Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kejvadlo svět nespasí
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 11.7.2005 (12:07:10)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 11.7.2005 > stejně je škoda, že ses na ten zvuk nakonec vysral..

tohle se mi moc nelíbí, řekl bych, že se to z tvých věcí docela vymyká, tak třeba je to jen nezvyk, taky jsem teď po ránu ještě dost zblbej

hm.. protestsong, neprotestong.. nu účel to asi splňuje, ale po koulích mi to moc nešmátrá
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 11.7.2005 > Emmet_RAY> spíš jsem chtěl oslovit jinou část těla (prdel nemyslim), ani ne protestsong - povzdech
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.7.2005 > Luk Malér> kdybych dal před rumem přednosti kyselce? ;-)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 11.7.2005 > Emmet_RAY> no to neblbni, takovýhle drasťárny po tobě nechci, to by tě mohlo zřídit, na to nejsi zvyklej .....
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.7.2005 > Luk Malér> hu.. jsi mne vyděsil, krom bývalky po mne nikdy nikdo nic takého drastického nechtěl ;-))

já jen s ohledem na tvou zmínku o části těla "vtipně" citoval Krchovského, tedy jeho básničku:

Kdybych dal před rumem přednost spíš kyselce,
neměl bych dnešní noc v trenýrkách viselce

;-))

já se dneska nechytám, ale to mám z málo spánku, hodně kávy a sraní se s nějakou školní prací
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 11.7.2005 > Emmet_RAY> sem myslel mozek - myslel jsem že to směřuješ na tu prdel - tak nic.....
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 11.7.2005 > mňamka.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 11.7.2005 > takový samomluvný výkřiky
ty debility sou dobrý
jakož i fotka je vynímečná
déčko, dyš sme teď ty nepřátelé ;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.7.2005 > Cirilla> jak nepřáteléééééééééééééééééééé, kurva drát co se zas děje??????? ;)
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 11.7.2005 > Vypadá to dobře, ale eště se vrátím (jdu si pro silnější brejle), dáš mi vrácenku?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.7.2005 > Strážce_majáku> máš jich vosum ;-)))))
<reagovat 
hajka (Občasný) - 11.7.2005 > v tomhle se ponekud ztracim, zmateny mi to prijde, ale dost mozny ze zmatena jsem tady ja...:o)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.7.2005 > hajka> je to v podstatě rozhovor
<reagovat 
delikt (Občasný) - 11.7.2005 >

Fotka se mi dost líbí, pěknej kousek studie materiálů.. Jen mi moc nesouvisí s textem. Líbí se mi pohřbívání vlastních svinstev, ale (snad) rostoucí ponaučení mi přijde poněkud.. učitelské :)

Zdvižený obočí následované pokrčením ramen?? :)

Nevim, něco se mi líbí (teda spíš mi něco říká než líbí), ale celkový dojem.. krčím rameny..


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.7.2005 > delikt> hm asi jo, nejvíc nasere, když maj (kurva drát) kritici pravdu..... ;-)))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 12.7.2005 > Luk Malér> ... a kerý? :)) ty s těma bobkama a doporučenkama? :)))))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.7.2005 > delikt> ty taky ale byla žobuhell vo těch druhejch....
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 12.7.2005 >

i pán praví...hleď si svých přátel, ježto oni ochrání tvé údy před chladem a oči před pískem....


Body: 2
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.7.2005 > Max Bubakoff> Tos moh napsat, že voda teče, a mělo by to stejnej smysl.
<reagovat 
delikt (Občasný) - 29.8.2005 > No, konec prázdnin za rohem, a ty?? Nic! Vlk taky sliboval!!! :))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.8.2005 > delikt> co jsem zas sliboval ?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.8.2005 > delikt> slipy se maj plnit aspoň o vánocích...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2005 > delikt> H O T O V O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 29.8.2005 > Luk Malér> 

zas bez hejblátek - moc byste se namlsali - ale do konce prázdnin - snad něco......

(to tu visí v proloku, vlku!!! :)))


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.8.2005 > Max Bubakoff> 

a trenky o Dušičkách. ;-))))

klídek to je totiž tak: dostal jsem program swish- osekanej flash, výborně - vytvořil pár věcí - vyexportoval je do swf a text byl úplně jinej, zvuky nefungovaly, vytvořil v Powerpointu - to má 5 MB, ode dneška mam již flash - tak něco stvořim... termín neřeknu  ;-))))


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.8.2005 > Max Bubakoff> to si pamatuješ blbě!! vo vánocích se slipy nemaj zasírat, ale měnit!! ;))))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.8.2005 > delikt> nojo nejde mi to překlopit do swf - blbne mi to.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.8.2005 > Luk Malér> noooo... zas takový marketinkový terno to teda nejni, neříct dopředu termit rilísu novýho produktu... :)))))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 29.8.2005 > Luk Malér> jo aháá... máš technikls, né hlavu bez nápadů!!  :))) tak to jo.. Taxi to spraf, né??!! ;))) ti poradim, to já umim!!! :))))
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 30.1.2006 >

si tě zas po dlouhý době prohlížím

se mi tenhle kousek líbí, pane Malér.


Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.2.2006 > lhostej> výborný v(z)kus milá lhostej.... ;-)))))))))))))))
<reagovat 
utilita (Občasný) - 28.12.2006 > Co mi to připomíná? připomíná mi to návod na třídění odpadu.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 28.12.2006 > UchoUzeno> no dyť jooooooooooooooooooooooo. O třídění odpadu v nás se nějak drobně nikdo nestará. Tyyyyy jooo ty mě sjíždíš jak Hahnenkamm v Kitzbühlu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter