Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
UFO porno
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.8.2022 (17:20:48)


Vynořily se další nevídané informace.
Jak jsem viděla Andreu Svobododou Křešovou a její SS UFO USA agitku, hned mi byla nesympatická.
Bůhví, kdo ta baba je, možná že prý hrála i v pornu a to krajně ubohém, jak poslal odkaz jeden čtenář.

Zavřete oči a nepouštějte to dětem a zvířatům:

"U příspěvku:POZOR KRITIKA!!! Andrea Svobodová Křešová na Příznaky tranformace
Čtenář - 19.8. > Přispívám svojí troškou do mlýna. Nedávno mi přistálo v telefonu velmi zajímavé videjko.
Co je možné vidět na tomhle uvedeném volně přístupném videu?
Paní starostka ASK v akci s mladíkem...ještě asi před starostováním. Používá zde i svoji perfektní angličtinu.
Na dvojníky lze věřit, nicméně její rozkošná mezírka mezi horními zuby dává tutovku.

https://freevideo.cz/vase-videa/ceska-panicka-vojede-mladika-1108229.html

""



Pokud to nechcete vidět a trpět, tak tady je vyloženě třeskutý materiál a pointa toho všeho:





Myslíte si, že na tom něco je?
Doopravdy ničí křehkou informační strukturu o mimozemšťanech na veřejnosti pornoherečka?
Chování NWO by to plně odpovídalo.

Prostě nikdy nevěřte nikomu, kdo bude vykládat, že Galaktická federace preferuje USA!



Poznámky k tomuto příspěvku
 Kiki_ (Občasný) - 21.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tak to si někdy kreativně zanadávám, ne že ne. Ale když chodíš do společnosti kde jsou i děti tak je složitější se to rychle odnaučit pokud máš mluvu jako dlaždič. 🤣

Díky za upřímnost, nikdo nejsme dokonalej. Tedy asi kromě těch co to tady zabalej a vrátěj se na loď. 🤷‍♀️

S Křešovkou si dělej co chceš, někdo má žaludek na veřejnou exhibici v tomhle směru a někdo nemá no.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.8.2022 >


P/ořád mám povoleku pubůikovat, což je v mém stavu zázrak, zvládla jsem se nalogovat, jak do dimenzionálních sysémů-

Pořád nevím, co píše kiki, ale vím, že musím otevřít okno a zavřít slepice.

A že válková je drako svině, protože ona předpoví, co já udělám.

Jestli je to bez gramatických chyb a já nebleju, je to zázrak.

Z okna.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jo, tak to nebylo bez gramatických chyb :-D
Já už to nedávám, ještě že existuje chlast.
Křešovka si zaslouží zadupat do zeme, já na nějaké odpouštění a velkorysost nikdy nebyla.
Kdyby nebyly obyčejné světské zákony a mně za to nehrozilo vězení, tak obejdu všechny aktéry mého mládí, o kterých jsem si jistá, že jsou infiltrace, s kudlou v ruce.
Taktéž kdybych věděla, že výsledkem toho, že se ubráním voltům do hlavy od NWO, bude opovržení a nepochopení, že budu muset být proti všem, tak bych se nesnažila.
Říkám, nebylo slušné toto přežít.

A neustále člověk naráží na sabotáže, líné pokrytecké sabotáže toho, co je třeba pochopit a udělat.
Už je to nesnesitelný, ještě že doma nemám bouchačku, fakt už bych si prostřelila hlavu.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2022 >

Podle těch detailů, které jsem vystřihla a srovnala s podobou ASK z YT, je snad absolutně jasné, že to je ona. Tam sedí naprosto všechno, i její palec a palec ve videu má stejné rýhy v kůži.
Prostě to je ona.
To vidím vlastníma očima.

Tak je prostě kurva. Špína.
Nebo to někomu připadá v pohodě?

Taková špína zašlapala definitivně jakoukoliv veřejnou diskuzi a povědomí o GF, definitivně zničila možnost se o nich něco reálně dozvědět a navázat s nimi mimosmyslový kontakt.

Já už mám prostě tý špíny dost.
Jak tohle rozšířit do povědomí všech těch jejích fanynek, když je to "neslušné" a "pod úroveň."

A hlavně, ty důvody, proč to porno vzniklo a které jsem nastínila, jsou nejpravděpodobnější.
Proč by jinak nějaká překladatelka dělala takové kousky?
Spolupráce s NWO.

Takové nařčení je pochopitelně možné teprve tehdy, až bude GF na zemi a bude se řešit NWO, její struktura a a struktura jejích kolaborantů.
Pak, když se prokáže, že spolupracovala s NWO, bude doufám popravena.

Snad se toho dočkám.
Zatím celá ezo scéna nezlobí a jde NWO na ruku.
Nikdo nečeří vody doopravdy, nikdo nestáčí pozornost žádoucím směrem.

Jenom já se vychyluju.
To proto, že to, co říkám, jsem doopravdy zažila.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


První, co udělala, že začala vyhazovat lidi ze své stránky, když chtěli diskutovat o Eleně Danaan!
Ta mrcha tehdy řekla, že všichni s napojením do té doby mají špatné napojení - pamatuju si, jak tam mnoho lidí procházelo krizemi, nesedělo jim to s vlastními zkušenostmi.

Dokonale to ASK rozmetala! Rozeštvala tuto komunitu lidí, kteří se teď zabývají její osobou.
Furt se musíme zabývat její osobou, teď tu máme její porno.
Tak co udělají ty lidi, co o tom vědí?
No budou mlčet, maximálně si o tom budou povídat na uzavřené FB skupině.
Najde se někdo, aby jí to švihnul aspoň do diskuze pod Grunwaldem?
Já to dělat nebudu, mě stačí tohle, na YT a FB mám vnitřní embargo, na jakékoliv aktivní působení tam.

To je taková bezmoc!

Celá ezo scéna furt pindá nějaký nesmysly o vnitřním duchovním vývoji, ale nabíhající NWO reálně brzdí GF, ne nějaké zářící dušičky.

Z mého pohledu je celá věc toho vývoje o jedné jediné věci. Teď, když GF vyhrála válku proti vesmírnému viru a jeho mimozemským strukturám, je úkolem lidí pochopit, že tu jsou mimozemské civilizace.
Zajímat se o ně, dívat se na nebe, uvědomovat si, že tu jsou, navazovat s nimi aktivní kontakt, třeba tím, že oni zareagují pohybem na nebi s myšlenkou pozorovatele. Tlačit na vládu, chtít vysvětlení.
Prostě stočit pozornost k realitě, protože GF na nebi je realita.
Veškerý vývoj potřebuje dosáhnout mety, kdy přijmeme mimozemšťany, racionálně a klidně.

No ale kdo to dělá? Chvátal ještě tak. Možná ten Suenee. Zbytek alternativní, hlavně ezo scéna, v tomto ohledu vynakládá minimální úsilí, pořád vše drží v iracionálním pohádkářství, nic neracionalizují.

A ASK, ač porno kurva, jede vesele dál. Jenže ona pozornost stáčí naprosto nežádoucím směrem. Jednak neustále očerňuje veškerou opozici vůči ní, jako temné příšery, roboty atd. a jednak sama jenom hustí naprosto bludařské nesmysly o USA. Elonu Muskovi, či případně neustále straší projekty typu MK Ultra.
Sama to nikdy nezažila atd., atd., prostě zaplacená kurva, která dělá pro NWO.


Bohužel jsem jediná s tímto postojem, kdo si to doopravdy uvědomuje.
Co se děje.
Vedu s touto převahou NWO v ezo prostoru marný boj. Ezo scéna mě považuje asi za špatnou osobu a moji výpověď ve skutečnosti nikdo nebere vážně.
Chtějí ty jejich líbivý pohádky, tak stahují pozornost špatným směrem, nikoliv k realitě, nikoliv na nebe.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Realita toho mimosmyslového spojení s mimozemšťany je taková, že kdo je spojený se skutečně pozitivními mimozemskými rasami, je vnitřně čistý člověk.
Podle zátěže to mají tito lidé různě těžké a kvůli neustálému lživému tlaku ezoterické scény jsou věčně vnitřně nejistí, navíc jsou traumatizovaní šikanou na téma mimozemšťani.
V takové situaci jsem byla, zatížená válkou, ne naprosto jistá a znejistěná lživou propagandou... i když jsem měla poměrně kompaktní informaci, co se děje, troufla jsem si maximálně na toto, co tu provozuju.
Absolutně jsem neměla odvahu na to, jít s tím někam na YT, navíc mi bylo jasné, že by mě tam brzo vyhodili, i kdybych byla sebeslušnější.
Sázela jsem na diskuzi. Jenže bohužel, nic jako diskuze mezi lidmi napojenými na mimozemšťany, kteří by dali hlavy dohromady a udělali nějaký racionální závěr, neexistuje.

Potom přišel absolutní karambol s tím mimosmyslovým experimentem GF, který naše podvraťácká ezoterická scéna roznesla na kopytech, jako temný projekt, bez sebemenšího zamyšlení nad veškerými aspekty této záležitosti.

Takže padla nejkvalitnější možnost konečně něco dostat na světlo v racionální podobě.

Světlušky napojené na GF se bály do té doby cokoliv reálně diskutovat a postavit se sebevědoměji k celé věci, badatel jako je Chvátal je taky opatrný a nedovolí si něco sebejistě valit. Suenee je ještě racionálnější a bezzubější svým způsobem.
Celá tato UFO-eso komunita badatelů, channelerů byla velice křehká, nikdo si nedovolil udělat to, co Křešová.

Ta vyvalila sebevědomě s kompaktní, ale lživou verzí, opřenou o nějaké knížky typu Man in Black a údajný kontakt Eleny Dannan. Sebejistě, prostě tak to je.
Shrábla křehké ezo-ufo světlušky z celé republiky, utrhala jim křidýlka, profackovala je, zhanobila je, rozeštvala je, naprosto zadupala možnosti autentických diskuzí a srovnávání faktů
...


Super.
Teď na nás baba vystrkuje svou vagínu, prdel a ukazuje, jak skvěle ovládá felaci.
Mimochodem, podle mě jako pornoherečka stojí za hovno.
Jak by bylo tedy možné, aby vzniklo video, kde evidentně figuruje její tělo, tvář, ruce, vše je evidentně její, myslím, že tak dokonalý fake není možné vytvořit.
Je to prostě pravda.


Největší problém ale toho všeho je, ne že NWO je naprosto drzé a toto udělalo - ale to, že nikomu nepřipadalo divné, že křehounká stydlivá ezo-ufo komunita je najednou zachráňovaná sebejistou Andrejkou, aniž by kdy předtím bylo docíleno čehokoliv, co by dávalo doopravdy smysl.
Že jim nepřišlo divné to vyzdvihování USA, korporátních osobností jako je Elon Musk atd.

Prostě největší problém je v lidech, v jejich hlouposti, nezodpovědnosti.
Já jsem sprostá, ale zodpovědnost mám myslím si dál, než naše ezo scéna, která je slepá a valí nesmysly a má téměř nulovou obrannou schopnost vůči manipulacím.

Zafungovala jsem já, potom Hana Borovská a potom Libor Smetana.
To jsou zodpovědné reakce, ne že ne.



<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 22.8.2022 >

https://www.youtube.com/watch?v=ifj0DxKuDM0

Tak Křešovka dneska znovu vysílá s Jardou? 😅 to nějak nepobírám co tam chce ta lhářka vysvětlovat
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2022 > Kiki_> 

To je to, že o tom nikdo neví!
Včera jsi mě dost dorazila, tím, že mám mizivou úroveń, když do ní tak kopu.
Chtěla jsem si chlastem vyresetovat hlavu a nakonec jsem si anulovala žaludek.
Na mě už je těch svinstev, co se letos dějí, prostě příliš, jedna lež za druhou, nikdo to nevidí. Lži o mimozemšťanech vnímám víc, než jiní.

Od začátku na mě působila jako kurva a teď se ukazuje, že je kurva. Na tom videu je evidentně ona.
Já to rozmázla až do nebe, protože to se musí!
Jak se jako veřejnost dozví, co je ona zač?
Když budeme všichni dodržovat tu prapodivnou slušnost?
Moje výpověď je pro ten "slušný" prostor pečlivě kontrolovaný silami NWO naprosto nepřijatelná.
Pravda je prostě na ten prolhaný slušný veřejný prostor příliš!

Jestli ta svině spolupracovala s NWO, tak si zaslouží popravu. Jako všichni, kdo dělali pro NWO.
Já jsem poznala NWO. Každý, kdo s nimi vědomě spolupracoval, si zaslouží popravu.

Žádný hrát si najednou na nějakou vyšší bytost.
Jo, je to moje úroveň. Já neodpouštím sviním, co dělali pro NWO.
Protože jsem proti nim zažila válku, tak chci jejich popravu.

Na vyšší bytosti, co benevolentně odpustí a nebudou kopat do mrtvol, si mohou hrát ti, co s nimi neměli tu čest.


Doopravdy má kurva, co hrála v pornu, právo ničit české exopolitické povědomí?

Proti NWO se dalo ještě vyhrát, ale proti lidské benevolenci vůči nim se zdá se vyhrát nedá.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Už toho začínám mít dost, už je toho na mě příliš.

Jo, přežila jsem děsivé útoky NWO. Pochopila jsem to tak, že kdyby NWO mě, strážce a další oddělali, tak můžou kompletně na lidstvo.
Protože se jim to nepodařilo, nezabili mě, tak je tu naděje, že se ubráníme a odpálkujeme je.

No, ale veřejnost nepobuřuje, že se mě někdo pokusil zabít, ač jsem nevinná, neviditelnými technologiemi, které ale nejsou sci-fi, jsou popsané, je to pravda.
To jim připadá v pohodě. To nic , to můžou, klidně, proč ne.

Mimozemšťani je taky nezajímají.

A ta zasraná ezoterická scéna u nás, vždyť to je jeden debil vedle druhýho, když nejsou schopný ani odfiltrovat starou kurvu Křešovou jako zlo a lež.

Zato, jít proti Křešový, to je prý zlo, to jo, co si to dovoluju.

Už přestávám mít jakoukoliv naději, že s takovými idioty se něco změní.
Vše se zastavilo o lidi a jejich demenci.

Všechno bylo k ničemu, už abych byla mrtvá, já s takovými zmrdy nechci žít na jedné planetě.
Ať vám NWO postřílí ty vaše malý smrady, ať si z nich udělá otroky a fašírku, já děti nemám, mě to netrápí a vás zase netrápí, co píšu.


<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 22.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Splním ti přání a jdu se svým "slepičím pokrytectvím" do prdele. Né že bych byla něčím otřesená, to vůbec, ale prostě se nehodlám nimrat v amatérsky podprůměrným péčku jenom proto, abych mohla s jistotou říct "je to ona"! Co z toho? To mi nestojí za čas ani námahu.
Křešice mě nezajímá, ani její orálnatarů, ani Rorýs a už vůbec ne, jestli někdy točila porno nebo ne. Se to tu od zajímavých věcí o mimozemšťanech posunulo směrem, co si dál nezasluhuje pozornost. Rači ji budu věnovat těm svým malým smradům než mi je NWO roztřílí na fašírku jak nám hezky přeješ. Dík a čus.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2022 > Eaea> 

Když vidím tuhle demenci a vím, co jsem musela odtrpět, tak bych ty smrady rozstřílený na fašírku viděla jako potenciální realitu.
Doopravdy nestojím o komentáře povrchních hlupaček, neschopných si spojit informace a o jejich výchovné ataky vůči mně.
Nic moc podstatného jsi nikdy neřekla, tak čus.


<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 22.8.2022 > Podívej se na Jakuba Jandu, tam je to jasný, že natáčel gay porno, ve škole byl obviněn z plagiátorství a stejně je to člověk, který udává co je dezinformace a co ne a ještě kasíruje mega prachy přes neziskovku. Morální hodnoty vzaly za své. Stačí se podívat do politiky. Lidi tolerují a omlouvají kdeco.
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 22.8.2022 > V konečném důsledku je úplně "jedno", jestli je to ona nebo ne. Má silnou fan základnu a ta ji věří, stůj co stůj. Jejich pohled změnit nelze a čím víc se na FB jede proti ni a Bergerovi, tím vic je jeji fan přesvědčený, že je to komplot a práce temné strany, protože jak ona nikdy nezapomnene připomenout.."jim vadí, že svítíme" Veškerá argumentace proti je už kontraproduktivní. Maximálně si tam protistrana notuje, to je veškerý vysledek.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2022 > Kikimora> 

No dobře, ale doposud bylo nejasné, kdo to vlastně je. Já jsem vůči ní taky zaujímala poměrně smírčí stanovisko, že je asi blbá a pak ji tipovala ještě tak na finanční podvodnici.
Ale s tím pornem se otevírá naprosto nový pohled na ní, mě osobně to dává důkaz, že ona je vyloženě od NWO.

S jejími vypatlanými fanynkami to nehne.
Ale zbytku by to mělo otevřít oči.

A hlavně, celá ezoterická scéna by se měla zinteligentnit, příště si dát většího majzla, naučit se skrze Křešovou vidět, jak funguje NWO, jaké má mechanismy.
Ale to by musela být vůle a ta obávám se není.

Takže to ve výsledku může skončit velice zle a pak všem těm ignorantkám spadne klec na držku i jejich fakanům.
Protože to, co NWO mají v pařátech, za předpokladu, kdy reálná GF lidi nezajímá, to je totálka konec.
Teď je doba, kdy se to dá zvrtnout a lidi reagují strašně špatně, nikoho nezajímá realita.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 22.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já samozřejmě nemám jistotu, jestli je to ona. A proto tohle video nikam sdílet nebudu. Pokud bych vyjádřila svůj názor, tak si myslím, že to ona je a zároveň by to dokreslovalo celou tu situaci, jak píšeš.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2022 > Kikimora> 

Právě, že já si dovolila toto náležitě rozmáznout, ale bohužel je to přesně tak, toto se nikde neudrží, bude to rychle vymazáno.
Holt je to třeskutý materiál. Nikoho pochopiteně nenutím toto někde sdílet.

Ale je žádoucí, aby se to vědělo.

Tak snad se to nějak rozstřelí i tak.

Právně napadnutelné to není, protože v tom videu je Křešovka, podle detailů jenom co jsem vytvořila já, to prostě je ona.
Jediný detail, co ve videu nesedí, je její čelo, protože v současnosti má vlasy do špičky - což se ale dá snadno zamaskovat, případně vlasy oholit.
Jinak absolutně všechno sedí, jak veškeré rysy obličeje, tak ten palec, to je podle velký důkaz.
Každý má ty rýhy na kloubu na palci jinak, ona má dvě relativně rovné rýhy.
To není náhoda, že i tento detail sedí.
Vzhledem k tomu, že sebrala světlušky a plete jim palici svou vadnou propagandou, je možné ji takto beztrestně propírat.

Co říká u Grunwalda:
"píšou mi lidi, že na toto čekají celý život..."

Prostě NWO vyfouklo tuto věc těm pravým. Pro ty pravé tou dobou, kdy ona to začala valit, ještě nic nebylo "tak jasné", aby si to kdokoliv dovolil.
Já neříkám, že bych to měla být já, mám jiné úkoly - přímo magické - věřím, že na velkou prezentaci celé věci by se našel někdo mnohem lepší.
Ale rozhodně to neměla být porno kurva od NWO.

Je to hnus.
Snad to úplně nezapadne, tato záležitost a vyvalí se to na ni.

A o co jde v pozadí, to si myslím, že mám pravdu.
Mám vhledy z té války do toho, jak oni fungujou.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 22.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jeden muž nabízel svůj život za její, kdyby jeji život byl ohrožen ( komentář u včerejšího vysílání ). Naše mediální ezo scéna je podle mne marná. To roztočené soukolí se zdá být nezastavitelné. Na každém vidím křivotu ( až na Smetanu, Chvátala mam s otazníkem kvůli očkování a Grünwald mě dnes totálně zklamal, že si jí tam pozval znova). Věřím tomu, že to co se zdá veřejně jako převaha, tak ve skutečnosti být nemusí. Takhle fungují média, vyvolat pocit, že je to většinový názor.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2022 > Kikimora> 

Smetana má nějaký silný vztah, silné spojení, je to nějaká těžkotonážnější mystika, galaktického rázu, ale od jisté doby archandělovi Michaelovi nevěřím, po vlastních zkušenostech.
Ale on jako osoba má mystické vědomosti a zkušenosti a je schopný prohlédnout takové manipulace, jako je Křešová. Ale právě archanděl Michael se podle mých zkušeností jeví jako entita, případně jako druh inteligence nějaké galaktické mafie, která brzdí pochopení vůči GF, vůbec mimozemské otázce.

Chvátal je svým způsobem záhadný, taky mu nevěřím absolutně, jako 100%, ale převažuje důvěra, protože poskytuje informace pochopené, prostě těm okruhům, kterým se věnuje, rozumí a ze všech, co kdo říká, má vůči Galaktické federaci nejkvalitnější pochopení, které mi sedí na moje prožitky.

Grunwalda mám ráda za bezprostřednost a odvahu, ale pochybuju o jeho chápání mimozemské otázky, má myšlení normálního ořecha. Taky by se podle mě neměl pouštět na pole exopolitiky, jedině, že by mu tam přišel někdo prověřený, jako třeba Suenee, že by ho takový host nestáhl do úplných sraček, když tomu Grunwald evidentně moc nerozumí.

Všichni tito moderátoři by si měli nastudovat zdroj Poselství Amenti, ten mi skutečně vzhledem k vlastním zážitkům připadá nejbližší pravdě a pokud to na ně působí naprosto odpudivým a nevěrohodným dojmem, do žádných mimozemských otázek se nepouštět.
Protože to je zdá se pravda.
Potom jsou ty racionálnější proudy, typu Steven Greer, větší záběr na tajné vojenské projekty a vnitřní strukturu NWO, čemuž se víc věnuje konspirační, než ezo alternativa.

Ty moderátoři, kteří toto valí, by se měli povinně vzdělávat.

A vůbec, všechny vědmy, prostě ať se neserou do mimozemšťanů, když s nimi nemají telepatické, či jinak živé a dokazatelné spojení, aspoň formou těch fotek, co mám já, ač je to chabé, nelžu ...
To co udělala ta Namu s projektem 17.10.2021, to byla sabotáž, podraz, napřesdržku. Zaplatila životem.

Celá ezo scéna by si měla uvědomit, že to je realita, že expertně kolem mimozemské otázky se točí veškerá moc, všechny čachry a vůbec ty nejnebezpečnější okultní vlivy.
Viz. Namu. Viz. můj léčitel, který nevydržel nápor mimozemské války, taky s archandělem Michaelem.
Viz. další a další.

Brožovka a spol. a všichni, kdo produkují tyto pořady a rozmázli Křešovku a dovolili ji takový vliv, by se měli povinně vzdělávat a mít na paměťi, že "tohle není prdel".


Ač po výkonu Křešovky to může znít iracionálně.






<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 22.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Na Sueneeho a Greera jsem úplně zapomněla, máš pravdu. Amenti jsem četla několikrát a také se mi to zdá jako nejvíce se přibližující ke skutečnosti. Proto se mi i líbilo vysílání s Chvátalem Vibrační oplocení a energetická karanténa. Škoda, že to nedotáhl do konce. Lidé i chtěli pokračování. Vypadá to jako kdyby dostal stopku.
O Smetanovi jsme si psaly, takže znáš můj pohled na to.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2022 > Kikimora> 

Jo, Smetana odvedl dobrou práci, jen jeho vysvětlení plně odpovídá působení archanděla Michaela, jak ho znám.
Křešovou vykreslil jako oběť negativních entit a celou problematiku Galaktické federace zařadil do škodlivých SS vod.
Což ve výsledku vede k náboženské úctě vyšším silám a k celkové nedůvěře v mimozemšťany a odvádí pozornost k vnitřnímu duchovnímu vývoji po staré linii, ve standardu, kdy neřešíš exopolitické, nebo konspirační teze.
Neřešíš gender, politiku a náboženství a je ti fajn.
A spíš.

Přitom je potřeba to všechno řešit a aktivně spolupracovat s Galaktickou federací.

A opravdu, vše nejvíc pokrývá Amenti.
Já tomu plně nerozumím, protože je to na mě přiznám se příliš vědecké.
Ale rámcově mi to velice pomohlo, pamatuju si spíš už dojmy.

Hned ze začátku je řeč o kočičích rasách a azuritech, což plně odpovídalo mým dojmům ze světa Galaktické federace. Pak se tam mluvilo o systému nějakých energeticko - informačních síní, center, či něčeho takového a bylo řečeno, že když se spojí síla myslím že dvanácti center, že vzniká něco velice mocného, jakýsi klíč k tomu vzestupu.
No a to mi plně sedělo na dimenzionální vesmírné systémy s kultickými centry po celém světě, kterých jsem poznala víc, než dvanáct, jsou různě mocné a silné a podílela jsem se na jejich čištění a uzdravování. Ve výsledku jsem pak oplývala magickou mocí, kdy jsem přímo aktivně myslí a srdcem a vším dalším ... programovala, operovala, válčila v těch vesmírných dimenzionálních systémech s podporou GF proti tomu, čemu souhrnně říkám NWO.

Následně tam byly vyjeveny ty nepřátelské skupiny, kde bylo řečeno, že Jehova je nepřátelská skupina, což byla pro mě velice vysvobozující informace, protože jsem se půl roku likvidovala s Jehovou a snažila se ho dokonale zničit, což se podařilo.
Ale nikdy jsem nikdy nikde nic tak šouplého neslyšela a toto mi přišlo vyloženě zázračné.

To byly nejsilnější momenty, Chvátal je uveden jako jeden z tvůrců překladu tohoto díla, nějak se na tom podílel a tuto linku Amenti respektuje a dále to rozvíjí ve svých pořadech.
To jeho minulé téma bylo skvělé, opravdu to dobře zapadalo, neměla jsem s tím jeho vyprávěním žádný karambol, dost to sedí.
Právěže GF je velice spojená s těmito jemnohmotnými, vyloženě vědecko-spirituálními záležitostmi.

Křešovka to celé zdehonestovala na vesmírnou mlátičku, už mě nebaví o ní fakt i mluvit.
Celá ezo-scéna je fakt před výbuchem tohoto skandálu s jejím pornem.
Pochybuju, že když to vidělo několik set lidí, že tohle úplně zapadne.




<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 22.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> A znáš Ivo Wiesnera? Četl jsi někdy nějakou jeho knihu?
<reagovat 
čtenář Hana Borovská - 23.8.2022 > Dala jsem odkaz na tento článek do FB skupiny Pravda o Zprávy z Galaxie (https://www.facebook.com/groups/1081354196063179). Tam to smázli z obavy, aby skupina nebyla nahlášena. Dávám tedy odkaz do připnutého komentáře pod mým posledním videem na YT (https://www.youtube.com/watch?v=P06g6VmhAVw&t=1s). Uvidíme, jak dlouho to tam vydrží. Nemůžu si pomoct, ale nepřijde mi v pořádku, že jsou mazáni a sankcionování ti, kdo upozorní na něco (byť jen potenciálně) nehezkého. Snad by odpovědnost měla být na těch, kdo to vytvářejí nebo tak jednají, ne? Omlouvám se za svůj patos a naivitu, ale je to silnější než já :-)))
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.8.2022 > čtenář> 

Jé, dobrý den Hanko. Je fakt, že moje příspěvky jsou poněkud divoké, ale na to, co provedla ASK, to podle mě nemá :-)
Jo, je to takový paradox, protože "ezovíla", "dobrá duše Andrejka" provedla něco, na co se nedá dát ani odkaz, protože je to tak nestoudné, že to YT a FB nesnese. A navíc se všichni paradoxně bojí toho, že je bude ASK kvůli tomu honit po soudech.
:-)
To by ale nejdřív musela dokázat, že na videu ona není a to se zdá být velký problém.
Vlastní oči vidí Andrejku, tu křehkou ženu.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.8.2022 >

Kikimora: Ivo Wiesnera znám, ale jeho dílo jsem nečetla souborně, četla jsem konkrétní pasáže, vždy třeba jen několik stránek, jednou mi to někdo vyloženě podstrčil se záložkami, kde si to mám přečíst, že to je prý přesně ono, o čem melu. No a byla to pravda. Je fascinující, kde on vzal tolik informací, ve své době.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.8.2022 >

Zatím se veřejně nic neděje, ono to přijde zřejmě později, tedy doufám, že si toho i někdo všimne, ne jen pár zainteresovaných.

Zatím Křešovka vychvaluje Grunwalda na FB, jak je nejlepší a že ji pozval a jak se s ním krásně natáčí.

Co takový Grunwald až uzře andělíčka Andrejku v pornu.
Zalekne se, že by mu mohla Andrejka něco udělat? Je ročník 84, furt je mladší, měl by utéct, než si ho panička srovná.
Nebo se zhrozí, jak si ničí jméno?
Nebo mu to bude jedno?

Pozve si Andrejku ještě do vysílání?
Nebo pro jistotu změní obsah svého kanálu na víc kanální záležitosti, aby si mohl zase pozvat Andrejku a nic na tom netratil?
Baže, baže.

Uvidíme, kam tento porno skandál povede, jak bude rozsáhlý, jestli to vůbec bude někoho zajímat.

Máme široký rozstřel možností, od několika tisíc duševně zlomených lidí až po ignoraci celé záležitosti a veselé pokračování dál bez mrknutí oka.

Co mi připadá jako jediné spolehlivé řešení - vzdělávání moderátorů.
Jestli Grunwald narazí na to, jaká je Křešová kurva a bude mu to vadit, měl by sí říci - ó já vůl, ó já vůl, proč jsem tak nedovzdělaný a proč jsem se s někým neporadil, proč mi tak ošklivě selhala intuice, že jsem si do vysílání pozval kurvu a nepoznal to.

To by si měl říct, aspoň podle představy, jak si představuju "moderátora ezoterních záležitostí".



<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 23.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mě pobavilo její vysvětlení, jak poznat, že mimozemec ktereho potkáme je buď pozitivní nebo negativní, cca 1:52..."z vlastní zkušenosti musim říct.." Ani to nebudu vypisovat. Grünwald u mě docela klesl. To využívá toho, že PT s ní už nevysílají a mělo to velkou sledovanost? Taky bylo docela zajímavý, jak v nedělním vysílání vyprávěla svůj sen. To její chápání je zvláštní, každopádně si pro ní přišli mimozemšťané a vzali ji do USA.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


https://www.youtube.com/watch?v=ifj0DxKuDM0

čas cca 1:11:00

Grunwald se s Křešovou baví na téma "ne-lidí", co dělat, když si třeba někdo začne myslet, že jeho rodina jsou ještěři, protože co jsem si všimla, tak Křešová valí, že tu je jen 15 - 20% lidí a ostatní mají nějaké syntetické duše, či jsou ještěři, nevím, co kde přesně ještě plácá.

Tak Křešovka: "no poslouchej, když je někdo to semínko ... tak bla bla bla ..." (po jejím výkonu už nechci nikdy slyšet slovo semínko)
"...rozumný moudrý člověk tohle neudělá, že by se rozkmotřil s rodinou jenom kvůli tomu, že polovina jsou ještěři."


No já nevím, Jarda by se měl podrbat na hlavě a říci si : toto již nikdy více.
To mu nevadí, že jsou takové kecy, šířené v takové míře, krajně nebezpečné?

Zaprvé, Křešová nemá přehled, nebo má a evidentně záměrně poškozuje a dává dezinformace.

Kristovského lidstva je 15% - to jsou ti, na které je nápor a jsou to držáci, přežijí téměř za všech okolností dimenzionální vzestup.

Cca 10% lidstva je negativní infiltrace zlých ras, přičemž to jde po celých rodech.
Doopravdy se nestává, že by se narodil anděl mezi ještěry.
Je možné, že se narodí anděl do své poničené rodové linie a příbuzenstvo je napřesdržku, ale v tom případě je jejich úkol to spolu všechno zvládat a NIKDO není ještěr. Maximálně je možné, že je příbuzný zvenku mimosmyslově napadený negativními entitami, nebo s ním cloumá NWO jako s nástrojem.

Ještírci se rodí do zničených, geneticky zdegenerovaných rodů, kde jsou všichni čisté plazí zlo.
Kolaborantské rodiny, křehké slizké svině. Rádoby šlechta.

A rozhodně jich není většina, je jich cca 10% objemu lidstva, což je pochopitelně obrovská infiltrace.
Která se nutně musí vybít, nebo chcípne při dimenzionálním vzestupu. Žádný mazlení s nimi! Žádné odpouštění!


Ať se Jarda dovzdělá a utuží si odpovědnost a Křešovku ať už si nepustí přes práh.
Kdo si ji po tomto skandálu pozve do vysílání, už je buď kolaborant, nebo nekompetentní debil.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.8.2022 > Kikimora> 

Já jsem zatím na tom čase cca hodina, kde popisuju, co je ASK za hovado.
Její bujarý sen jsem zatím neslyšela :-) Měli ji odvézt a vyklopit za sluneční soustavou, tomu bych rozuměla.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 23.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Přesně no. Tak si ten poslech užij, já jsem ve 2:15 a téma ezo bussines, to se nasměješ😅
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.8.2022 > Kikimora> 

Ona má ještě to video u sebe, z nedělní zahrádky, to nevím, jestli dám, za chvíli budu už sledovat jen tuhle flundru.
Přece musí přijít její konec, tohle dál nejde!

Když to na ni nějak ve velkém praskne, tak propukne velká deziluze mezi jejími fanoušky a asi i hrozí, že přestanou na jakoukoliv GF věřit a asi přibude nápor na psychiatrii.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 23.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> V zahrádce vypráví ten svůj sen, jak "jela" do USA. No holka je tvořivá. Grunwald je taky taaak korektní 🙈 No jo, jak se říká... dětma nezatopíš.
<reagovat 
Čtenář - 24.8.2022 > Zdeněk Štěpánek by vám k tomu řekl svý. A že Zdeněk znal!
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 23.8.2022 > V 2:36 probírají vydiratelnost veřejné působící lidí, tak teorii znají oba podle všeho.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.8.2022 > Kikimora> 

Je to vyloženě na zvracení, jak lže do očí.
Už mám těchto výsměchů do očí nějak plné zuby.

Celá naše ezo-scéna pořád předvídá horší a horší falešné proroky a lháře. Pro mě už je tohle příliš.

Že byl někdo ve vězení, OK, to jsem schopná ještě odpustit, protože se tam třeba dostali za něco méně závažného.
Ale pro natočení porna není omluva.
Prostě takto zašpiněný člověk se nemá vůbec cpát do esoterických, natož exopolitických vod.

A Grunwald se teprve ukáže, co je zač.
Vůbec celá naše ezo-scéna.
Jestli hodlají tolerovat kurvu od NWO jako světlici, tak mor a bídu na ně.



<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 23.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak Grunwald řekl, že by ji chtěl za starostku. To asi mluví za vše 🙈
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.8.2022 > Kikimora> 

Je otázka, jestli to už viděl a jestli mu to došlo.
NWO funguje na úrovni - a když člověk není namočený do této záležitosti s GF, dost dobře nemá šanci prohlédnout všechny tyto manipulace.
Křešovka je nakoncipovaná dobře - na mnoho lidí působí důvěryhodně a umí mluvit, má příjemný hypnotický hlas, na mnoho lidí působí uklidňujícím dojmem.

Její manipulace jsou dobře vymyšlené.

Dokonce když uvidíš to porno, první dojem je, je to blbost. To byl i můj první dojem, pak mě to ale donutilo si to prověřit.
Nejdřív jsem sem dala ten její ksicht, který je důkaz, dost velký.
No ale vrtalo mi to hlavou, tak jsem udělala ještě srovnání toho jejího profilu a hlavně - na palci se ukázalo, že to tak je.
Pak ti teprve dojde, že je to pravda.

No a když Grunwaldovi atd. by toto došlo, kdyby viděli ty důkazy, tak teprve potom by se vidělo, co to s nimi udělá.

Já mám ráda třeba toho pana Oldřicha Lukáše ze Zkumavky na SV, ten jí ale taky věří a to určitě není špatný člověk.
Ona je prostě rafinovaná agitka NWO.
Lžou ti do očí, dělají přesně to, na co ukazují.
Pod svícnem tma.

Každý z ezo scény, hlavně z těch, co reálně vyrábí, tu produkci, by měli toto porno vidět a vidět detaily, ať jim dojde, že na videu je opravdu Křešová, za předpokladu, kdy nemá jednovaječné dvojče.

Nebo za hodně přestřelené verze, kdy si NWO vyrobilo její klon a s tím klonem ji takto diskreditují, což jsou už možnosti, které už NWO nemá právo realizovat, to bychom museli být mnohem víc v rozkladu, aby na toto měli kosmologický nárok a GF jim to nemohla zarazit.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

U Grunwalda čas 2:51:00

Prý Alex Collier říká (asi taky NWO)

"Už delší dobu, v podstatě od atentátu na Kennedyho, v zákulisí probíhá instalace nového systému. Toho systému Zlatého věku, veškerých těch technologických potřeb, které je nutno tady mít, abychom tím nástrojem, který nám Galaktická federace věnovala jako dar, je to nástroj k přechodu od tohoto temného technokratického systému do toho zlatýho věku spolupráce a rozvoje, tak, aby veškerý ty technologický zařízení byly nainstalovaný. Jedná se o zařízení, jako jsou kvantový počítače, kvantový telefony, nový finanční systém. Tohle všechno se postupně v zákulisí dává do kupy.
Já jsem dokonce dostala myšlenku, že jak je nedostatek těch surovin, jak se neustále prodlužují lhůty dodání, tak mám za to, že ty suroviny v současný době jdou úplně zadem do jiných výrob a jiných odvětví, které zaručují, že až ten systém se vyžere, tenhle temnej, až se vyžere úplně na dno, tak se jenom přecvakne. Aby nebyly ty ztráty na životech, oni to připravují v zákulisí, aby ty lidi převedli co možná nejpřirozenějším způsobem, bez nějakých občanských válek, bez religiozních sebevražd, až spadne ta kulisa a oni zjistí, co se tady v podstatě dělo za hrůzy, tak aby soustředili tu jejich pozornost na něco úplně jinýho a zaměřili tu jejich mysl úplně novým směřováním, aby neměli potřebu se zabývat tím starým, protože to starý jde do pekel a už tady nikdy nebude."



Co to je za sračku?
Takže protože je technokracie, tak GF vymýšlí ještě horší technokracii, do které zavře všechny ty idioty, kterým teď bere suroviny, aby nad ničím nepřemýšleli, až budou v tom novým věku?
Opravdu, kdo má věřit těm moderátorům, že nejsou krysy od NWO, když tohle nechají tu porno kurvu ve svých pořadech plácat?

GF neplánuje technokracii, naopak, učí nás se od těchto věcí vzdalovat, vidět je kriticky a naopak nás učí, že naše duše, naše mysl má obrovskou moc, hlavně ve spojení s dimenzionálnámi technologiemi.
A jestli jim o něco doopravdy jde, tak aby toto lidstvo na zdrcující dopad pochopilo, co je NWO a NIKDY, doopravdy NIKDY už to nechtěli a nikdy se už nevydali cestou technokracie. A k tomu je nutné naopak pochopení, i kdyby to bolelo.

Pokud to nejde rozumem a třeba moje argumenty nikdo neslyší a všem to připadá maximálně jenom tak jako dobrá sranda, no tak holt budeme muset rýt držkou hluboko v zemi s kvantovým počítačem a neodhalenou porno kurvou od NWO.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tak doopravdy doufám, že na ni to její porno praskne.
Že ezoterická scéna projde brutálním otřesem, že se to vyvrbí.

A pak přijde další zkouška - Andrejka se bude kroutit a kňučet a žádat odpuštění, to ty svině od NWO pak vždycky takhle kňučej.
Odpusť jí, podej jí prst a sežere ti ruku, podrazí tě ještě víc.
Neodpouštět.
Chce to tvrdý přístup, ale jinak se těchto NWO zrůd nikdy nezbavíme.

Jakým právem ta svině ničí projekt GF a navádí lidi do technokracie?
Copak nikdo nechápe, že tu šlo o celé lidstvo a celou planetu?
Doopravdy je to všem, včetně těch vysmátých dementů na ezoterické scéně jedno?
Jsou všichni zkorumpovaní?
Absolutně bych se nedivila, kdyby tihle špinaví chcípáci byli polovina NWO a pak nám sehrajou obludný divadlo, že i když jsou kolaborantský zrůdy a špinavý svině, tak "že se má odpouštět".

Ne, kdo dělal pro NWO si zaslouží šlupku do hlavy.
Já jsem pro popravy prostřelením hlavy.
Ale podmínka je GF přítomná na zemi, která vše potvrdí.
Prokazatelně GF, musí mít inteligentního kocoura v botách, žádný SS blond ojebávky.
Možná, že Andrejka dopadne hůř, než prostřelením hlavy, až se primitivní chlápkové z Prackovic dozvědí, co je jejich starostka zač.





<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 24.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tohle už ani nekomentuju, ona o tom mele neustále, velebují technokracismus i s Tichým a na to nemam nervy. Co opravdu nesnášim je technokracie a opravdu v takovém světě žít nechci. To je přesně jeden z mnoha ukazatelů, že neni vědomá ve vyšších sférách, nechápe podstatu strážců planety i když o tom neustále mluví. Troufám si tvrdit, že lidé, kteří mají o tomhle povědomí, netouží po technokracii.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.8.2022 > Kikimora> 

Ale že to nikoho nezaráží, to je na tom to nejhorší.

Já v tomhle ohledu právě pochybuju o té naší ezoterické scéně. Jak znám NWO, jak jsou zákeřní, jak bylo vlastně nemožné proti nim vyhrát a je to jenom a jenom zázrak, že se GF podařilo je prolomit a vypráskat ...
tak věřím tomu, že polovina ze všech těch ezo leadrů na ČS prostředí jsou prostě NWO, to stejný jako Křešová. Někde na ně mají porno, nebo něco jiného, tak to na ně vytáhnou, kdyby se cukali. Nebo jsou to černí mágové, že jim dělat zlo dělá dobře.

Protože já jsem přesvědčená, že až tak naprosto neznámý fenomén už taky nejsem, když se o mě často tak zdatně bezejmenně otírají a že dávám silné argumenty a silnou výpověď a on to jakoby pořád nikdo neslyší.
Jako bych nebyla.


To není náhoda.
Naše ezoterická scéna není nedovzdělaná, nevědomá, nepoučená.
Z půlky, tomu věřím, jsou to kolaboranti a naschvál spolupracují s NWO.
Lžou nám do očí, vše neustále odtahují od pravdy, neustále manipulují směrem, abychom skončili v pekle.

A já takový chci popravovat.
Žádný odpouštění. Prostě poprava.
Tady už končí legrace. Šlo o celý svět.
Odtáhli to jednotlivci, jako jsem já, potom další třeba z armády atd., nadlidské výkony, vše za hranicemi lidských možností.

A nějaký svině, hrabavý špinavý kurvy prolhaný, to budou pořád hatit?
Lidi jsou evidentně vypatlanější, než by si jeden myslel. Takže tihle prolhaní slaďoušci od NWO na ně mají extrémně veliký vliv.
Nikdo autentický na tyhle teatrální ponižující cukříkovatý lži nemá nervy, na to nikdo nemá žaludek.

Nevím, jak se to bude řešit.
Ale je nutný, aby to porno na Křešovku prasklo, aby věci začaly lítat.
Snad se to povede.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ještě jsem si říkala - ty vole, tak to tomu Grunwaldovi rovnou pošlu e-mailem, ať se vzpamatuje.

Tak jdu na jeho stránky a tam ceník.
1,5 hodiny neověřitelného šaškování s tabáčkem z jižní Ameriky za 3 000,-

Dále jdu na jeho instagram.
Pot, tělocvična, pitbulové, tetování, debilové.
A DUCHOVNO.
Do prčic, to je přesně tahle rádoby oduševnělá špína, co mě srala už v mých dvaceti letech.
Jednak tihle zmrdi a pak batikovaní sluníčkáři.
Po dalších dvaceti letech tahle nízká pakáž ovládá ezoterickou scénu a propaguje porno kurvu NWO Andrejku, technokracii.

Nasrat, nasrat, nasrat.
Nikomu nic psát nebudu.
Bůhví, co to je za verbež.
To můžu rovnou napsat Sorošovi.


Naštěstí v dimenzionálním světě má energie a informace GF převahu, převažuje světlo a nevypadá, že by to mělo projet.
Tak se snad tento humus naší ezo-scény časem pěkně vyšklebí.



<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 24.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Taky bych mu nepsala, on určitě slyšel i opačné argumenty a názory a stejně si jí tam přitáhl.

Se mi líbí, jak všichni léčí. Ledvinka online Boží otisk 1600,-, nebo mlčení s nim po telefonu nebo online za 500 ,- / 15 min. Auroran léčí nabídkou polohy mléka a vody s mimozemštěnem v jeho osobě. Ondra s Avou učí, jak si všechno vykyvadlovat a opravit. Teď Grunwald píšeš to samé. No tak proto se všichni navzájem podporují. Nemohou na někoho kydat, protože ví, že by i na ně šlo kydat, protože praktikují podobné věci.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.8.2022 > Kikimora> 

Přesně tak. Udělala se z toho ezoterická mafie, z nichž zřejmě značný počet má přímé smlouvy s NWO.
Protože takové selhání sebereflexe, inteligence a zodpovědnosti a ochoty doopravdy porozumět naléhavosti dnešní doby je nereálné. Je to divné. Děje se to roky.

Dřív se to dalo ještě omlouvat, nedostatkem informací, přímým tlakem proti světluškám, neznalostí zákulisních her NWO.
No ale za poslední roky bych řekla, že se tato situace prudce dala do pohybu.
A ignorace těchto představitelů ezo-scény je už vysoce nápadná.
A začíná to být vidět.

Protože jsem všeho, čeho jsem zatím docílila, dosáhla magickým programováním v kultickém vesmírném dimenzionálním systému naší planety, tak se činím.

Programuju do našeho kultu Bohemia brutální čistku ezo-scény. Jakmile nás přestane dusit tento nános podvodníků a kolaborantů, kteří znejišťují informační pole a zanáší ho temnotou nevědění, nepravostmi a lží a zůstanou pouze autentičtí aktéři, tzn. pouze lidé s vnitřním zájmem věci změnit k lepšímu, uvolní se pole pro to, aby mohlo vyhrát světlo.
V tom okamžiku přijde světelná erupce, světlo bude rychle nabírat na síle. Světlem se myslí hlavně vědění a poznání.
Kde je světlo, tam je vidět, v doslovném i přeneseném slova smyslu.

Vnitřně jsem to prožila, jako příliv energií neuvěřitelného poryvu, které vyhází vše zlé, přijde "popravčí fáze", tam se nepodaří všechno najednou zničit, protože ti dobří na to nebudou emočně mít, tak je nechají bez "organizované popravy".
Následně však přijde světelná vlna a síla, které ty ostatní podvodníky zničí naturálním způsobem, daleko drastičtější formou.

Kdyby mi tato kouzla rámcově vůbec nevycházela, tak jsem se na to už dávno vybodla.
Tak uvidíme, jak dlouhou toto bude mít časovou linii, než se to naplní.

Už mám dost naší hihi chcichci ezo-scény.
Místo toho, aby spolupracovali s GF a propagovali její existenci, čučeli na nebe a referovali, tak jenom dej penízky dej, já mám kyvadýlko.



<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 24.8.2022 > Ivo Wiesner z Knihy Gambit Mahátma:
(je to dlouhé a proto sem dávám jen část)


„Homo ludus" nebo konec věku nevinnosti
Podle informace Morenae bylo lidstvo stvořeno na planetě Korendor Mistry-Genetiky podle archetypu genetické matrice Kadmon Adamah (diamantový člověk, člověk páté kalpy) pocházející z genetické dílny Nejvyššího Architekta-Stvoňtele. Původně vytvořené hmotné tělo bez pohlavních a reprodukčních orgánů bylo Mistry-Genetiky diferencováno tak, aby došlo k rozdělení pohlaví souběžně s rozdělením dipolární (mužsko-ženské) životní energie. Tak byla původní entita bezpohlavního Adamah Kadmona rozdělena na ženskou a mužskou entitu, které se v hmotném prostředí měly dále vyvíjet samostatně až do okamžiku výstupu z poslední páté hmotné dimenze do vyšších duchovních dimenzí. V tomto období se mají obě polarizované entity opět spojit v jedinou původní entitu. Polarizací pohlaví a životní energie sledovali Mistři-Genetici dva základní cíle:

1) Dokončení genetické evoluce (stabilizace DNA) a harmonizaci „ženské" a „mužské" DNA, což bylo nezbytné pro harmonický vývoj obou polarizovaných entit v hmotném světě.

2) Sexuální forma polarizace obou entit představuje první a základní konkrétní formulaci pojmu „láska", která se zde projevuje zpočátku ve dvou aspektech mocné síly, a to v citovém vztahu mezi mužem a ženou, na který navazuje citový vztah ženy-matky k jejímu dítěti z tohoto vztahu zrozeného a dítě z tohoto niterného vztahu získává prvé zkušenosti s jednou z mnoha forem citové reflexe člověka, kterou nazýváme láska. Děti, které byly zbaveny osudovými chybami rodičů poznání tohoto prvotního citu, již nikdy nenajdou plného naplnění citu a do konce života budou mít silný pocit citového strádání. Vedle vraždy je opuštění dítěte jedním z nejtěžších
zločinů, kterých se člověk může dopustit na svých bližních. Ve vztahu muž-žena-dítě se poprvé projevuje vůdčí, tvůrčí a ochranitelský princip jehož nositelkou je žena, přesněji „ženská" část entity Adamah Kadmon. Nemusím připomínat, že každá lidská entita (muž i žena) má hluboko v podvědomí pevně uchován obraz své druhé části, od níž byl kdysi oddělen. Touží po opětném spojení a neustále ji podvědomě hledá v davu lidí, leč většinou neúspěšně. Vlivem svých selhání a vzniklých karmických dluhů se obě části původní entity často míjí v čase i prostoru, a to do té doby, než Pán karmy sdělí, že oproti opětnému spojení nemá námitek, protože obě dílčí entity splnily své poslání v nejvyšší hmotné dimenzi.


Zde koření většina našich lidských problémů přímo či nepřímo vyvěrajících z deformace vztahu mezi mužem a ženou, mezi dítětem a matkou a mezi rodiči a dětmi. Nedojde-li muž k poznání nutnosti přirozené úcty, obdivu a lásky k ženě, která dočasně zastupuje onu kdesi se toulající část jeho entity, bude se nadále pohybovat v labyrintu chtíče, touhy, nenávisti, lásky, oplzlosti, krutosti atd. a budou to jen jeho selhání. Totéž ovšem platí pro ženu. Muž, který opustí ženu čekající jeho dítě se dopouští těžkého provinění nejen na budoucí matce, která mu dala svou důvěru a lásku, ale především ještě na nenarozeném dítěti. Až bude stát nahý ve své podstatě před Pánem karmy, položí mu toto jím kdysi zavrhnuté dítě otázku: „Kde jsi byl při mém příchodu na svět, kdy jsem tě spolu s matkou tak potřeboval, proč jsi selhal ?"


To, čemu se dnes tak nadneseně a s oblibou říká „sexuální revoluce" představuje ve skutečnosti jen jinou formu selhání etického kodexu člověka. Jak již bývá praxí v revolučním procesu, začínaly všechny revoluce s nádhernými a burcujícími hesly na praporech a v ústech svých vůdců, ty ale brzy zmizely jako dítě vylité spolu s vodou vaničky, ve které bylo koupáno. Když se lidé proberou z porevoluční kocoviny zjistí ke svému údivu, že vše je jinak. Hesla a ideály byly zapomenuty a prosadily jen pouze nejnižší pudy a praktiky jejich uspokojování. Na přirozenou touhu muže nalézt „ženu svého života" (a naopak), dokázali různí podnikatelé a šíbři naroubovat v sexuálních komoditách to nejubožejší cose plazí ve šlépějích lidstva: prostituci, porno, bezuzdý chtíč, ničím neohraničené sexuální deviace atd., a to vše pod heslem liberalizace podnikání ve jménu kapitalistického idolu ničím neomezeného zisku. Ve světě lidstva existuje morální zrůda (jakýsi citově-erotický dualismus typu Hyde-Jekyil) nastavující světu dvojí tvář: porno-pruderie, ve skutečnosti to jsou jen protilehlé břehy marasmu a etická deformace citového světa člověka, který s citem ztratil i poslední zbytky přirozeného vkusu a vnitřního půvabu. Obě zrůdné devalvované tváře citu tak svatého, jako je nejvyšší zákon Vesmíru -láska - ukazují, jak nezralá a submisivní je část lidstva, jak snadno lze mnoho lidí změnit v poslušné nemyslící loutky, jejichž mozek - obrazně řečeno - „nahradily" sexuální orgány a citový život zanikl v pudových reakcích řízených produkty gonád. Zdá se, že Aliens alespoň u části lidstva s nižším IQ mohou mít úspěch v získávání stáda poslušných a snadno manipulovatelných lidských loutek. Zmínil jsem se o obavách Drakonů z možné porážky při napadení Země osídlené lidstvem páté kalpy, protože lidé mají geneticky zakódovanou bojechtivost a nenávist vůči všemu, co nějakým způsobem připomíná reptiloidy (ještěry, hady). Upozornil jsem na to, že jednou z cest jak by toto nebezpečí hodlají Drakoni eliminovat, je šíření drogové závislosti, ale také etickou a zejména sexuální demoralizací lidstva. Existují indicie, že Drakoni tuto cestu již delší dobu používají a existují jiné indicie dokazující, že mají úspěch. Stačí se podívat na zisky sexuálního a pornografického „průmyslu", porovnat je s prudce klesající křivkou porodnosti a prudce rostoucí křivkou rozvodovosti, pohlavních chorob a zločinnosti nezletilé mládeže, ale i růstu zájmu mládeže o satanské sekty a mysticismus Temnoty.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.8.2022 > Kikimora> 

Krásně napsáno, je to tak.
Gf mi celou dobu pomáhala se nezbláznit a nezlomit v tom zpraseném prostředí, udržet lidské hodnoty, udržet základní stav čistoty, udržet lásku a úctu.

Ta perverze a zprasenost je všude.
jestli bude ezo-scéna akceptovat porno kurvu, že to je vlastně normálka, tak je to hnusná verbež a zaslouží si drsný pád.


<reagovat 
 redaktor Pepa (Občasný) - 24.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> PŘESNĚ TAK! Kdo natočil porno je zlý člověk a nemá na zeměkouli co dělat. Konečně někdo na totemu s konzistentními a sakra promyšlenými názory. Ano ano, teď už to půjde s totemem jen nahoru. NA VĚKY VĚKŮ!!!
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 24.8.2022 > redaktor Pepa> Baže, ba! Konečně názor myslitele. Porno devalvuje dobro. Né, vlastně - dobro ničí porno. Taky ne? Tak sex, sex za to může. Ýťo, si na dobré cestě, k odhalení podstaty zla chybí už jen krůček. Vzhůru, tudy ke spasení!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.8.2022 > redaktor Pepa> 

Běž si plazíčku se špinavým nízkým pornem do hajzlu, na naší planetě nemáte co dělat.

Galaktická federace prostě špinavý zprzněný coury nekontaktuje a ani si nepřeje, aby je něco takového reprezentovalo.
To je práce NWO, taková špína.
PORNO JE ŠPÍNA


Do hajzlu, kdybych věděla, že lidi pochopí, že jsi plazí infiltrace, tak nešílím.
Ale ty zmrdi to nechápou.


<reagovat 
 Čtenář - 25.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Do hajzlu, kdybych věděla, že lidi pochopí, že jsi plazí infiltrace, tak nešílím. Ale ty zmrdi to nechápou.


Baže ýťo, baže! Teď si na to kápla.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.8.2022 > čtenář> 


Já to vždycky píšu, jak to je.
Za můj zešílelý stav mysli můžou hned po vás (NWO) nechápaví zmrdi.

Ty kreténi jsou ochotný si myslet, že půlka jejich rodiny jsou plazi, ale když potkají plazoidní infiltraci, žida na kokainu, porno prase, zrůdu, co vyznává co největší degeneraci a úpadek lidského ducha, tak se najednou cukaj a ještě tě budou hájit.

Když jim naservírujou kundu od NWO, tak tomu nemají problém věřit, i když lži a nehoráznost slyší na vlastní uši a vidí na vlastní oči, tak jejich mozečky mají problém si to všechno zanalyzovat, aby udělaly správný závěr.

Proto si o tobě myslí, že jsi vlastně docela nevinný blbeček a když se na mě nanynky, co mi tady nejdřív lezou do prdele, naserou, tak mě (členku GF) srovnávají s tebou (reptiloidem)

Protože jsou to zmrdi, nechápaví zmrdi.

Nebo si myslí, že Andrejka je mocinky fajn a já ji ubližuju.
Proč?
Myslím si, že proto, že jsou to zmrdi.



<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter