotkam nizke body jen proto, ze me stvou!), musely byt Tve fotky opravdu nedobre.
ze jsi nezkousla mou kritiju a mas potrebu mi to vracet timto hloupym a okatym zpusobem je smutne, ale bohuzel je to problem Tvuj.


"ste stale ti to nedoslo preco som radcsej vsetky fotky zmazala...? lebo ty prva si vzdy mala na kazdu jednu moju fotku hlupu pripomienku."

pokud mas pocit, ze Tve fotky byly dobre, tak to jiste ocenili i dalsi uzivatele a jedno me nelichotive ohodnoceni Te prece nemohlo rozhodit ci dokonce vyburcovat k vymazani.
bohuzel asi tusim, ze me pripominky nebyl "hloupe", jen pro Tebe neprijemne a ostatni asi reagovali podobne, jinak pochybuji, ze bys to smazala.

ale uz se s Tebou o tom dal nebudu bavit, je to zbytecne. predpokladam, ze ses hodne mlade tdrdlo, co chtelo byt ze dne na den super fotografkou a nezkouslo, ze to chce cas a hlavne pokoru nad hodnocenim jinych. jen tak ma sanci se clovek posouvat.

vzdala jsi to, radeji budes mazat sve nepodarene fotky a mrstit se otevrene na tech, co Te nevychvalili.
smutne, ale je to Tvuj problem. Ty jsi to vzdala, prohrala, citis se ublizene.. misto aby Te to vyburcovalo na sobe makat... ale to je Tvoje volba, Tva cesta...


<reagovat 
 eternity (Občasný) - 7.9.2005 > Mishka> mishka, zena v tvojom veku by mala mat pamat este dobru...je to smutne ze tebe uz tak nesluzi...tvoje komentare si citam stale lebo mne ich ukazuje aj napriek tomu ze uz tam fotky nemam...vynikajucou,ospevovanou fotografkou som sa nechcela stat z jedneho dna na druhy...fotim lebo ma to bavi nie preto aby mi nejaky amater alebo zaciatocnik pisal primityvne posklebky na moje fotky...keby to boli rady tak ani nepipnem ale bolo to ponizenie na moje fotky...neprehrala som mishka...to o tebe by sa to dalo povedat...len zalezi za aky dlhy cas nato prides sama...v kazdom pripade je mi uz teraz jedno co si o mne a mojich fotkach myslis...dosiahla som vo svojom foteni najvacsi uspech...a to uspech v podobe uznania na celosvetovej stranke fotocommunity.com...takze teraz ma uz mishka vobec nevytocis ani neodradis...v kazdom pripade ti prajem este vela nafotenych, dobrych fotiek...
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 14.10.2005 >

Některé fotky se mi líbí, jiné ne.

Připomíná mi to, ale večerni vyjížďky s kamarády autem někam do přírody:)

Dík za vrácení vzpomínky:)

Která, ale stále trvá:)


Body: 3
<reagovat 
xmovies (Občasný) - 1.11.2005 > tak tyhle blbiny zvládne muj brigádník kterej vyšel ze sedmé třídy občas mi to ukazuje ze svého dvoumegáče
Body: 1
<reagovat 
hermit (Občasný) - 23.11.2005 >

určitě osmička, té rozumím ;-)

za osmičku ty bodíííky


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter