Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Brány
Autor: Regis (Občasný) - publikováno 12.7.2005 (00:24:10)


Poznámky k tomuto příspěvku
xmark (Občasný) - 12.7.2005 > Podobné téma už jsem tu viděl zpracované vícekrát a tohle provedení mě příliš nezaujalo.
<reagovat 
ich (Občasný) - 12.7.2005 > mě to zaujalo :-)
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 12.7.2005 > mohu! jen bych toršku přiostřila a možná i vytáhla kontrast.
Body: 5
<reagovat 
 Regis (Občasný) - 12.7.2005 > Mishka> Dík. Zkoušela sem, a tohle je asi nejlepší varianta co se z původního prachbídného nascannovaní dalo udělat. :o)
<reagovat 
jan(ek) (Občasný) - 12.7.2005 > Špatně zvládnuté po expoziční stránce, ve stínech není prakticky žádná kresba, jedna z možností, jak tomu předejít, by byla například exponovat na stín a zkrátit vyvolávací dobu. Záběrově to není nic objevného, pro takovéto obrázky je potřeba najít podstatně zajímavější schodiště než je v paneláku, ev. se pokusit najít neotřelý pohled. Což ovšem lze dosti těžko, to uznávám. Pro tu koňohlavou neostrost podél pravého okraje není žádná omluva, snad kromě toho, že je to na celém snímku to nejzajímavější. Kdybys to odřízla v tmavém, někde v úrovni zábradlí, vznikla by možná hezká abstraktní fotografie, navíc ozvláštněná vděčným "secesním" formátem. Schválně si to někdy zkus. Takovej skoro až Giger by z toho byl... Jenže to už by byla jiná kapitola, k tomu zábradlí to prostě nepatří.
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter