Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 11.6.
Bruno
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zuby si čistíme třikrát denně po jídle
Autor: Bernini (Občasný) - publikováno 28.8.2005 (17:11:39)


Lamarski (Občasný) - 29.8.2005 > Zajímavá úvaha. Při čtení jsem přemýšlela nad tím čištěním 3x denně. Ono je to dost individuální, jsou lidé, kteří nemají silnou sklovinu a drhnutí kartáčkem 3x během dne by je asi připravil o i ten zbytek. Ke stylu psaní: tuším, že  dvakrát jsi se spletl/a v koncovce vypravěče. "Také jsem zkoušela chodit sem ...", "Dokonce jsem se dozvěděla ...". Na začátku úvahy je položená otázka (což je v úvaze v pořádku): "Ale zajímalo by mě, nakolik tenhle zákon jmenovaní (a členové jmenované instituce) vlastně dodržují?" - na kterou později není odpovězeno. Docela zajímavě bylo zpracováno, co všechno se dá při čištění zubů dělat, ale nějak mi to jako čtenáři nestačilo. Ale jinak souhlasím, že všude se na nás valí samé čistěte si zuby - bububu, jinak plak, zubní kámen, odchlíplé dásně a spol. vás sežere zaživa :)))
Body: 2
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lamarski
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter