Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Balada o panu Č.
Autor: Kremel Kryštof (Občasný) - publikováno 16.7.2005 (17:55:01)


čtenář Miroslav Tomáš - 6.9.2007 > Doc. Ing. František Čuba se ve své době choval jako prozíravý,podnikavý a kreativní ředitel farmy, který z chudého valašského družstva svými schopnostmi, vysokým intelektem a hlavně pracovitostí dokázal zbudovat mezinárodní družstevní podnik s obratem 8 miliard v r. 1988. Protože přijímal odborníky nejen z Valašska, ale z celé republiky, kteří byli nuceni v době normalizace opustit řady KSČ nebyl populární pro přežité prosovětské vedení na kraji ani v Praze. Mrzí mne, že člověk jeho formmátu a znalostí se nestal po revoluci ministrem zemědělství, naopak byl teoretiky a tzv. umělci pošpiněn a korunu tomu dal tehdejší prezident Havel, který jej označil za nepřítele vývoje po r. 1989...Ten který hospodářství a ekonomice vůbec nerozuměl (vpuštění zbrojařských podniků na naše trhy, zavření československých zbrojovek, výroky láska a /jeho/pravda musí zvítězit nad lží a nenávistí (koho??). Dovoluji si tímto poznamenat, že tzv. disidenti do vlády přišli a odešli a nic po nich nezůstalo pouze nenáviděli a záviděli všechno dobré, co se zde vykonalo.Zůstalo po nich jenom prázdné proklamativní filozofování,největší tunel v Evropě a prodej prosperujících podniků. Pan František Čuba dokázal, že i na chudém Valašsku jsou místní lidé schopni v technologiích konkurovat západním státům i bez Prahy, což mu uražená ješitnost neschopných pražských politiků neodpustila. Přesto na něho zůstala vzpomínka u kvalifikovaných a vzdělaných odborníků jako na jednoho z nejlepších podnikatelů naší poválečné historie. Až dnes se ozývají hlasy na jeho rehabilitaci, lidé už totiž pomalu vystřízlivěli z Havlovské teorie a pomalu pochopili Klausův pragmatismus, který vychází z myšlenek F. Čuby starých více jak 20 let.
Mgr. Miroslav Tomáš, člen ČSSD Zlín
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter