Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Víla
Autor: Zuzi eNKa (Občasný) - publikováno 23.7.2005 (12:45:18)

Víla

Nemluv. Myslím, že jsme nechali zapnutou televizi – neslyším nic, ale vlastně spoustu hluku. Hluk těl. Vzdaluješ se, přicházíš, opakuješ se,stydíš se. Nádech, výdech. Padám, zvedám se, zvedáš mě. Nechávám se, nechávám tě. Nenechávej mě!

Polibek? Teď? Teď nemůžu dýchat. Nemůžu nic. Můžu tebe.

Barva? Bílá? Stěna. Chladí. Hřeješ.

Horko. Stahuje se v podbřiškům jde do stehen a ta se vzdalují …a pevně tě tisknou.

Víla? Kde? Tančí mezi námi. Právě tě hladí. Nevidíš ji? Hladí, ladí tvé tělo, napíná ho a otáčí na záda a ty tančí, zády tančíš po prostíradle. Tančíš s ní. Tančíš nahý a tančíš se mnou.

Vláčně, unaveně, mile, jemně mě drtí. Líbá mě naše víla a voní, voní jako ty.

Tvoříš. Hněteš mě jako z těsta. Ještě pár tahů… Pár doteků… Máš torzo. Samoničiteli! Vlastním tělem rozemíláš mě na prach.

Dýchej… když já nemůžu. Dýchej, prachem obalený.

Víla je tu zas. Rytmus. Taktovka v ruce. Ona je ďábel sám…co ti to našeptávám…

Dýcháš? Dýchám. Vílo, jemně nás oviň. A ty? Ty mě pohlaď a pořádně stiskni v náručí.

Pojď. Sedneme si.

Kouříš? Ano?

Hoří…

 Vílo? – Je pryč…nese se kouřem, oknem ven, do pražských ulic a hledá nový pár

K taneční výzvě…



Poznámky k tomuto příspěvku
Sallybill (Občasný) - 23.7.2005 > Když jsem to četl, Víla mi olízla ucho a tahala mě za všechny chlupy po těle, abych měl husí kůži.
A já ji měl.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Zuzi eNKa (Občasný) - 24.7.2005 > Sallybill> díky, fakt to potěšilo, strašně se mi líbí že to na tebe tak zapůsobilo...juuhuu!
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 24.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
TessDarkfire (Občasný) - 24.7.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
prymytyf (Občasný) - 24.7.2005 > Na záda a ty tančí? Prostíradle?
Stahy, vzdychy, prdla sis už před samočinitelem?
Body: 5
<reagovat 
 Zuzi eNKa (Občasný) - 24.7.2005 > prymytyf> prosím? Ty jsi asi fakt primitiv...(prymytyf)
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 26.7.2005 > Je to zvláštní. Má to v sobě jakýsi kouzlo plynulosti jako tai-či.)
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 12.10.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter