Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kdo stvořil Stvořitele?
Autor: romann (Občasný) - publikováno 14.7.2005 (09:37:28)

Kdo stvořil Stvořitele?

Tak se ptají mnozí, kteří mají problém přijmout Boha jako Stvořitele. Prý by to bylo jen posunutí problému. Pokud přijmeme Stvořitele, musíme se prý ptát, kdo stvořil Jeho.

Téměř nikoho kupodivu nenapadne, že by se Boha sám zeptal. Přitom je všemohoucí, ale ani věřící se Ho neptají, ačkoliv bible i dějiny církve jsou takových zpráv plné. To, že se komunikaci s Bohem dnes říká channeling, není podstatné. Pomocí něho a zejména dynamických mystických meditací můžeme poněkud vniknout do problému, který je opravdu nekonečně složitý, ovšem jako Vše.

Tak si rychle uvědomíme, že lidské poznání a schopnosti na tuto úlohu vůbec nestačí. Když prožíváme-li božskou řeč i kódy Jeho řídících povelů jako proudy vířivých fraktálů, uvědomíme si, že jdou jen přibližně přeložit do slov, kterým mimo meditaci rozšířeného vědomí stejně nerozumíme. Ale ani pes domácí nám vždy nerozumí, ačkoliv se snaží.

Jak například dokonale pochopit, že lidská představa, že nás Bůh kdysi stvořil je mylná? Ne, že by nás kdysi vyhnal z ráje a ponechal osudu, ale jako Procesor neustále vytváří virtuální realitu a v ní nás, učící se systémy.

Je tedy zcela mimo nám známou sféru projevu a dějovosti, ale ta stejně vlastně ani neexistuje, je to Jím vygenerovaná představa stvořená pro náš i Jeho prožitek. Virtuální Hra Líla. Ani naše vnímání času vlastně neexistuje, On tvoří celou věčnost současně a neustále jako Svůj obraz projevu potencionality všech možností. Není nic mimo Něj, generuje celé Bytí v naprosto vyvážené struktuře archetypů.

Jelikož není oddělenost, existují pouze různé vazby, je pojem já a ne-já velmi sporný. Při bližším zkoumání si uvědomíme, že vlastně každá část hierarchie Stvoření tvoří úměrně svému postavení na ni a nastavení. Každý přece tvoří fyzické, emocionální i mentální struktury. Sen či vizualizace je méně dokonalejší než realita, není totiž tvořena nejvyššími silami, ale i v nich si jsme často jisti, že jsou reálné. Mají proto stejný či podobný základ.

Ptát se pak kdo stvořil Jeho je vlastně směšné, když Ho nejsme schopni pochopit. Otázka je to však dobrá, ale i Inteligence o mnoho řádů vyšší než naše, tedy božská, s ní má nekonečnou práci bez jednoznačného výsledku. I Sám pro Sebe je záhadou. Tvoří vlastně proto, aby Sám zkoumal odkud vyvěrá. Musí to tak být, jinak by Stvoření bylo banální. Vše v Něm jde do Nekonečna



Poznámky k tomuto příspěvku
 sibyla (Občasný) - 16.9.2005 > Miloš...> Psala jsem Ti něco k tomu Tvému novému příspěvku ... Frantova meditace... to mě celkem oslovilo.
:-)))

<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 27.9.2005 > sibyla> Několik zasvědcenců je na světě pořád. Magií, myšleno zesílený egoismus a schopnosti silově-energeticky ovládat okolí bez ohledu na vyšší vůli, která si stejně nakonec prosadí své, jinak by nepatřila vyšší Inteligenci.-) Rovnováha je dost abstraktní pojem, podle jendoho člověka tak něco mlže být, podle jiných zas něco jiného a intuice se na to ptá málo kdo, i její cítění máme dost zamlžené egem... A vše je dost individuální, každý máme jiné nastav. archetypů jiný přístup božských sil i karmy...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 27.9.2005 > Miloš...> Máš pravdu, o tom, že je zde stále - nebo už opět zrozeno několik "Zasvěcenců" vím. Jo v tom máš asi pravdu je to hodně individuální a každý má jinou karmu. To pak hraje asi určitou roli. Rovnováha je prostě rovnováha, myslím, že je potřeba spojit jin a jang, muže a ženu. Prostě 2 póly. Ovšem asi ne každému se toto podaří.
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 9.1.2009 >

Takové slátané.  O Bohu bez Boha.

 

Mám dotaz. Nejsi Roman Palka?


Body: 1
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter