Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Český lev a změny světa
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
 Tommo (Občasný) - 15.2.2023 > PřilítliMimozemšťani> Dokážeš vědomě i nevědomě rozesmát :) ,nevěřím že by jsi dokázala být tak úplně "pesimistická zlá krutá tyranská schizoidní řeznická hyena" i když je mi jasný, že tuto "energii" ke svému bojovému typu osoby přitahuješ a musíš odrážet. Nesmyslné poznámky :( ,proč jako ne. ( Ti připadnu jako jeden z oddělení zbytečných... Klidně, v tvém světle zkušeností mi to nevadí. ) Včera jsem se díval na Pavla Roska, celkem zajímavý, sympatický, rozšiřující obzory pán. Připadlo mi, že máte společné "jádro" věci. Celkem milá paní, která již nejednou Pavla pořadem doprovází - Takhle, když jsem jí viděl jako projekci sebe a svých otázek, tak mi připadla skutečně naivní a to mu dává přesně ty "otázky" mého tipu vyz výše. :) Na které odpověděl vlastně stejně jako ty. ( nejnovější návštěva Pavla v Cestyksobě: Pavel Roško, Čekají už jen na naše probuzení. v čase 32:00 a dál...) Takže je to holka na mě / na nás. Nu, což - Já se s tím poperu a budu se snažit prohloubit svoje vědomí / vědění. Díky za "pošťouchnutí" alespoň na exopolitiku cz. Dále jsem se snažil vyslechnout i p. Chobota, který mi je určitou podstatou svého vyprávění blíž, ale zároveň mnohem, mnohem dál z důvodu jeho UK vlaječky na čele. Celá scéna EZO, je nakřivo skrouceně křivá ,plná nástrah a pastí, dále jen křivák a chiméra. Celostní pohled, nadhled chybí, plní se a poté opět ztrácí význam. Pravdička vycházející ze svých osobních zkušeností, pocitů je pro každého diametrálně jiná, to je jasný. Ale o té pravdě "vyšší" kterou ctím / cítím, tam bychom měli být všichni za jedno. Blbý kydy,co :) Tak se měj.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 16.2.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ten vpravo má rysy jako Achnaton.
<reagovat 
 čtenář ahoj - 17.2.2023 > PřilítliMimozemšťani> ahojte mimozemšťani. Mimozemšťani dle mne nejsou, jsou zde démoni, kteří jsou tu stvořeni zároveň s námi. A to aby nám sloužili. Jsme v jednom velkém trojrozměrném monitoru a hrajem tu počítačovou hru. Ti s jiskrou v srdci chodí z jednoho levelu do druhého a teď my čekáme , že přejdem do úplně jiné hry. Tady jde vše dle programu. Vše se promění k dobrému. Dojde k odhalení a každý si zaslouží to co si vytvořil a komu sloužil. :-)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.2.2023 >
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 24.2.2023 > Okopírováno :
Co se stane v roce 2030? Jak to cítím.

Na světě v roce 2030 nastoupí monarchie. Bude zde právo (bude segmentové, bude mít takové stupně), kterému bychom dnes nerozuměli. Mám pocit, že z toho co platí a děje se dnes, tak do roku 2028 z toho zůstanou trosky. V roce 2028 se ta situace celosvětově skončí, nebude ve světě globalismus, to se zhroutí. Zhroutí se to 2 x poprvé menší v roce 2024 (nástup Technokracie) a podruhé větší 2028 (kolaps Technokracie). Potom bude o hodně méně lidí. Bude klid a úplně nový světový pořádek.
Stojíme od roku 2023 do 2028 před velkými a velmi nebezpečnými událostmi. Některé oblasti na světě budou neobyvatelné (znečištěné). Ukazuje se mě taková linie Velká Británie, Holandsko, necelá Francie. Ve Španělsku a v Portugalsku bude čisto. Evropa po té události bude rozdělená, ukazuje se mě, že bude málo lidí. Mám takový pocit, že lidé, kteří budou chtít emigrovat, pojedou do Španělska, tam bude více místa pro lidi. Ukazuje se mě, že to bude válka. Potenciální exodus lidí (budou utíkat jak z Titaniku), to bude ve více zemích Evropy.
Vše, co se nyní děje (globalizace, digitalizace, virtuální měny atd.), ty události to vymažou, bude to v troskách. V letech 2024-2028 se budou dít události na které nejsme vůbec připravení.
Jak se cítí člověk v roce 2028?
Okolo 5. května 2023 se stane něco v politice (selže diplomacie), co může mít vliv na první úpadek v roce 2024.
https://www.youtube.com/watch?v=x1PulwGPRhE
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.3.2023 >
<reagovat 
Čtenář - 2.3.2023 > Ýťý se nakonec pohádá i se svými alternicky. Jediná jistota na tomto světě. Ýťý se bude škorpit.
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 2.3.2023 >


Seš uplně splněnej sen Dark Side NWO (v tuto chvíli).


Splněná mise jejich "rozděl a panuj" .... jejich mise zlomit válečníky, udělat z nich nihilistický zdeptance, kteří se nechali zlomit tak, že už ani nejsou schopný pořádnýho "boje".


Tak si vyklepej zbroj, nabrus meč a dej se dohromady.

Takhle uplně zakopáváš to co si vybojovala.
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 2.3.2023 >

Tak si požádej místního cenzora ať mě vymaže.

Chvástáš se tu jakou tu tlačíš osvětu a pak kňů kňů ... on mi rozjebává pořadí komentářů.

On neni v lati a dovoluje si komentovat ... jen já tu mám právo se vyjadřovat. Nikdo mi nebude zasahovat do mejch dogmat.

Seš jak ňáká jezuitská inkvizitorka.



Bé bé bé 😭😭😭😭🐑🐑🐑

Černí mágové ... tvl nevěřim, že si kdy ňákýho potkala, když ho ani nedokážeš nacejtit.


Prober se fňukno. Xeny nebrečej ... otřou si dým žáru bitev z xichtu a jdou dál.

Tak se seber a nekvič už ... to neni hodno "válečnice" tvýho formátu.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2023 >
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 2.3.2023 >


To víš že jo ty "válečnice" ufňukaná.
Nevim co bych měl dělat schválně. Dodnes nechápu, jak tahle archaická relikvie v podobě Totemu funguje.
Jsem rád, že jsem pochopil, že když se vypne větvení, tak nemusim furt rolovat jak blb a všechny nový zprávy se mi zobrazujou na konci, ať patří kamkoli.

Jasně, nechápu co si zažila 🤣
Napsala si to tu asi 10.000X a furt to tlučeš dál jak prázdnou slámu.

Jediná novinka se kterou si přišla je Elon Muskovskej umělej záblesk přes NWO technostroječky.

Přesně na to planeta čeká, až tady bude někdo bleskat umělý sračky přes Temnou technologii 🤣
Se prober .... s těmahle sračkama si jdi do skupiny Andrejky ... tam se z tvýho Elonskýho umělýho záblesku podeserou.

A jestli tě sere, že někdo komentuje, tak sis měla vybrat ňákou stupidní NWO platformu, kde jdou vypínat komentáře. Třeba Face Book, nebo ňákou podobnou sračku.

<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 2.3.2023 >


Jak si válčila prosim tě??

To si všechny ubrečela a ukvičela k smrti??



Neuneseš ani trošičku "ostřejší diskusi".

Jak někdo nešlape podle tebe a neleze ti do prdele, tak je černej mág 😭🤦‍♂️


Takhke se válečníci nerozsejpaj.
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 2.3.2023 > Musim říct, že je smutné číst tvé hodnocení lidstva. Když člověka ovládá nenávist, je to jak choroba.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2023 >
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 2.3.2023 > Kikimora> 👍🏻🙏
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2023 >
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 2.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Víš, píšeš že lidstvo selhalo a jediné co se povedlo byla mise, které ses zúčastnila. Ale i ty jsi selhala, po té lidské stránce. Je jednoduchý nedokonalost nenávidět. Každý si něčim prošel a prochází, každý na jiné úrovni, v jiném prostředí a problematice. Proto nesouhlasim s tvým postojem, že ty si tu nenávist můžešeš dovolit, protože tys zažila to a to... V čem se tedy v tomto okamžiku odlišuješ od těch NWO elit, co nenávidí lidsto a úmyslně jej ničí (např. přes očkování viz děti s ADHD)? Když jsem tě začínala číst, tak nenávist v tobě nebyla. Nasrání...to ano, zklamání...ano, to mi nevadilo a bylo to i pochopitelný. Ale tahle nenávist tě sžírá a přijde mi, že se v tom utápíš.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2023 >
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 2.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Já tě přeci nevychovávam, neřikam ti jestli máš něco změnit, nebo jak se chovat apod. To je tvoje věc v jakém rozpoložení chceš existovat. Právo dále psát jistě máš a mam ho i já, coby slepice vychovatelka. Ty vidíš kosmologické reality, já zase vidim něco jiného co nevidíš ty. Tvůj vývoj mi přišel destruktivní a proto jsem cítila potřebu být v tomto ohledu k tobě otevřená.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2023 >
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 2.3.2023 > PřilítliMimozemšťani>  Tak v tom případě nechápu co se vůbec montuješ do planety. A vůbec nedej bože aby tě ostatní mimozemské humanoidní rasy otravovaly jejich odpornou humanoidní podstatou.

Pro tebe je kompliment když ti někdo řekne, že jsi nenávistná.

Drápy a křídla by jsi si rovnou narůst nechtěla? Jak můžeš vůbec vydržet v lidské kůži, jak můžeš vypadat jako my, taková podřadná verbeš humanoidní, lidská, jednoduchá, ta která nezná surový boj, my bezmozci?

Na to jak nesnášíš reptiliány se jim začínáš opravdu velmi podobat. My lidi jsme podřadní a hnusní. Depopluovat, izolovat apod.. Jedeš klasickou NWO sračku ale úplně z jiného úhlu, dostali tě na tvojí rádoby jedinečnost a ty to všechno žereš. Je vidět, že každý má svojí slabinu a u tebe je to tvoje vlastní ego.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2023 >
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 2.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> No pěkný, zajímavý jak rozpoznáš kdy na kom něco sedi apod. A sama na sobe to nepoznas, hezky jsi do temnoty propadla a ještě si v ní libuješ, nikdo se ti nevyrovná, jenom JÁ JÁ JÁ. Uplnej odklon od toho o co vlastne by melo jít. Nikdo ti neni dost dobry a nikdy ti dobry nebude. Ale tak dobry bod pro entity co maji radost z toho cemu jsi propadla.I kdyz ti lidi tady vyjadrili podporu apod. Tak pro tebe to podpora neni, jsi sama na vsechno, nikdo nic nechape, my jsme podradna verbes protoze nejsme stejni jako ty, protoze neodpovidame tvym predstavam.
Neni nic lepsiho nez kdyz nekdo propadne do temnoty, fakt jim pomahas i kdyz mas uplne jine mineni a mas vzato ze vlastne pozvedavas planetu. A jo jasne vim hovno, neprosla jsem si tim cim ty takze na tom stejne nezalezi. Pekne te dostali a nemuseli ani hnout prstem.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 2.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jasně všichni jsme dementi, co tě nechápou.
Ba naopak ... alespoň doposud jsme tě chápali.
To co tu teď rozjíždíš už moc pochopitelný neni.

Ne opravdu nás nemusíš odkazovat na svoje starší texty ... četli jsme je ... a s pochopením.

Vtipný, jak tu kopeš do lidí, kteří (možná jediní) tě chápou a vždy to s tebou mysleli jen v dobrym.



Hele princezno, nejsi jediná kdo si prošel válkama
... opravdu ne, nejsi tu jedna jedinečká Xena bojovnice.
Je nás víc, akorát ne všichni se z toho takhle posrali.

Tak přestaň kňučet jak malý sele ukvičený.
Seš přece velká válečnice, co splnila MISI.
Tak přestaň brečet a vzchop se.


Nikdo tě tu nevychovává ... jen pozorujem, jak se tu z toho skládáš jak deštník.
Spousta z nás si prošla zdeptanejma obdobíma, ale po čase je na místě se z těch sraček vyhrabat a zvednout bradu.
Ale ty se v tom uplně rochníš ... ooooo já jediná, na tomto světě osamocená ... leda hovno děvče.
Vytáhni si hlavu z prdele a rozšiř si obzory.
Vykopej tu svojí prdel ze svýho dvorečku a zanedlouho zjistíš, že je tu víc "válečniků".
Nebo tu snad hodláš stále tlačit tu svojí demagogii, že seš tu jediná na "MISI"???
Leda hovno s voctem ... vysadili nás tu ranec.


Tvl a co to meleš za technokratický Elon Muskovský kokotiny o "umělym záblesku" ... ještě přes zpíčený 5G a ujebanej HAARP?
Kdo ti tyhle sračky našeptává?!?

Záblesk přijde naprosto přirozeně ... ten "přírodní", nebo ty by si možná řekla "mystický".

Co do toho sereš NWÓckej HAARP a špinavý 5G???


Prober se válečnice ... fňukáš jak rozteklá loužička sraček.

Seber v sobě zbytky bojovníka a narovnej se.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2023 >
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 2.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Neustále si stěžuješ, že tě nikdo neposlouchá , a když se přeci jen někdo najde, tak je stejně arogantní bezmozek, který nic nechápe a je úplně blbej. Tak víš ty vůbec, co vlastně chceš? Já si můžu psát, co uznam za vhodné. Na tu tvoji nenávist jsem reagovala, protože mi to přijde divný u člověka, který se ohání logikou a mystikou zároveň. Jestli si myslíš, že nenávist se neprolíná do enegie planety, tak se hluboce pleteš. Je to jako jed a nic dobrého z toho nikdy nevzejde. Odpor, odboj, kritické myšlení a nenávist jsou rozdílné věci, které nelze spojovat jako totéž. Nejsem žádná ezo blbka. Nevíš o mě nic a přesto je ti jasný kdo jsem, co dělám, či vlastně co nedělám a kde žiju? Nejsi vědma a nemáš patent na pravdu. Jakou máš zkušenost s lidmi, je jen odrazem tebe samé. Tvé prožitky beru za pravdivé, ale ta tvoje nenávist k lidstvu je neopodstatněná. Všímat si jen zla, a být slepá k dobrým věcem či lidem, na tom nevidim nic dobrého. Že nemáš ráda děti, to se dá pochopit, ale jak o nich vyjadruješ, je až s prominutím odporné. Někdy mi přijde, jako kdybys empatii zakopala hodně hluboko. Bez emaptie, pochopení svět lepší nikdy nebude. Já mám právě z tebe dojem, že ty soudíš a odsuzuješ. Přečti si co píšeš a pak možná porozumíš tomu, co chci říct.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2023 >
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 2.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ty jsi nic hrubě nezarazila, jen jsi absolutně neměla páru a o čem mluvim a proto bylo bezpředmětný reagovat na komentáře, které byly mimo mísu. Jak jsem už psala, nejsi neomylná, nemáš patent na pravdu a nejsi žádná vědma. Pokud se ti nějaký komentář nelíbí, tak tvoje jediná obrana jsou sprosté nadávky na dané osoby. Hned z lidí děláš svoje nepřátele i když vlastně nejsou. Ty rozhodně nejsi bytost, která by měla lidem určovat směr nebo řešeni. Pokud by lidi tvého typu měli být ti co změní svět k lepšímu, tak ano, dávám ti za pravdu, lidstvo je v prdeli. Sama víš jaké to je, když tě lidi označují za nenormální a vyšinutou a pak se takhle vyjadris o ADHD dětech??!! Jak jednoduchý napsat, že je nechat izolovat, jenže když chceš něco řešit, tak se na tom musí makat. Pro děti jsou jedinou jistotou dospělý. Snad takových jako ty není hodně. Snad je víc lidí, kterým problematický děti nejsou lhostejné.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2023 >
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 16.2.2023 >
Body: 5
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter