Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


Rok 2022 byl velice šílený, dal by se nazvat rokem velkého vyjevení hlubin a rozsahů plánů
a tomu odpovídající propagandy NWO.
Došlo k ubíjející lživé propagandistické kampani na všech politických frontách,
tedy i na té exopolitické. Ukázala se hrůznost reality našeho světa, kdy se studená válka vrátila,
řádí nemilosrdná informační neustálá bitva a nacismus neskončil, ale trvá.

Konec roku 2021 byl plný politického napětí, v ezo-ufo komunitě se sdílela i radostná fakta,
že se něco zase zlepšilo, což byla jednoznačně pravda, protože došlo ke značné úlevě,
zátěž v informačním a energickém poli ze strany nepřátel tehdy výrazně povolila.
Já jsem tvrdila, že za to může cílená demontáž Matrixu, tedy systému různých vysílačů,
i mimozemských, v návaznosti na fakt, že se podařilo nepřátelům vyrazit dimenzionální technologie
z rukou, další tvrdili, že za to může nějaká kapitulace NWO v Antarktidě.

Do této situace vstoupila Andrea Svobodová Křešová, která se s velkou vitalitou začala prosazovat
se svým nadšením z Eleny Danaan na české a slovenské ezo-ufo scéně.

Elenka Danaan se svou naci blond technokratickou Galaktickou federací světů:


Křešová brzy ovládla celou tuto komunitu, v poměrně vysoké sledovanosti naservírovala českému
a slovenskému publiku svoji divnou technokratickou vizi, jak je to s mimozemšťany
Galaktické federace, jak všechno skvěle v centru světa USA brilantně řeší Bílé klobouky,
jak už se na nás třese nějaký počítač a jak je Elon Musk spása všech spás, protože letěl podle
Elenky na Jupiter a tam ho Galaktická federace na kolenou poprosila, ať hlavně postaví flotilu
a dodělá Starlink.
Komu se tyto vize nelíbily a měl nějaké námitky kdekoliv na Youtube nebo Facebooku této
královny Zpráv z galaxie, byl nemilosrdně zostuzen, vyhozen, obviněn z černokněžnictví
a zařazen mezi ještěrky a lidi naprogramované skrze program MK Ultra.



Celá teze o Bílých Kloboucích dostala povážlivé trhliny právěže skrze počiny Elona Muska.
Ve válce, která se rozeběhla mezi Ruskem a jakoby Ukrajinou, prakticky NATO a USA,
se Elon Musk jednoznačně postavil jako nikým neuznaná vesmírná velmoc se svým satelitním
systémem Starlink na stranu Ukrajiny proti Rusům, tedy i PROTI Vladimíru Putinovi,
kterého dokonce v nějakém tweetu vyzýval k souboji a jeho výroky pražil Kadyrov.
Ovšem, podle teorie o Bílých Kloboucích vše řídí Trump a držíc se za ručičku s Putinem,
Si Tin Pchingem a mimo jiné i Elonem Muskem tvoří světovou prosperitu a nový věk, z Ameriky,
proti zlým globalistům.
Tak Elonek ukázal, že tak to rozhodně není, ač Křešová dále tvrdí tezi o Bílých kloboucích a tyto
skutečnosti okatě ignoruje.




*
Tento obrázek reflektuje Rusko – Ukrajinský konflikt jako Rusko – NATO konflikt.
Z Rusko, N NATO
Tyto konflikty se evidentně vždy projevují nacismem.

24. 2. 2022 Ruská federace vstoupila na území Doněcka a dalších příhraničních oblastí Ukrajiny
a začala „Speciální vojenskou operaci“ s cílem ochrany vlastního ruského obyvatelstva,
denacifikace Ukrajiny, zničení nacistických skupin. Putin během jednoho dne vyléčil svět z covidu.
Rozeběhla se obludná mašinérie světové politiky, kdy OSN odignorovalo jakékoliv argumenty
a tvrzení Ruska, včetně faktu, že našli biologické laboratoře, kde byly vyvíjeny viry speciálně
směrované proti místnímu slovanskému obyvatelstvu a začal celosvětový povolený lynč proti
Rusku a démonizování této země a veškeré její kultury a obyvatelstva.

V naší zemi se rozeběhla žluto – modrá psychopatie, kdy se obyvatelstvo jak naprogramované vrhlo
horlivě do NATO prasárny podle jejich chronicky známého střihu
a začali povinně nenávidět Putina.
Šokovaná alternativní scéna, která se v tomto případě dost jednoznačně postavila na stranu Ruska,
protože nacistickými kříži vybavená ukrajinská vláda jim připadá zločinná, byla tvrdě,
naprosto nezákonně, vyloženě zločinně na pokyn naší vlády skrze jakési sdružení
CZ.NIC zablokována.

Pod záminkou, že musí být blokována „ruská propaganda“ a „dezinformace“, byl zablokován
hlavně aeronet.cz, na jehož původní internetové adrese je dnes instalován naprosto trapný převaděč
na stránky na wikipedii o ruské invazi 2022:

www.aeronet.cz

Zločinně cenzurovaná a blokovaná alternativa se dokázala zachovat,
stránky se přestěhovaly na nové adresy:
Aeronet
https://aeronet.news/
Svobodný Vysílač
https://www.svobodny-vysilac.cz/
Svobodný vysílač se na dobu, kdy byl blokován, uchoval tady:
https://svtv.info/
Infovojna
https://www.infovojna.bz/

Těch blokovaných stránek bylo samozřejmě mnohem více.
Během tohoto krizového období všichni znásobili své úsilí a díky jejich informacím začalo být přeci
jen více jasno, co se děje, že se děje intenzivní informační, propagandistická, psychologická
a psychotronická válka. Ze strany nacistického západu, skrze USA ovládnuté nacistickými
elitami proti Rusku a naopak.
To pomohlo se vyrovnat s brutálním psychickým šokem a psychopatií, která vládla v pozdně
zimních a jarních měsících 2022, kdy se v naší zemi rozhostil teror vlastizrady,
pronásledování vlastenectví a oslavování nacismu.

Že jde ze strany Ukrajiny o oslavování nacismu není dezinformace, je to pravda a naše vláda
zablokovala alternativu, která na straně vlastního národa bojuje proti nacismu,
naprosto nezákonně a je to vlastizrádný počin proti vlastnímu národu, je to zločin.
Nejpříšernější je, že si pro tuto vlastizrádnou, zločinnou činnost připravují další zákony,
aby to mohli dělat legálně a jak dlouho se jim zachce.

Důkazem nacistického ukrajinského režimu budiž nejnovější incident, kdy ukrajinská vláda
oslavovala výročí narození Stepana Bandery a pouze proto, že se to Polákům nelíbilo,
se tu u nás o tom vůbec píše:

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/polsko-bandera-ukrajina-poboureni
-nacionalismus-historie-valka-rusko-naciste.A230103_145920_zahranicni_jhr


Hrozící válka mezi slovanskými národy, které rozvrátí infiltrované nacistické skupiny, hlavně ve
vládách, je děsivý přízrak a doufám, že na ni nedojde a že se tuto zrůdnost podaří tento rok zlomit.

Psychedelické jaro 2022 nesoucí se ve znamení zlého snu dále dopovala Andrea Svobodová
Křešová se svou vizí, jak je USA miláček technokratické Galaktické federace světů, kdežto Rusko
letělo od Jupiteru jak spráskaný pes, podle mustru Eleny Danaan a abychom se nenudili, přišel nás
rozveselovat Auroran Dift Lavus, alias Milan Berger:



Tento exemplář nám vyjevil, jak jeho rod Persuánců skrze něj posílá moudrost, že chemtrails jsou
od teď zdravé, že máme pít studenou vodu ze studánek a být vegan, Bůh není, ASK je z rodu
„pitoma“ a všechny ty nablblé ženské, co se kolem něj motají, z rodu A-ont, nebo Arkturus
a že tedy teď máme čučet, co bude.
No nebylo nic, kromě nějakých rozvodů, podezření ze sexuálního zneužívání a satanismu
a finančních podvodů nebylo nic, zato veškerá prestiž mimozemské otázky, reprezentovaná
výpověďmi psychických médií v mimosmyslovém spojení s mimozemskými civilizacemi,
zdá se s tímto pitomcem skončila.
Aby o tom nebylo pochyb, že je tato societa poněkud divná, ke konci léta se pro jistotu objevilo
porno, ve kterém hrála Andrea Svobodová Křešová, protože to je jediné logické vysvětlení
existence takového videa, evidentně v hlavní roli s její osobou:




Po dlouhém fotografickém pátrání, výrobě mnoha srovnávacích kolážích a prodělání dalšího šoku
z faktu, že to mnoha lidem vůbec nevadí a hodnotu Andrey Svobodové Křešové jako duchovní
pastýřky a zvěstovatelky galaktických pravd to nikterak nesnižuje, jsem ji vystavila medaili
a dál se tím raději přestala už zabývat.



Pochopila jsem, stejně jako mnoho ostatních, že po tom, co předvedla údajně kompaktní
a rozumějící si esoterická a ufologická scéna v roce 2022, je marné kohokoliv o čemkoliv
přesvědčovat a že je třeba si uvědomit, že doopravdy valná většina lidí, která se těmito fenomény
zabývá, je strašně naivní a další jsou nefalšovaně blbí, nebo vyznávají naprosto zvrácené hodnoty.
Otevřených hlav, které se zajímají o realitu, je málo, obrovská část lidí se chce vézt v jistém
náboženství, v sektě, v hřejivém kruhu ovcí, které vyznávají pouze jinou ideologii.

Co se týká očekávaného příletu mimozemských civilizací 2022, ve který se hojně doufalo,
tak je jisté, že k němu nedošlo, ač já vím, že ve skutečnosti došlo, že na nebi běžně jsou,
jsou denně k vidění, minimálně od roku 2020, vytvořila jsem animaci, abych zprostředkovala,
jak je běžně vídávám:




Myslím si, že během roku 2022 došlo k jakémusi přenesení se do reality, že mnoho lidí,
kteří zažívali zvláštní události, transformační a další psychospirituální stavy minulých,
dosti divokých let, kdy probíhala dimenzionální válka o tento svět, byli z pohádkových pojetí realit
staženi více do reality a že jsme se přeci jen přiblížili možnosti reálného kontaktu.
Dnes je skoro jisté, že bombastická událost, kdy budeme skoro až invazivně kontaktováni
mimozemskou rasou, je velice málo pravděpodobná.
Že je nejdříve potřeba, aby lidstvo pochopilo situaci, ve které se nachází.

A tou je, že NWO s plánem na zotročení lidské rasy a jejího uvěznění v technokratickém,
odlidštěném a nacistickém režimu graduje a bezohledným stupňujícím se násilím o to čím dál více
usiluje a přesto v tom všem nejsme sami, nebe máme plné mimozemských lodí, které je možné
vidět, když se člověk nebojí a chce je vidět.
Že pomoc máme na dosah, ale nejdříve se musíme jasně usnést, že zločinný NWO
nacismus a bezcitné protinárodní globalistické technokratické tendence nehodláme tolerovat.
Že nehodláme tolerovat neustálou, uměle vyráběnou válečnou mašinérii.

Tak doufám, že nám rok 2023 pomůže prozřít a rozhodnout se správně.







Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1.2023 >



Radikálnější být už nemůžu, ale určitě budu ještě radikálnější.
Protože vidím toto:

Antonín Baudyš - Co přinese rok 2023
https://www.youtube.com/watch?v=VTinyoX5wHs


Já jak vidím neschopný chlapy, jak jsou smířlivoučký, chycený za tlamičku, aby ji hezky drželi a nic neřešili, jak nic nechápou ty ksindlové, tak strašně radikalizuju.

Baudyš je prý mimozemšťan, co je smířlivý hovado.
Kde má loď, kde má mimosmyslovou komunikaci s mimozemšťany, kde má fotky svých kamarádů na nebi, kde má plán mise?

Ono je totiž teď každý hovádko mimozemšťan.

Prý všichni narození po r. 1980.
Aha, tak to je asi galaxie plná nicotných debílků a neschopných hovad.

Už mám tohohle debilíčkova fakt plný zuby,
mezi toliko neschopnými ujařmenými "mimozemšťany" nevydržím a chci domů, mezi skutečné mimozemšťany, mezi takový, kdyby tady byli v inkarnaci se mnou, tak se podílí aktivně na válce proti NWO a ne, nemají smilování.

Až tyhle neschopný buchty, jako je Grunwlad, nebo Baudyš, úplně typická, hnusná, neschopná cháska českých mužů, který nic nebudou dělat a všechno jim bude připadat v pohodě, i to, že NWO na dálku paprsky zabíjí ženský a děti, pořád budou smířliví hajzlové ... až těmhle něco otevře oči, tak už bude pozdě.

Chcípáci odporný.

Ženský radikalizujou, protože chlapi jsou neschopný baby.
Jsou neschopný zradikalizovat i myslí, protože jim to nemyslí.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Baudyš udělal nějaká Sdružení Říp z vyšinutých blbečků, co nechápou situaci a proto nemají záběr, pak zjistil, že jsou to doopravdy vyšinutý blbečkové a teď je v pohodě, je smířlivý a je si jistý, že všechno hezounky půjde dál a že i smířlivý proces má své plusy.

Já nechápu, proč jsem bojovala.
Měla jsem se nechat prostě těma pulsy zabít.
Dneska to tak skoro vidím.

Stejně mi nikdo neuvěří, že se mi stala taková příšerná věc, vzalo mi to dvacet let života, na zdraví, na všem.
Protože jsem naživu, tak určitě lžu.

Všichni tyhle odporný smířliví chlapi - tohle udělali ty svině vždycky, nechápou situaci, jdou a idealisicky zkusí pár píčovinek a pak se smíří s nejhorším zlem.

Teď už máme ty pulsy do hlavy, rovnou paprsky smrti. NWO tím chtělo nejdřív odstřílet črodějnice, aby zůstali jen idioti.

To, že žiju a dávám svědectví z tý jejich prasárny, je zázrak.

A co český chlapi?
Pochopili, kde je situace, že se musí spojit s GF a začít pro civilizační kontakt dělat cokoliv, aby se zadařilo?
Pochopili to?
Ne, ty mrzáci si myslí, že to musíme zvládnout sami a když vidí, jaký jsou sračky, že síly nemají, tak se smíří se zlem.

Tenhle rok přijde bugr, tenhle rok přijde zlom, přijde pád, aby všichni tihle smíření chcípáci dojeli.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Nejhorší je, jak jsu všichni tihle papíci držení v pohodlí. Sedí na prdeli, žvástají totální nesmysly, nic nepochopili a udržují klid, protože mluví většinou k ženským a ty mají v hlavě úplně identicky nasráno taky.

Kolik lidí doopravdy chápe situaci a vymotali se z pánbíčků a ďáblíčků?

Kolik z nich jich chápe, že je tu na nás nasazený high-tech, který můžeme sejmout pouze spoluprací s mimozemskými civilizacemi?

Ne, drtivá většina alternativy to nechápe.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Prokletí tuposti tohoto národa je neuvěřitelné.
Přijde mi, že veškeré pojetí naší slovanské identity, která je de facto novodová, jde do háje.

Když se to vezme čistě prakticky, jsme banda idiotů, která přišla o identitu ještě před r. 1000 a to, že mluvíme česky, zachoval se ten jazyk a alespoň nějaké historické reálie, je zázrak, který vykřesali intelektuálové z doby národního obrození.
Což je kulturní identita naprosto se držící Ruska.

Pokud se toho nechceme držet a nebudeme se tedy chtít bratříčkovat s Rusy, neboť jsme přesvědčení nacisti ze západu, tak je potřeba si přiznat tyto věci.

Už před r. 1000 nás sežrali nacisti.
Tedy Germáni s dostatečně vymláceným mozkem z Říma:

Viz. tato animace
"Svatá říše římská"




Až do počátku 19. století jsme dělali na Germány.
Tisíc let zapomnění.

Pak byl sto let šrumec, Rakousko - Uhersko, než byla 1. světová válka.

No a v té době jsme se kulturně identifikovali jako slovanský národ. Který se vymezuje vůči západním "partnerům", protože jsou to prostě nám nepřející náckové.
Vždycky to tak bylo, vždycky, vždycky.

Nikdy to nebylo jinak.

Ale dnešní muži to nechápou, oni neznají dějiny.

Jsou to prostě husičky, co kvákají po inernetu.
Není mezi nima nikdo s vizí, ani rozumem.
Nedokážou ani promluvit, na naši obranu.
Jak by mohli něco doopravdy udělat?

Mě vytáčí, že "být mimozemšťan" je tak "in".
Nevím, jestli všichni ti údajní mimozemšťani dostali do hlavy aspoň desetinu toho, co já.
Já bych jim to přála. Mimozemšťani musí něco vydržet ne?






<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Kdyby dostali všichni ti chytráci, jako Baudyš, co se prohlašují za mimozemšťany, do hlavy aspoň desetinu voltů, pulsů, vln a okultních útoků, co já, mluvili by kapku jinak.
Nebyli by smířliví, protože by chápali, že tomuhle se musí zamezit, ze všech sil, že tohle nesmí být. Nesmí, nesmí, za žádnou cenu se tohle nesmí dovolit. Na tom, že jako jezuita mluví proti lidu, se dá jedině souhlasit. Baudyš je divnej.

Co nám tyhlety kreténi nechápou???


Stejně jako ty vymatlaný kreténi nejsou schopný dát jasně najevo, že jsme Slovani a máme vlastní identitu, nejsme pucfleci nějakých nacistických Germánů a jiných nehorázných zločineckých skupin.

I když, on tu identitu asi nikdo nežije, všichni jsou vevnitř slouhové, buď jedněch, nebo druhých.

Ani neznají národního ducha Čechů, nikdy ho nepoznali, většina z nich neví, že máme vlastní identitu, která se nepotřebuje klanět nikam.
Protože je sama dostatečně ušlechtilá.
Váže se k ní symbol dvouocasého lva, což je evidentně pozůstatek nějakého ryze slovanského kultu, z dávné říše, kterou již nikdo nepamatuje, protože se to nehodilo náckům do výkladu dějin.


Ale v posledním tisíciletí ji nikdo nezaktivoval a nezvedl.
Tuto sílu.
A ona se teď aktivuje, tak nevím, jestli náš natvrdlý tupý národ, co opět neví, čí je a hledá páníčka a ještě na hodně blbý straně, nesetřese.

Jestli to někdo bude schopný zvednout.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Zdá se, že bez ohledu na to, jak jsou lidi stupidní, tu bude budoucí základna civilizace v Evropě.
Je tedy taková hezká idea, že by z původního národa Čechů, kteří tuto planinu obývají, mělo něco zůstat.
No ale, to se uvidí, že.
Rozhodně by Bohemie měla zůstat slovanská.

Od Atlantiku směrem k nám jsme první silný a vitální kult. Západní Evropa je kulticky mrtvá. V oblastech Belgie, Nizozemska, Německa není skoro nic, je tam velice zeslabený germánský kult, který je ale již ne-národní, tedy odpovídá pouze místnímu duchu kraje a je uzavřený, nic si nenárokuje, nemá tendence sílit, je v podstatě na nouzovém režimu, respektivě přírodním režimu, kdy pouze udržuje základní duchovnost krajiny jako takové a nemá tendence jakkoliv povzbuzovat domácí obyvatele.
Pokud něco původně bylo v Belgii, Nizozemsku a Dánsku, tak už to dávno zmizelo.
Pouze v Dánsku se udržuje jakási psychedelie, která je společná pro Pobaltí. Tam je psychedelická energie, která souvisí s Baltem a instalacemi pod tím mořem, tam v této oblasti si udělali nacisti za 3. říše docela technologickou základnu, také čím blíže v těchto oblastech k severnímu pólu, tím větší psychedelie.
Určitě je to ale plnohodnotně zaměstnává a národnostně udržuje ve stabilizovaných, či spíše lehce ztrátových silách národnostních duchů.
Francie je vzdálená, její duch sice nad svou zemí stále bdí, ale zdálky, touží po plnohodnotném ozdravení své země, což obnáší její závlahu do extrémní hloubky, tedy Francie se vzbudí a znovu ožije, až tu zemi zaleje moře, ta voda se vzákne, pak zase opadne. Pak i mezi stěnami Notre Dame vyroste obří dub a tam někde, až se tam jednou zase vrátí lidi a budou si vážit míst, kde žijí, tak teprve tam se vrátí Francie a její duch, který je charakterizován ženskou bezstarostností a svobodomyslností. Která přináleží Evropě.

Takže Německo atd nic moc, Francie zdrhla a náš kultický systém Bohemie naopak prochází hlubinnou transformací a vzbouzí se, sílí, prochází skrze něj z vesmíru až do hlubin planety a jejího srdce silný proud energií a informací.
Sílí, jeho nastavení je rytířsko-královsko-lví-přírodní-žensky civilizační-andělsky světelný.
A velice pozitivně, rodinně, komunikuje s dalšími kultickými vlivy směrem na východ, tedy polským i ruským a dále sibiřským, plus je přirozeně, skrze hlubinné vrstvy a kořenové systémy blížeji propojen s Arábií i Persií.

Používám ty dějinné názvy i kvůli zjednodušení, prostě tato místa.

No, tak teď co to udělá s Čechy, jakožto tím natvrdlým, nevzdělaným, zapomínajícím a duševně čím dál více nevolnickým národem, který se tu poflakuje.

Který minulý rok zmačkal svoji historii 250 let zpátky a stylem, jako kdyby tu bylo na každým rohu deset státovtvorců a obrozovatelů, kteří to za týden dají zpátky, jsme se rozhodli se vrátit přímo pod nadvládu Germánů, protože hajlujeme s Ukrajinou.

Neuvěřitelný.

Už mě ani nebaví tady něco vysvětlovat.
To mají lidi vědět sami, minimálně si mají uvědomovat historické základní souvislosti.

Takže. Buď ten probouzející se kultický vliv pořádně nakope Čechům prdel a ti se proberou a nebo prostě už je to marný a jednou na naše území přijdou jiní, kteří utvoří z Bohemie centrum evropské civilizace.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Nebo nás může potěšit Jen from Dream Prague, Američanka, která s lehkomyslným úsměvem s vírou v naprostou samozřejmou loajalitou našeho národa k vypatlanému nacistickému západu předkládá, jak to bylo s rozpadem Československa.


https://www.stream.cz/americanka-v-praze/30-let-od-rozpadu-ceskoslovenska-chyba-64530989


Bohužel, ač je to dělaný stylem !jupí jupi jou EU love američka love!, tak to má obávám se pořád vyšší duševní úroveň, než co by předvedli český nacíčci, vzdělaný děcka z Univerzit. Ty by naši národní duši pošlapaly ještě mnohem mnohem víc.

Je to tak, vůbec jsme se neměli dělit. Náš vznik je rámovaný novým národnostním uvědoměním národního obrození 18., 19. století. Společně sdílená mytologie a duše národního obrození nás spojila, jako dva národy, které jsou si blízké slovanskou duší a kulturně se chytají jako pravlasti Ruska.

Prý po revoluci hrozilo, že vyleze přesně ta stejná pakáž, co vylezla teď - banderovci, klerofašisti a kolaborantský sudeťácký krysy.
Možná jsme to měli raději absolvovat, krvavou válku proti těmhle krysám, tehdy byli ještě slabí, vyhráli bychom.

Nechali jsme tu zasranou lůzu 30 let sílit pod taktovkou nacistického spiknutí EU a USA.

On si nás ten kultický systém srovná.
Ta špína půjde pryč.





<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 10.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> Okopírováno:
Podle francouzských zpravodajských zdrojů je Brigitte Macronová ve skutečnosti muž a Emanuelle byl jeho mladistvý prostitut.

Stojí za zmínku, že další převlečená mužská „manželka“ vůdce, Michelle Obamová, sledovala satanistický rituál vypalování Notre Dame z lodi na řece Seině.
Zdroj tadesco, poslední článek fullford z 9.1.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2023 > ma.ni.> 


Macron je celý divný, jeho žena taky, Obamová taky, všechno je to možný, bůhví, co to je za figurky.

U Notre Dame a jeho vyhoření je známé ikonické selfíčko Emmy Smetany :-)




Co jsem zažila, tak fakt, že kultická duše Francie se stala jako vtělená do umělého avataru obětí satanistického rituálu, na kterém se podíleli politici Francie. Následně se rozhodla, že opustí Francii. Požár v Notre Dame ikonicky ilustroval tento proces.

Kultická strážkyně Francie se následně odebrala do vyšších sfér a vzdálila svoji energii od Francie. Přičemž tam zůstal naprogramovaný proces obrody skrze zatopení Francie Atlantikem.
To je obecně program západní Evropy.

Bylo zajímavé, že se tato kultická strážkyně spojila s Muamarem Kaddáfím, který pro změnu uvíznul duševně po smrti v podzemí Libye, kde se snažil tu zemi chránit. Byl vyzvednut vyššími silami, duch Muamarra Kaddáfího a francouzské bezstarostné a svobodomyslné strážkyně se vzali za ruku a šli spolu řešit věci. Naposledy jsem s nima mluvila, když chlastali v Rusku.
Už je to taky pár let.

Věřím, že spolu něco pěkného vymyslí.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 10.1.2023 > ma.ni.> 

No, to je sice hezký, ale prakticky, k čemu nám to je? Reálně se o těchto hajzlíkách píše a psalo kdesi cosi, ale evidentně je to pak ani nesundá z toho křesla. Pár řečníků v EU taky hezky slovně vymáchá všechny totalitní zmrdy za to že serou na občany a postěžují si, že Evropská unie šlape na kulturu, národy a že z občanů dělá jen pokusné králíky. Je sice pěkný to od nich slyšet, a že jim někdo i zatleská... a vždy si pak řeknu - a co z toho? Podnítí takový proslov někoho v davu, že zvedne židli a mrskne jí na ty bezemoční robotické naprogramované vrahy?

Stejný jako u příznaků - dva roky od covidu se tam včera řešilo, že lidi stále si říkají "jsem blbec" a jak si lidi nemají programovat neúspěšnost, méněcennost atd. Jakože wtf? Tohle má mít prakticky každý, kdo se nechce utopit v těch sračkách, už dávno vyřešené! Energetické podmínky k tomu už dávno jsou. PřilítliMimozemšťani má pravdu v tom, jak jsme děsně zaseknutí ve vývoji. Ten covid byla taková příležitost, po prvním lockdownu se dalo vylést ven, popadnout vidle a začít něco dělat. Ale ne, lidi si to nechali snášet ještě 2 roky poté. Teď to vypadá že na sobě necháme málem i dříví štípat, až tady budou zase političtí vězni kvůli vlastním názorům. Dva roky od covidu, co jsme se vlastně naučili? Nějak moc k posunu nedošlo. Stále vidím že polovina kuřáků neumí ani vajgla vyhodit do koše když ho má půl metru od ruky. Planeta je jim u prdele. Zato jezděj na elektrickejch kolobrndách které pak hodí do Vltavy, úžasně ekologické řešení! tleskám! Stále vidím, jak si lidi vydělávají jako telefonní operátoři okrádáním starých babiček nebo prodejci nějakých "zázračných" služeb pro finanční negramoty. A ještě jsou celí nadšení že takovou práci sehnali i když je to společenské dno, si vydělávat něčím takovým. Pá lidí se naučilo kupovat víc krystalů, chodit na yógu, dělat si detox, starat se o sebe - ok, ale to je pořád civilizačně trochu málo, na to jaká to byla příležitost, jaký to měl být posun! Vlastně, celoplanetární divadlo, zločin na celém lidství a všechno navíc jasný jak facka, jsou na to důkazy, v lidech to mělo mít takovou odezvu, že politici měli zalíst do kanálů a v životě už nevystrčit zobák a žrát krysy. A přitom se tu dál beztrestně promenádují, ještě nás tady přirovnávají k teroristům, bez uzardění do televize sdělují že jsme jim ukradení, že oni si jedou tu svou politiku a zbytek je nezajímá, a lidé se nezvednou a nejdou s tím udělat nic? Ani když se sáhlo na životy a zdraví dětí? Teď tady pokračují v likvidaci jídla, abychom tu skončili ve válce o žrádlo a stále nic? stále všichni sedí u pivka a pohoda?

Vedle toho mě nedojímá žádná Obamová která si pekla špekáčky u Notre Dame. Je nám to reálně k ničemu, když ani ta informace s lidmi nic neudělá. U qanonu je prostě problém že odvádí pozornost z naší domoviny kamsi do prdele, a lidi mají pak pozornost na naše problémy asi jako zlatá rybička.



<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 11.1.2023 > Kiki_> Qanon je falešné bezpečí. S tím máš pravdu. Lidi si pouze zatěžují, teď jede propaganda voleb presidenta. Přiznám se, že nejdu volit. Pak vysílání xtv co by Xaver live.nemohou říct všechno. Ale že Babiš a spol jsou aspen tam neřeknou. A není lidem divný, že sčítání hlasů je přes americkou firmu havlect packart, neumím to přesně napsat. Prostě je to tady bez výsledku.
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 11.1.2023 > Okopírováno Česká ovce. Je i proti putinovi:
Teď něco zase ke Q-anon a Trumpetovi. Každej kdo má větší funkci ve vládě jezdí ke zdi do Jeruzaléma. A ten kdo doopravdy svět řídí na vlády něco má a díky tomu poslouchají. Jinak by ty krávoviny co dělají nedělali. Vždy nás dokázali obrat o peníze daleko elegantněji než dnes.
No podle toho co se děje a podle bible jsme na konci času a vrátil se nám pan domácí a zdá se že všechny co neplní jeho přikázání hodlá potrestat. Ty přikázání jsou evidentně Noahovi zákony, které propaguje https://www.chabad.org/library/article_cdo/aid/36226/jewish/About-Chabad-Lubavitch.htm
Když víte, že skoro všechny státy jsou registrované v Americké korporaci a víte, že Trump co by prezident podepsal Noachidské zákony tak vám také musí dojít, že je bude vymáhat, protože ustavení soudů je 7. přikázání. A právě to se děje a musí vám to dojít pokud nejste slepí a blbí.
Probíhá jeden velký soud nad každým na zemi. Tyto zákony nejsou nijak nemorální, ale co vás zaskočí je výška trestu za ně.
Za modlářství je smrt. Jak to zařídit? Každej blbec většinou ví, že na lékařské pokusy se nechodí, ale když vás vystraší a použijí na vás tlak tak už není tak snadné odolat. Stejné je to v ostatních případech. Využijí vaši neznalost k tomu, abyste porušoval kde co a ani nevěděl kdo jste a jak se jmenujete. Paradoxně tuto očistu mohou přežít ti největší ničemové, kteří se ničeho nedopouštějí, ale mají fůru modlářských katů za sebou. Vždyť každý může odmítnout dělat špatnosti že....

„Rabi Eli’ezer (ben Hyrkanos, T2) řekl: Žádný ze svévolných modlářů [ovdej kochavim] nebude mít podíl na světě příštím, neboť je psáno »Do podsvětí se navrátí svévolníci, všechny pronárody [gojim], jež na Boha zapomněly« (Žalm 9:18). Rabi Jehošu’a (ben Chananja, T2) mu odpověděl: »Do podsvětí se navrátí svévolníci« — to jsou svévolníci Izraele, »všechny pronárody, jež na Boha zapomněly«

Tady jsem našel jednu diplomovou práci o Noachidských zákonech:
https://dspace.cuni.cz/bitstream/handle/20.500.11956/70084/DPTX_2013_1_11280_0_365639_0_141800.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Tak si je přečtěte a pokud tento soud chcete přežít tak je radši dodržujte, protože by to nebyli Židé, aby si neporadili jak je vymáhat. Např. v Armádě je proočkovanost největší.-Prolévat krev je zakázáno.

Anoni věřte plánu! 😂 Znáte ho vůbec vy blbouni? Ale jo dost z toho co píšou pravda je.

( fotky s putinem a židy)
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 11.1.2023 > ma.ni.> 
https://www.facebook.com/Ceska.Ovce12/posts/pfbid02WGXugiVjjw6C4HmRgUepMvqqHqeKqV6HZHyxG1WGFXYHXWscPPaU9s2UkShF5kFRl

Pravda pravda... žiďáci si kabalu stejně překopírovali ze starších zdrojů, něco samozřejmě pohodlně vynechali, něco nějak upravili, sami stejně kážou vodu a pijí víno, ať táhnou do prdele

Jejich kecům ani těm rádoby-pobožným se nedá věřit, stejně je to překroucený a ta jejich stupidní přikázání ať si strčej do prdele.


<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 11.1.2023 >
Tak zkusíme zase zabrouzdat na něco povzbudivého - aneb Chvátal stále vysílá a mluví i o slunečním záblesku

https://www.youtube.com/watch?v=P8N7qDs2Szc


Vysvětluje to pěkně, ale stejně mi trochu hlavou drbe, že se tedy čeká na to, až budeme připraveni ten záblesk přijmout a dokud nebudeme připraveni tak se to bude opožďovat... no, zatím NWO dělá všechno co může, abychom nebyli připraveni nikdy... a i v mezičase, kdy nám dali trochu vydechnout, tak jsme stále připraveni evidentně nebyli -> je to prostě začarovaný kruh. Bez záblesku se neproberem a záblesk čeká na to až se proberem aby mohl zablesknout v pravou chvíli? ou ou... asi si budu muset stáhnout tu jeho 7hodinovou přednášku na tohle téma :D




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.1.2023 > Kiki_> 


Jo, tento díl jsem ještě neslyšela, pouštím si jen začátek. Tam říká, že solární výbuch budou zase nějaké síly hlídat, aby to nepoškodilo telekomunikaci. On Chvátal vidí solární výbuch jako něžnou věc, že to GF nějak hlídá a nepouští, nevím, já tu jeho teorii úplně neznám, Paralaxy nesleduju, protože já nemám většinou čas ani sledovat věci, co jsou zadarmo.

To, co říká Chvátal, je takové hodně povzbudivé pro všechny, že bude dobře, já v tomto tak optimistická nejsem.

Já si hlavně myslím, že co se děje se Sluncem, nemám šanci skutečně vědět.
Pokud přijde nějaká šleha, má to podle mě největší potenciál právě ve zničení elektrokomunikace.

To je můj sen.
Chci, aby byla zničená elektrokomunikace, aby tu zrůdnost konečně někdo vypnul.
Kolik u toho pochcípá dobytka, je mi fakt u prdele, v tomto absolutně postrádám něhu.

Přeju si kataklizma, mor, mega výbuch Slunce, všechno zlo, co existuje, aby se vrhlo na lidstvo a donutilo je tu zrůdnost vypnout.
Chci vědět, jaký to je, být na téhle planetě bez toho elektrickýho teroru, chci vědět, jaký to je, chci to aspoň jednou zažít.

Co si spíš myslím, že skrze to 5G se dá vždycky nasimulovat perfektní solární záblesk. Dále mi dává smysl, že když očkovaným držel na rameni magnet, tak že mají z krve nějakou tekutou anténu, nebo rovnou operační systém a ten je bezprostředně závislý na tom 5G. Takže je možné přes ten systém zabít a také je stejně tak možné, že kdyby konečně vypadla elektrika na celé planetě a 5G shořelo i se všemi těmi vysílači a satelity, tak že oni zemřou taky, protože se třeba to svinstvo v jejich krvi začne chovat jinak.

Co mi dává smysl, tak že nesmí dojít k další generaci těchto očkovaných, nesmí dojít k další zmutované generaci, musí se zamezit páření očkovaných a neočkovaných.

Musí se s tím něco udělat.
Kdybych byla mimozemšťan, vyšlu prostě šleh, který je zabije a okamžitě obnoví rasu.
A pak to pojmenovala solární záblesk.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A taky říká, že v USA se chystají uzákonit, že na lidi, kteří mají informace o mimozemšťanch a vystupují s tím, se nesmí vztahovat absolutně žádná cenzura a trestní stíhatelnost. A že to prý podnítí veliký boom různých dalších insiderů, co se báli do této doby vystupovat.

Takže konec, bych řekla :-D

Tohle už je v koncích, teď vyleze extrémní várka CIA pohádkářů. A vše už definitivně zahalí do lží.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Chvátal pojímá ten solární puls jako nějakou významnou příležitost pro evoluci, že to má být výsostně pozitivní.

Jestli to má být takový zázrak pro evoluci, tak je absolutně nesmyslné, abychom to absolvovali obehnaní ohrádkou 5G.
V tom případě bychom z toho vůbec nic neměli.


Já se neživím tím, že píšu. Já nepotřebuju internet. Já ho chci zničit, je to dílo zla, dílo NWO. Nic takovýho nemají mít lidi v prackách.
Nezvládají to eticky.
Kdyby nebyly na Filipínách nějaký fabriky, kde sedí chudí Filipínci, kteří musí RUČNĚ, to znamená, že to vidí, mazat tuny sadistických úchyláren a jiných závadných obsahů z internetu, tak by se internet nedal používat vůbec.
To je prostě dát opičkám ruční granáty, to stejný.


Elekrický kolos nad hlavami, sestavený z inonosféry pod napětím, dále různými vysílači, co do toho pumpují elektriku a satelity, kteří dále přeposílají signál, či tak nějak ten odporný kolos funguje .... to nám přece logicky musí zabránit, abychom dobře přijali nějaké pozitivní, přínosné energie ze Slunce.

A jestli je nějaká mikronova, jak on tomu říká, která přichází jednou za X set tisíc let, která jediná nese potenciál zlepšit evoluci, no tak to je ale hroznej pech, že zrovna teď jsme obehnaný takovým amorálním zločineckým kolosem.

Od té doby, co zavedli tenhle nechutný zločinecký elektrický kolos nad hlavami, tak se politika už netýká pouze skupinky nějakých odporných chlapů. Týká se každého dítěte, každé slečny, každé kytičky i rybičky.

Uvidíme, můžu to pozorovat, kam odporný chlapi, dementi, co nechápou, co se tu děje za zrůdnost, dotáhnout uthle planetu.

V co doufám, že planeta má obranné mechanismy, že spustí šeredné kataklizma, která tuhle odpornou společnost zahrabe stovky metrů pod zem.
Druhá možnost je extréně silný solární výbuch, který sundá tu elektrickou zrůdnost.
Třetí možnsost jsou mimozemšťani, kteří nasimulují solární výbuch a zabijí přebytečné očkované lidstvo.

V žádné další varianty popravdě moc nevěřím.
Třeba ani nevěřím ve vyvolenost našeho národa.
Je to tady buď samý primitiv, a nebo od reality dokonale odtržená ezo-scéna a rádoby duchovní, nepraktičtí, slabí idioti, tzv. "duchovní lidé".
To nevypadá na vyvolený národ.
Ale to území vyvolené je, hlavně do budoucna, ale nikde není napsáno, že tu budeme tou dobou my.

Zvláštně jsem včera pocítila v kostech, že se dočkám, že zažiju dobu, kdy ten elektrický zrůdný kolos bestie NEBUDE.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Je potřeba, aby pochcípali inženýři, strůjci zla.
Ať to vymře, tenhle odpad.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 12.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Tady taky cejtím průšvih. Ještě než to řekl tak jsem si řekla "moment, vlády pořád jedou podle NWO, tak KDO udělal tenhle zákon a proč?"
Neviděla bych v tom pastičku jako on, ale spíše to, co tvrdíš ty - že se vyloupne plno nových Andrejek a budou beztrestné.

A nejvíce vtipné je na tom fakt, že to platí pouze pro americké zákony kdežto tady se pojede potírání dezinformací, což je zajímavý kontroverz. U nás z toho vzejde asi paskvil, že se budou mazat stránky lidem, kteří budou tvrdit jak je c*vid očkování nebezpečné, že na ukrajině už válka skončila a cokoliv o NWO, o politických a satanistických zvrhlostech... a naproti tomu tu budou mít volné pole působnosti stránky s dalšími bláznivými Aurorany, Křešovkami a Elenami a výmluvou, proč tohle nezapadá pod dezinformace bude, že v USA mají tenhle zákon? v USA? Což je jiný stát na jiném kontinentu? Jestli se budou ohánět tím, že takový zákon bude platit i tady, tak to bude akorát další zkouška inteligence, kterou ale nikdo nedá, protože se všichni můžou připosrat z toho aby slyšeli od Q jakýkoliv nesmysl a je jim fuk, co z toho je pravda a co ne.

Já v tom zákonu vidím že je to prostě opozdilý krok od NWO který měl připravit lidi na falešné přistání - aby byli dobře informovaní o pojmech jako je Sepatas, jak moc blond a hodní jsou mimozemšťané které máme uctívat až vylezou na červený koberec...


Ach, Bohyně Gaio, nesvrbí tě to tam kde je americký kontinent? nechceš se na tom svrabu už poškrábat? já bych to nevydržela, už bych to drhla třeba do krve jen aby to přestalo svědit.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2023 > Kiki_> 



Já na kohokoliv, kdo vyleze pod taktovkou ochrany nějakého zákona nejsem absolutně zvědavá.

Roky 2020 a 2021 byly absolutně stěžejní, hrálo se absolutně o všechno, kdo nevylezl tehdy, ať už nikdy nemluví.
Pokud je někde zalezlých hodně nějakých zbabělých krys, které čekají, až budou mít pohodlí, tak kvůli nim mise selhala.
Nejsem na ně zvědavá, na nikoho už.

Pro mě už mimozemská věc padla.
Lidstvo je lhostejné, hloupé a debilní.
Teď už se čeká jenom na následky všech těch debilních rozhodnutí a toho dlouhého období vleklého ticha, nedostatku informací, nulové civilizační spolupráce s GF a spoustu tun sladkých a vyšinutých keců ezoterické scény, která si na této hrůzné válce mastí kapsy.



<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 12.1.2023 > Podle mě blbost :
V Kalifornii také probíhá jakási vesmírná válka Bílých klobouků proti Silicon Valley, jak ukazují tyto titulky:

„Kalifornie se připravuje na „přehlídku cyklonů“ poté, co bouře zabily 7 lidí“

„Hasiči v San Franciscu reagují na „nepřetržitá volání““

Tajné zdroje z vesmírných sil slibují, že jakmile porazí zločince ze Silicon Valley v Googlu, Microsoftu a dalších firmách tím, že je zaplaví, uvolní lidem všechny druhy skvělých technologií ( nevěřím tomu )

Největší proměnou může být využití vodíku jako zdroje prakticky bezplatné energie.

To se již děje. Inženýři ve Švýcarsku představili zařízení, které využívá sluneční světlo k absorpci vody ze vzduchu a k výrobě vodíku. Dodávají, že jej lze snadno vyrobit a používat ve velkém měřítku.

To znamená, že za nabíjení vodíkového auta, které vidíte na videu níže, nebudete muset nikdy platit. Sbohem Teslo a těm neohrabaným, drahým, ekologicky destruktivním „elektromobilům“ s krátkým dojezdem.( video s jedním hnusný transhumanistickým autem, podle mě to nepatří do našich rukou )

Lidé z tajného vesmírného programu nám také poskytli nejnovější informace týkající se létajících objektů. Například nás upozornili na článek v časopise Newsweek, podle kterého Rusko sestřelilo UFO v Rostovské oblasti na jihu Ruska.

Také poznamenávají, že „Dmitrij Rogozin, bývalý generální ředitel ruské vesmírné agentury Roskosmos, se domnívá, že mimozemšťané jsou skuteční a že nás studují ‚jako bakterie‘.“ Je pravděpodobné, že pokud se sami nevypořádáme se satanskou infekcí, kterou trpí naše politická třída, mohli by se rozhodnout použít na nás svou obdobu „antibakteriálního mýdla“. ( podle mě pravdivý ta poslední věta )
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 12.1.2023 > ma.ni.> 

O slibech že nám uvolní tajné technologie a volné energie jsem už četla tolik, že prostě je to jako s volebními sliby - slibem nikdo neurazí.
Před volbama to slibuje a sbírá hlasy a po volbách si to hraje na vlastní branku. tohle platí pro naše politiky, jejich politiky a evidentně i pro bílé klobouky, ještě mě nikdo fyzicky nepřesvědčil o opaku (zatím snad kromě Hamplový, která v tom senátu nešetřila slovy, dokud to s ní tedy neseklo).
U Q je to podobný - to je sice pěkný že nás oblbují sliby o volných technologiích, ano, ony budou - ale podle NWO jen pro ty přeživší a to nebudou lidi, to budou obsluhující bezpohlavní kyborgové. Teď, dokud tu ještě jsou neočkovaní lidé a dokud existuje riziko, že nám by to dali předčasně, tak to neudělají. Ale slibovat mohou, slibem se krásně totiž udělá falešná naděje a lidi jen čekají..a čekají... a přitom čekají na vlastní záhubu.

Ještě k tomu že "až vyhrají v Silicon Valley nad Googlem atd." tak jako kde to vázne? o těch se psalo před rokem taky, a rok předtím taky... oproti tomu ten jejich monument s návodem na to jak vyhladit lidstvo, tak den po detonaci už byl srovnán se zemí a šutry uklizeny. To byl panečku fofr a to bylo jásotu jak NWO končí. Ale 5G antény máme na barákách pořád.
Kdyby mělo na Silicon Valley zaútočit Rusko veřejně, tak se tam už rok pěstuje obilí protože je dávno po všem a vojáci jsou už dávno doma, Q a bílé klobouky jenom "plánují" a skutek utek.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2023 > Kiki_> 


Hlavně se nesmí přistoupit na ten princip, že "oni" nám uvolní jakékoliv technologie.
Nesmíme brát nic od "oni". Ani vakcíny, ani volnou energii.

Tohle nikdo nechápe, mi tak přijde.

Pro lidstvo je prostě výhodnější varianta to tu pohřbít, než abychom s 5G a naočkovaní přivítali jakékoliv další technologie z ruky "oni".

Dokud není jasně GF na zemi, což se neděje, protože lidstvo je omámené technologiemi, tak žádné další technologie nesmíme přijímat.

Pokud je pro lidstvo důležitější internet a GPS, než planeta a galaktická a vesmírná realita, tak pardon, chuj s váma šlus.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Pořád se snaží biolog mávat sladkým ovocem a růžovo třpytivým praporkem bandě šimpanzů, datlujících do i-phonu, před ksichtem a ono nic a ono nic.

No zvířátka, když ty věcičky nepustíte, je váš konec, milá zvířátka, ale úplný konec.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jakmile se vytáhnou volné energie a bezpodmínečný příjem, aniž by došlo k civilizačnímu veřejně sdílenému setkání s GF, tak jsme v hajzlu.

100 let zabíjeli kvůli volným energiím a mimozemšťanům.

Lidi si pak od nich nechají dát volné energie a vysmějou se mimozemšťanům, hlavně že můžou datlovat.

Já jsem tu kvůli planetě a ta se tváří, že už ohrožená není. Kdysi ji ohrožovaly příšerné síly, nějaký debilní opičky s I-phonem ji vážně neohrozí.

Mimozemská otázka se velice rozplynula, popravdě už nevěřím v kontakt s nimi. Lidstvo je tak prudce debilní a klade tak šílený odpor, že toto civlizační setkání není možné.
Je to doslova setkání opice s doktorem a my se z pozice opice nehodláme pohnout, takže v tuto verzi již nevěřím.

Veškerá moje naděje se nyní upíná ve vítězství Ruska, ve velkou vojenskou operaci jedné jediné vlny, která vybije nacismus za hranice Evropy.
Že zkrátka slovanská kultura vydrží.

Dále doufám, že přijde jakýkoliv vnější zásah, který tuto kulturu technicky svrhne.
Že se těm opicím ty I-phony prostě nenechají, že se to radši spláchne, než aby se pokračovalo v tak úchylném experimentu, kde opice nemají již šanci na dobrý konec.

Lidstvo internet nevyvinulo.
Lidstvu nepatří do ruky.
I ta planeta se mu nedá svěřit.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Internet se nasadil kvůli nutnosti rychle rozprostřít informace, aby byl vůbec dosažen stav, kdy to bylo kosmologicky fér, že je ten vývoj a realita vůbec vytvořitelná.

Tedy, bylo by kosmologicky nemožné pustit se do boje s lidstvem, kdyby to nevědělo, co se děje.

Já jsem typ člověka, co vytěžuju internet správným způsobem.
Sháním a šířím informace, vyhýbám se velkým sociálním sítím.
Nebýt internetu, neměla bych šanci posbírat dostatek informací, abych se zorientovala ve světových reáliích.

Když se mě pokusilo zabít NWO a dostala jsem se do kontaktu s GF, kteří mě chránili, nepřežila bych, kdybych neměla informace z internetu, tu krutou kulticko-mimozemskou okultní válku bych nemohla přežít.

Internet byl kvůli pár lidem, jako jsem já.

Podmínka platnosti a nutnosti existence internetu končí.
Ti, kvůli kterým musel být, ho již využili.

99% populace na FB sociálních sítích, jak datluje o dietách, "shopuje", sdílí nesmysly na sociálních sítích, nepotřebuje internet.
Jsou to šimpanzi s I-phonem, jejich kultura zdaleka nedosahuje vývoje, kdy by jakkoliv byli schopní sami vyvinout internet.
Nebýt kolaborace nacistů a pozdeji USA s galaktickou mafií a sestřelených UFO, nebyl by internet.

Opičky se ukázaly jako vrcholně debilní a budoucí člověk má hledat cestu k přírodě a planetě a k tomu nepotřebuje I-phone.

Galaktickou budoucnost lidstvo již odmítlo, evidentně ta debilní opička potřebuje několik set let chození v kroužku.
OK.
Miluju tyhle vesmírný zoologický zahrady.
Důležité je udržet zdravé klima té zahrady a ten druh, kdyby se chtěl invazivně množit a ohrožovat zahradu, se dá vždycky zredukovat.
Tyhle chovy nejsou moc chytrý.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Na začátku r. 2021 jsem upřímně věřila, že dojde ke kontaktu s Galaktickou federací, protože jsem věřila, že lidi jsou lidská rasa.

Jenže - 2021 se definitivně prokázalo, že lidi nemají obranné mechanismy tuhého vnitřního odporu proti kyborgizaci.
Že prostě chtějí být robot, nejenom že jsou věřící dobytek covidův, ale rovnou jim nevadí čipy do krve, tekutý software atd.
Že zkrátka nemají vůbec žádný vztah k přírodě a čistotě, že to pro ně nic neznamená.
Že chtějí do krve divnou černou látku, kerá reaguje na magnetismus.

No a 2022 byl zase o pádu z iluze, že jako slovanský národ máme hrdost a čest, že loajální vztah k Rusku je pro slovany jako takové základ.
Možná, že to stále platí, ale my už asi nejsme slovanský národ.

Vzhledem k tomu, že GF je hlavně na straně muslimských a slovanských kultur, které jsou ohrožovány satanistickými chazary a podobnou původně stepní pekelnou verbeží, ze které se následně stali "západní gentlemani" a posléze světovou mafií, ... no tak to jsem se tedy hodně spletla.


Lidstvo prostě nevyznává hodnoty, které by mu umožňovaly kontakt s GF.
Podle veřejného mínění je vlastně většina lidí zasvěcena ďáblu (ve skutečnosti mnohem horší bytosti, než ďáblu, tedy židovskému bohu, bestii, satanistickému idolu)

Jejich kulty satanismu a hlavně a v první řadě, nenávist k Rusku, to je jediný jejich hlavní motiv.
Nenávidí Slovany a Rusko, malí satanističtí ubožáci ze stepí.

Takže, je to jasné, byla jsem naivní, extrémně naivní, jenom díky tomu jsem taky mohla vyhrát tu válku, protože jsem v sobě měla hodnoty podle mustru "čistá duše", což obnáší čistotu a nehoráznou naivitu.

Ovšem, mám pro sebe pochopení - v tomto případě by byl naivní asi každý.
Asi málokdo by předpokládal horor, že většina české populace miluje NWO a jejich úchylárny a nenávidí Rusko. To by mě fakt nenapadlo a takovou špinavou verbež bych rozhodně neobtěžovala čímkoliv vznešeným, jako je Galaktická federace.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A pochopitelně jsem za roky 2021 a 2022 ráda.
Mnohem horší tragédie by byla, kdyby tato vnitřní ubohost, zkaženost, nízkost, satanismus a úmorná debilita obyvatel nevyšla najevo.

Je mnohem tragičtější si myslet : "jo, to kdyby zkusili to čipování, to by viděli, jak jim to lidi zadupou do země" ... když to vůbec není pravda a většina lidí jsou úchyláci, co chtějí do krve čip. Co chtějí být očipovaný dobytek, doslova to chtějí a jestli je nenapadne riziko zneužití, no tak já nevím, i ten dobytek už má potom asi vyšší schopnosti předvídavosti, že?

Stejně tak je tragické si myslet, že Češi jsou slovanský národ, který je hrdý na svou kulturní identitu a v případě konfliktu NWO a Ruska se jasně zastane Ruska.
Když to není pravda a evidentně Češi fandí primitivům ze stepí, satanisti, to se jim strašně líbí, tomu fandí.
Je naprosto zbytečné říkat, že jsou otřeseni nedemokratičností Ruska, každý, kdo není hovado s IQ houpacího koně ví, že ten konflikt doopravdy nezačal v únoru 2022.

Ne, prostě je to nekvalitní verbež a to doslova šokujícím způsobem, tak, jak by si to nikdo v minulosti nedokázal představit, co se z tohoto národa stalo za satanistické a nacistické zrůdičky.

Je lepší znát situaci.

Já už nepotřebuju o lidech otevírat oči.
Tohle byl strašný omyl.
Nedá se čekat přílet GF, vůbec, nijak.
Oni tady tedy jsou, dozorují a dohlíží a pochybuju, že jenom dozorují a dohlíží.
Ale kontakt s nimi je možný doslova až zmizí satanistická a zkažená populace tohoto světa.

Dá se čekat válka, velká reorganizace světa.

GF chce zničit USA, chce je úplně odstavit. A jednoznačně stojí na straně Ruska.
GF nejsou demokrati, ani satanisti.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Ještě jednou jsem se podívala na historii podle pera ukrajinského ideologa:

""Kdyby Karlu IV. řekli o hrozbě z Východu, asi by se zlobil: Jak jste to mohli dopustit? V jeho době – a dokonce až do 17. století – byla východní hranice Evropy tvořena spíše slabými a dezorganizovanými státy. Čas od času tyto státy (mezi sebou) bojovaly, ale obecně se jich Evropa nemusela bát. Na východě držela stráž polsko-litevská Rzeczpospolita, přičemž jedním ze základů její moci bylo i ukrajinské kozácké vojsko.

Vzestup Moskevska (Moskovie, Moskevské Rusi) začal v 16. století, kdy Moskva, někdejší vazal Zlaté hordy, krvavé dobyla jak některá ruská knížectví, tak chanáty a vytvořila obrovský státní útvar. První pokus o velký útok na Západ epicky selhal. Moskovie okamžitě ukázala svou tvář – velký teror v podobě opričniny Ivana Hrozného. A okamžitě se zhroutila do tzv. smuty, podivného času, který je dodnes v Rusku synonymem pro největší (politickou) noční můru.

Teprve v 17. století, kdy si Moskva podmanila velkou část Ukrajiny a za Petra Velikého oslabila polsko-litevskou Rzeczpospolitou, byla Moskovie přejmenována na Rusko a stala se oním příslovečným „medvědem na Východě“.""


Z těch slov je znát opovržení Ruskem, protože po mongolských nájezdech zůstalo Rusko, v jeho historických podobách, velice oslabené a zdevatované a teror všelijakých sadistických, satanistickcýh, krvelačných, jeblých mongolsko - turkických kmenů devastoval a vykořisťoval tu oblast velice dlouho a skutečně až Ivan Hrozný našel sílu je zahnat.

No ale že by měl tady Ukrajinec nějaký pochopení?

Ne, evidentně je na straně divokých turkických, satanistických kmenů.

Úplně vidím, jak by ta jejich slavná Polsko - litevská jízda hrdinně odolávala a zahnala by tu stepní krvelačnou satanistickou verbež zpátky do portálu.

Už to vidím.

To je stejný jako s muslimy.
To, jak USA a západní Evropa cíleně zničila celý pás muslimských kultur, vyvolala děsivou válku, podnítila džihád, to je přece děsivý krvavý zločin.
No ale český lidi to tak nebrali.
Mohamedáni pro ně nic neznamenají, jejich životy jsou jim šumák, vždyť jsou to přece teroristi.
Protože neuznávají ženská práva, ať zdechnou všichni, my jsme přece bílí nacíci, každý z nás má hodnotu minimálně jako 10 Íráčanů, Syřanů a Libyjců dohromady.

Pro tyto otázky člověk musí mít cit.
Buď si váží tradiční kultury a kompaktních národnostních společností, nebo ne a vyznává satanistické styly ze stepí ze zlého portálu.

Buď má srdce, nebo ne. Buď je člověk, nebo ne.
Kdo věří v dobro Američky a neposkvrněnost nacistické Ukrajiny, je prostě idiot, i kdyby o utajených historických vazbách a souvislostech nevěděl vůbec nic.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



A pokud má na této planetě nastat zlepšení a nový věk, musí se docílit úmrtí všech těch idiotů.
Až nebudou na světě satanisti a těch je většina, tak bude nový věk.

Protože to chci já a pár dalších, jako já a já jsem mise a nejsem ve skutečnosti součást lidské rasy, jako typická lidská duše, tak by to vlastně bylo proti vůli lidstva, tak je taky možné, že to prostě nebude.

Ale já doufám, že jo, protože jakékoliv ponechání v klidu a stabilizace na stavu debilního nechápavého dobytka se sklony k satanismu a opovrhování lidskými, národnostními a dalšími hodnotami, s tím, že jediný co umí, je matlat po obrazovce .... to je zbytečný, to je chov dobytka, to se takhle dělá na maso přece.

Takže jsem zastánce radikálního střihu, prostě tu vymatlanou satanistickou demenci odstranit a z této planety udělat ráj pro vyspělou civilizaci.

Já myslím, že i když jsem mise, tak mám taky práva, že nezáleží jenom na satanistických dementech. Že by jako mohli uhnout.

Tak co ten zkurvenej oxid grafenu? Ať už do toho někdo pošle pořádný volty.



<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 13.1.2023 >
https://www.indigovyzpravodaj.cz/clanky/clanky/channeling-21.12.2022---elen.html

Indigový zpravodaj ze včera.

Naciťuje asi něco podobného - že naše území je chráněno, no přesně, území je krajina, ale lidi co na ní žijí, je už věc jiná...
V komentářích tam je od nějakého Petra vznesena podobná otázka - jakou si pokládáme my tady, jak z těchto sraček ven. Odpovědi opětně - pomáhá přijetí, netopte se v zoufalství atd. Přitom nemám dojem že by se topil v zoufalství, jen si sakra dobře uvědomuje, že krajina je sice pod ochranou, ale lidé na té krajině jedou do skluzavky plné hoven a krve. A když si jednotlivci mohou sakra vybrat, že se chtějí po této skluzavce sklouznout, do prdele to jim nikdo nebere ale jsou evidentně i jednotlivci, kteří NECHTĚJÍ, ale dav je mete spolu s nimi - aby taky ne, pijeme vodu ze stejných zdrojů, dýcháme stejný vzduch, žijeme vedle sebe ve stejných městech, o tu 3D hmotu se zkrátka dělíme a když příjde nějakej blbec kterej si usmyslí že vodu prodá němcům, baráky nám sebere a léky a žrádlo a všechno ostatní raději odevzdá jinému národu, tak jako rada ostatních je "se s tím smířit?" no dokonalá hovadina...


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 13.1.2023 > Kiki_> 

Tady je prostě problém, že spousta lidí si maluje, jak odejdou ze 3 dimenze do 5 a budou za vodou. Ne, takto to rozhodně nebude. Tenhle kec pochází od NWO a kdo se tímto argumentem ohání, tak nerozumí tomu, jak dimenze fungují v životě člověka. Jsme jako Matriošky - lidská bytost je multidimenzionální ano, ale když dáte člověku do ruky telefon kde jdou hry, porno a další věci, jeho mysl se uzavře a on čumí do 3D šidítka a své vnímání dokonale koncentruje na objekt ve 3D. Ve chvíli kdy spíme, odcházíme někam do 4D, když někdo medituje a neusíná u toho, je schopen si vlést klidně do 9D a pokecat tam s bytostmi - ale stále jeho tělo je ve 3D patře a čeká až se jeho vědomí vrátí zpátky!
Že se nás věci 3 dimenze nebudou týkat, to nastane pouze v případě kdy opustíte tělo - jinými slovy nadobro zemřete. A do civilizací, které nemají hmotná těla a plně existují pouze v jiných dimenzích máme vážně eony let daleko (obzvláště když ani po 3 letech nejsme schopni tady covid fašisty popadnout za flígr a veřejně je odsoudit za zdravotní masakry).

Do světa 3D se vracíme vždy, když se probudíme, jdeme si ráno udělat kafe a něco do sebe hodíme k snídani, a je fuk jestli je to veganský nebo ne. A kdo si myslí, že se ho záležitosti 3D netýkají, tak asi nedýchá vzduch, nezná atomy vody ve svém vlastním krevním řečišti a vzdává se spojení s Matkou Zemí, protože jeho tělo je SOUČÁSTÍ. A o to NWO jde - aby lidi ulítli do falešného pocitu bezpečí že v nějaké páté dimenzi budou zachráněni. V páté dimenzi vám totiž může být u prdele jestli vám seberou barák, ale bude to jedno vašemu tělu? Bude to jedno vašim dětem? Když nebudete mít co pít, jíst, nacisti si z vašich těl budou dělat laboratorní krysy nebo své bezpohlavní otroky, tak vašemu vědomí v 5. dimenzi to nebude vadit? To chci vidět... Mrtvým to vadit nebude - duše která odloží tělo, tak ta si věru zaskočí do jiných dimenzí, ale už se nevrátí do těla. Pokud se Ava hodlá tady rozvibrovat i se svým tělem a odhmotnit se, ok, tak ať se předvede frajerka, to se jí věci 3 dimenze vážně týkat nebudou, ale také tady všechno hmotné nechá - je zakázáno si cokoliv brát do hrobu, ani sbírku brouků!

Ale do té doby, je 3D hmota pro nás společná - dokud budeme mít hmotná těla, a to se zřejmě ani za dva roky nezmění, zato za dva roky tady už může být tak šílená realita, že sci-fi masakry budou oproti tomu chutná jednohubka.

Takže, rady "nepanikařte..." no wow, kdy jindy panikařit? Ve 3D je to zatím "o nás bez nás"... My si máme moudrost a inteligenci tahat z vyšších dimenzí sem dolů, a ve třetí dimenzi podle toho jednat! Ale ne že odložíme těla a to bude řešení. Zatím to ale tak vypadá, že skutečně plno lidí chce jen odložit tělo a tím mají vyřešeno... No, nemáte, ale to zjistíte pak tam nahoře, jak jste se spletli a jak to funguje...











<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2023 > Kiki_> 


Jo, skrze naše územní kultické centrum nyní probíjejí velice silné, úplně nové síly a energie, došlo tam k aktivaci a probuzení, to je taky jediné, co mě dost dobře naplňuje nadějí, ozdravující a sílící proces toho rozsáhlého kultického systému, zejména právě na území Euro-Asie.
Kupř. došlo i k uhašení démonických center, respektive k usmíření, ty síly se zkrátka proběhly po světě a udělaly, co měly. Měly centrum právě ve stepích východu.

Celá plocha Euro-Asie se velice uzdravila.

Zevnitř, v rámci všech těch podzemních instalací a vnitřních planetárních, vesmírných a kosmických kultických sil.

Petra znám, jednu dobu jsem s ním dost horlivě diskutovala, než jsme se zhádali kvůli Namu. :-) Fakt jsem docela ráda, že už tam nejsem, já si někdy ty diskuze taky pročítám a všichni tihle jedou pouze po této přírodní - kultické linii, ono proč ne, vlastně je to i to, co se po nás chce, ale k mimozemšťanům a celé souhrnné tematice všech těch dalších reálií se chovají vesměs dost hrozně.

Když jsem tam byla, tak se vlastně k mimozemšťanům tak nějak nikdo neměl.

S mimozemšťany se to teď už pohnulo do podob, které jsou politicky nekorektní.
Jakýkoliv kontakt je prozatím pozastavený, protože se děje, co se děje a je třeba to vyřešit.
Slovani a muslimové tu mají svoje božstva, tak nevím, kde koho splaší Američani, když ty jejich kamarádíčkové z galaktické mafie jsou zabásnutí.
A nemůžou sem skrze vysokofrekvenční procesy v kultickém planetárním systému.

Války jak ze starý školy - nemáš božstvo, jseš v hajzlu.

To se mi líbí.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2023 > Kiki_> 


Je nejasné, co bude. Racionálně vše směřuje k tomu, že je potřeba udělat nové pořádky.
Už je těch satanistických štěkacích úchylných zločineckých ratlíků příliš.


Vlastně většina populace je nesvéprávná, duševně na úrovni dobytka, myslím si, že pro jakoukoliv dobrou budoucnost přijde strmá cesta.

Ale nevím, nejsem Stvořitel.

Jinak celkově ten zdvih do 5D, respektivě do vyšších dimenzionálních kvalit probíhá, probíhá to podle mě právě skrze kultický systém planety.
Jakmile se ustálí nové informačně-energetické prostředí, jistě vznikne mnohem lepší kultura.
Jak však sílí světlo v kultických systémech a mají větší vitalitu, tím víc odkopávají a odstraňují zlé energie, vlivy, lidi, monumenty.
Mnohdy to obnáší převraty, války, revoluce.

Tak jsem zvědaavá, co se semele u nás.
Snažím se na Vyšehrad instalovat zabijácké kouzlo, aby to zabíjelo politiky ve vysokých státních funkcích, pokud nedostačují svátosti toho místa, aby si mohli pohrávat s Českou korunou. Ono to není jenom o tom si ji posadit na hlavu, jak Heydrich.
Těš se Babiši těš :-D


<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 11.1.2023 > https://youtu.be/CW_unqsLk_s

Jak se to hezky štěpí. Ta ASK je plnohodnotná množírna/továrna na debily 😅
Dá někomu prostor a ten si potom vytvoří svý vlastní stádo idiotů :D
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 11.1.2023 > DELTA 2> 


šmarjá...v tom chatu "sláva rodům" 🤣🤣🤣 WTF? co to sakra je? polít kyselinou, to je jak když omylem otevřete dveře jehovistům... sekta hadr
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 13.1.2023 > DELTA 2> 

Tak mě ještě napadá, to je taky dokonalá pastička na "probuzené" lidi co? 🤣 Návody jak mají občané hromadně odevzdávat občanky ... vzdávat se "občanských práv" atd...
ano, člověk sice uteče ze systému, ale tím pádem se zbavuje i nástroje jak ten systém ovlivnit - jednoduše se takto elegantně dá zbavit lidí, kteří by volili odchod z EU kdyby tu náhodou bylo nějaké referendum či něco podobného... dá se jim návod a oni do toho půjdou bez toho že by si promysleli jaké to má následky.

Opětně, důkladná věc vystavěna na dohledatelných faktech které jsou pravdou - tedy že naší zemi spolkl nějaký zaprodaný korporát, který se ještě tváří že existuje nějaký stát. A když náhodou na to lidi přijdou a budou s tím nesouhlasit? Co pak? No, tak jim nakecáme jak se mohou odhlásit a tím pádem mají vyřešeno a nebudou nám zevnitř dělat rozvraty - protože přirozeně už nebudou mít nástroje na to být slyšet.

Že se tyhle návody tak náhle vylouply, jak "odejít ze systému" že?



<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 13.1.2023 > Kiki_> 

No 🤦‍♂️

Hlavně .... odevzdáním občanky člověk neopouští systém.
Tak jednoduché to není. Systém opustíš v momentě, kdy přestaneš využívat ten aparát se všemi jeho prostředky jako celek. (Vlastní pozemek, vlastní zdroje ... potraviny apod ...)

Kdo chce tvrdit, že odevzdáním OP opustil systém je buď naivka, nebo blb.
To samý "prohlášení se za živou bytost/člověka".
Co to je za kokotinu?!?! O tom, jestli jsme "otroci", nebo ne rozhodujeme jen my sami ... na to nepotřebujeme žádný posvěcení 3tí strany ... a už vůbec ne nějakýho zkorumpovanýho soudu, nebo úřadu ... co je tohle za kravinu?!?! Jakože "zdvořile požádám svýho otrokáře" o osvobození? Tomuhle lidi věří a věnují energii ....

"Oooo ... napíšu do satanáškýho Haagu, že si beru zpět svou svobodu a on si ze mě ten D€€P ST4T€ orgán sedne na prdel ... "ty vole, on nás zdvořile upozornil a bere si svou svobodu zpět ... tak to mu to teda musíme posvětit ... my, kteří z vysoka serem na všechny vesmírné zákony a jdeme si pro vše přes mrtvoly ... ooooo"

Myslím si, že odevzdáním občanky na sebe akorát tak krásně upozorníš právě onen systém a on tě ani nemusí hledat.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 13.1.2023 > Kiki_> 

... a ještě malej edit ....

Mám kamaráda, kterej se už před lety zbavil OP ...
Nikoli z dnes populárních pohnutek, ale měl k tomu nějaké vlastní důvody.

Z vyprávění vím, jak super je si pak dojít k zubaři/doktorovi a podobným systémovým "zaměstnancům".

Jen tak dál přátelé, odevzdávejte své OP ... hlavně Vy důchodci, kteří jste závislí na důchodu od "systému" 👏💪
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2023 > DELTA 2> 


"
Myslím si, že odevzdáním občanky na sebe akorát tak krásně upozorníš právě onen systém a on tě ani nemusí hledat."

Jo, s tím souhlasím, to mě u toho taky napadlo. Že je v tom dvojí princip - kdo jde na úřad se odhlásit a nechat se uznat tím "živým člověkem", tak vlastně tím gestem potvrzuje autoritu tak ujeté, na hlavu padlé instituce a ještě k tomu na sebe výrazně upozorňuje. Významně stojí s holýma rukama před tankem.
Tihle lidí nechápou, že tyhle to vůbec nezajímá.

Navíc nejde vystoupit ze systému, už z podstaty je to nesmysl.

Ale lidi lítají v hovadinách.

Je to podle mě proto, že v této republice bylo dlouho až nebezpečně bezpečno a hmotně dobře. Lidi ztratili instinkty přežití. Protože nezažili hlad, nepěstují zeleninu a mají bazény.
Protože nezažili ohrožení, jsou přesvědčeni, že nepotřebují spolupráci s jinými osobami, nebo že kritika je špatný sociální konstrukt.
Protože nezažili válku, tak ztratili jakýkoliv vztah k národnímu odkazu.

Myslím si, že toto období bude doopravdy přerušeno.

Ta blbost už kvete do nebe.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 14.1.2023 > DELTA 2> O tom píše Česká ovce, všechno o tomhle ví. Pak rozšířené vědomí na instagramu. Má kamarádka neplatí zdravotní, ale říká mi, že odejít ze systému to nelze, protože je tu hodně dlouho, jsme snad nejmíň 10 generace v tomhle systému. Hlavně krasnej podvod jménem volby, občané mají pocit, ten falešný pocit, že poblitici budou s lidmi, že s volbám něco ovlivní. Trochu vím o námořník právu, živým člověku. Ti co kecaj onrodech odnož ask kecá podobněnjako druhá parta okolo české ovce. Česká ovce má v nějakých věcech pravdu, asamozrejme o cukřenkách, pak je priotu Rusku a USA, v tom je někde uprostřed. Pak existuje pár stránek, jak pomoci dokumentů udělat ze sebe živý lidi. Delto2 i Ty máš pravdu, hlavně v tom, proč chodit k satanistickýmu soudu, proč prostě zase použít soud v tomhle systému, ten koloběh prožívat, nebo jak to nazvat. Vlastně každý, když nepočítám RODy auroranovic a jeho čahínštině, překročení slovanství, má každý z vás pravdu. Mě volby nebavi, kdyby volby opravdu k něčemu byly, zrušili by je. Mamka sedí u vileb v našem okrsku, kde bydlím i já, jen zatím odvolínu 52 procent. Můj otec byl, mamka byla a teď mě nutí, abych šla volit. Prostě mě poblitici vadí, nelze na ně jít defenestrací, zmanipulovaní by si vyřídil účty s první partou. Opravdu se musí něco stát, aby to alespoň 1/3 neočko lidí probudilo k nějaké akci, bohužel zatím nevidím ani východisko. Ty který znám si stěžují, jsou neočko, ale chybí jim kontakt s GF. Já jsem na tom podobně, ale vím proč to tak mám. Bohužel.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 14.1.2023 > DELTA 2> 

Naprostý souhlas! Mělo by se to tesat do kamene. I mě to napadlo, že je zbytečný na sebe upozorňovat, ještě jim posílat údaje někam kdoví kam!
Je pravda že lidi už jsou zpohodlnělí a zpitomělí - dříve, když estébáci tady měli tajného na každém rohu, lidi věděli o těchto grázlech kteří jen čekali až někdo udělá botu. Každej si dávaj majzla aby nebyl na jejich seznamu i když své názory měl. Dneska? Blbost jen kvete a posílá nepříteli dopisy s osobními údaji. Bravo. IQ šlo opravdu hooodně rychle dolů.

Stejné co se týče právě těch problémů útěku od systému - lidi to prostě blbě pochopili, protože Matrix film... ale myšleno to bylo úplně jinak - jde o druh myšlenkových pochodů a hlavně vnímání, o tom mít přístup k dalším smyslům, vyšším tělům nebo právě komunikaci napříč dimenzemi které jsou pro obyčejného člověka na třetí úrovni nedosažitelné. Chce to rozšířit si obzory mimo hmotu, a ne se na ní vysrat.

Chci vidět, jak tací potom budou někde prokazovat třeba jednoduché vlastnictví nějakého pozemku, když jim tam bude chtít stát postavit dálnici. No, pokud bude ten člověk bez občanky, nebude moci prokázat jedinou smlouvu nebo nějaké dědické řízení, pro stát to bude jen nějaký šílenec kterej bude plkat nesmysly o tom že je živý člověk ale papírově nebude moci prokázat ani že mu ten pozemek patří. On si každý myslí, že příjde někam do lesa a začne stavět srub. Tak až vás vyvede hajný, lesy čr nebo nějaký synek německýho knížete, tak se budete divit, protože tady všechno někomu patří. Veškerá půda je někým vlastněna - dokonce i nějaká chráněná krajinná oblast je ve vlastnictví státu. A volná půda prostě není, došla. A kdekoliv lidi budou chtít být, budou muset stejně prokázat svůj nárok před developery. V opačném případě jsou tací lidé jako squatteři - nemají dokumenty a obývají nějaké místo bez dovolení.
No, je to jednoduché, squatter bez občanky bude odveden policií a nebude mít právo ani na odškodné. To ti chudáci z matrixu, totiž minimálně aspoň ze zákona mají - buď jim nemovitost musí vyplatit nebo jim zajistit nějaké náhradní bydlení. A lidi po tornádu na Moravě by taky mohli vyprávět, jak jsou rádi že to měli aspoň pojištěný. Je takových chytráků, kteří si staví romantické vilky na břehu řek, ale když každých pár let je spláchne povodeň, jak se jim najednou hodí ten systém co jim přiběhne na pomoc.

Ti lidé bez občanky, mají auta? No, patrně jim bude asi jedno, pokud si to auto někdo vezme. Chlap, zálesák a bezdomovec by patrně mohl bez občanky někde žít a trajdat. Ale ženská? Si pak myslí že si může jen tak skáknout do porodnice odrodit? Pro ně je novinka - v Africe ženy umírají před porodnicemi, protože na to nemají a nemají ani pojištění! Tak je tam nechají zdechnout, protože nemají čím se prokázat a instituce nemá jak si to proúčtovat. A rovnou taky mohou zapomenout na pohodlný, útulný bezpečný domov s velkou televizí a krbíkem.

Tím, že se člověk vzdá posledních výhod, kterými ho systém zaopatřuje, ze systému vyleze ale do strašné bídy a nejistoty.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 14.1.2023 > ma.ni.> Navíc my lidi jsme díky systému ztratili soběstačnost, něco vyrobit rukama, něco si vypěstovat. To jsem zapomněla napsat.
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 14.1.2023 > ma.ni.> Navíc my lidi jsme díky systému ztratili soběstačnost, něco vyrobit rukama, něco si vypěstovat. To jsem zapomněla napsat.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 14.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Ona existuje malá skupina lidí, kteří prodali veškerý svùj majetek, koupili si pozemek na severu kolem polárního kruhu. Vlastníma rukama si postavili různé chatrče, nebo sruby a živí se jen tím, co jim poskytuje příroda kolem nich. Kožešiny ulovených zvířat směňují za benzín do motorový pily a skůtru, střelivo a to nejzákladnější, co si nejsou schopni ulovit, nasbírat, nebo vyrobit.

O těch se dá mluvit jako o těch, kteří opustili systém.
Zbytek hraje nějakou hru na "živý lidi" a podobný nesmysly.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 14.1.2023 > Kiki_> 


Tak tak 🙂


<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 14.1.2023 > ma.ni.> 

Nic jsme neztratili. Stačí se rozhodnout a začít něco dělat/tvořit .... "rozvzpomenout se".

Mám kamaráda, který si v minulosti volal opraváře i na zaseknutý splachovadlo na záchodě.
Později se rozhodl, že na sobě "zapracuje" a začal si všechno dělat sám. Opravuje, vyrábí, upravuje atd.. byt, auto, pozemek co si pořídil na venkově.
Vše svépomocí.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.1.2023 > DELTA 2> 


To je hodně radikální, bydlet na severním pólu a za kožešiny zvířat směňovat benzín. Takle žijí asi původní Eskymáci, Inuiti.

Tam bych viděla doopravdy i ekologickou zátěž, jakým právem ohrožují biodiverzitu severního pólu? Určitě velkolepějším stylem, než původní obyvatelstvo.

Myslím si, že je to hloupost.
Že lidi mají změnit, nikoliv opustit systém.

Ale to, co cpe ten Hasan přes Křešovku, ještě s Mojmírem .... to je pro idioty, pro hloupé, povrchní, stupidní lidi.
Jejich znakem je iluminátské oko v trojúhelníku, prý rody "Arkturus a Sirio"

Je mi líto, že taková idiocie vznikla, je to výsměch autentickým proudům, svedení z cesty, maření cíle ... ale už se snažím nerozčilovat, že lidstvo na kontakt s mimozemšťany zatím absolutně nemá, bylo jasné už na podzim 2021.
Tehdy jsem z toho zjištění byla v šoku a nechtěla si to přiznat.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 14.1.2023 > DELTA 2> 
Ano, takových skupin existuje více a nemusí se kvůli tomu jezdit na pól, jenže, ti lidé mají nějakou zaručenou ochranu, že na půdě, kde se usadili budou chráněni a je dost velká pro jejich uživení. Ale opravdu, tohle dojme nějakýho Gatese když tady vykupuje pozemky v celé USA? Ou, pár stovek lidiček tady si hezky žije, tak je nechám na pokoji... to si myslím že je chránit nic nebude.
Je to podobný jako s indiány, nejdříve je zmasakrovali a až nějakému jejich zbytku udělali rezervace, ale jak moc původně tam žijí? A je to jedno, protože všude kolem nich je systém a ten kurva ovlivňuje krajinu.

Ano, systém opustit není řešení, můžem se zavřít někam do lesíčka, a předstírat, jak jsme svobodní, ale budem jen ostrůvek uprostřed státu kterej si pojede green deal, chemitrails který nám bude stále padat na hlavu a jiný srandy. To je osvobození se? Ne, to je strkání hlavy do písku, takový živý skanzen, který bude doufat že milostivě přežije řádění NWO všude kolem. Kdyby to byl den trifidů, ok, tak tihle maj vyhráno, ale on není a lidi všude kolem jsou žijí a systém taky. A ten bohužel ovlivňuje přírodu, vyvolává tornáda, otravuje vodu...

Hádejte co, takovým chudákům mimo systém bohatě stačí otrávit vodní zdroj. A po dvou letech "vyšetřování" se to zamete pod koberec...


<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 14.1.2023 > DELTA 2> 

.... jestli něčím, tak tímto se stáváš "živým člověkem".
Svým rozhodnutím a svými činy. A ne nějakým bezcenným papírem.
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter