Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Autor: Palach (Občasný) - publikováno 16.6.2022 (09:09:59)
Kategorie je správná, protože tahle vakcína je stále experimentem-až do 31.12.2023!

Všem vakcinovaným přeji krásný úsměv, ale bylo by nepoctivé neříci, že tohle je jen předzvěst konečného účinku vakcín na covid, tím je samozřejmě redukce lidí na Zemi, a představte si to jak chcete, třeba, že se stane zázrak a oni se nějak "vypaří"...

CENZOR mi opět vymazal pravdu, a protože je to i covidista a jednou bude potrestán myslícími, tak čtěte, než to smaže"


Poznámky k tomuto příspěvku
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.6.2022 > DELTA 2> 

Ne, to nebylo na tebe. Tak jsem to nemyslela, že bys to byl zrovna ty.


Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.6.2022 > DELTA 2> 

To jsou tady jiný experti, já už na tomhle svinstvu tady ztratila taky nervy.
Peslov, Zeanddrich, nevím kdo další ještě jmenovitě - pokrytci, kterým ta satanistická anonymní zrůda nevadí, ale já jim vadím neuvěřitelně.
Protože používám sprostá slova, když se bráním.
Taky mi to už vyškubalo poslední nervy, nevím, co to je za zkurvený hovada.


<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak to jsem rád :)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.6.2022 > DELTA 2> 

To asi blbě vyznělo.
No jo no, těžko říct, jednu dobu tu vystupoval nick "mrdejhrděaletvrdě", kde vůbec nebylo ze začátku jasný, jestli je to julián, nebo práce Bohuňi hrající si na juliána a to mi taky chodily zprávy, že jsem nechápala.

Dodnes nevím, jestli to psal ožralý julián, nebo žid.

Do individuálního šílenství se namotalo NWO, oni takhle pracují. Jim vyhovují zešílelí lidi.


<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> No vidíš ... takhle to lze normálně vysvětlit jako člověk člověku.

Někteří toho ale zřejmě nejsou schopni.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.6.2022 > DELTA 2> 

Tohle chování je znakem fanoušků 5D.
"Normální" člověk rád lže, mlčí, udává a schválně druhého nechává tápat v mlze, protože tím získává náskok.
Palach je nevyzpytatelný, on nesnáší toho žiďáka, který ho tu roky vydeptával a koho nezná, toho si k němu snadno přiřadí.


<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 >

"Tohle chování je znakem fanoušků 5D."

Jaký?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.6.2022 > DELTA 2> 

Vysvětlovat situaci, snažit se zkrotit chaos.
Nevím, mi to tak přijde. Když vidím nespravedlnost, nedokážu nereagovat, proto jsem se zastávala i juliána, prostě mi přišlo, že i když chlastá a je sprostý a má víc alternicků, je v právu, protože je terorizovaný satanistickým židem, přičemž v rysech chování toho žida jsem jasně viděla NWO.
Přesně tyto rysy chování nesly všechny ty nestvůry, se kterými jsem se musela rvát v dimenzionální válce.

Přijdeš do nové práce - většina normíků se na tebe vysere a užívá si tě, že ze začátku vůbec nic nevíš, jsou důležitý jak svině, když ti mají vysvětlit cokoliv, uráží tě, vozí se po tobě.
Prostě normální ubožáci.
Jen někdo s vyšším duchem ti něco klidně vysvětlí a nic za to nechce, protože považuje za normální spolupráci a nutnost, aby věci fungovaly.

Nemusela jsem se do toho vašeho sporu plést, ale já prostě nevydržím držet hubu, protože vím, že julián - Palach ti nic nevysvětlí a ty si budeš připadat jak v bludným ústavu.
Myslím si, že normík by si tu situaci užíval, že je konečně zase nějaký zlo. Oni to milujou.
Už aby vypadli i s těmi jejich páníčky.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.6.2022 > DELTA 2> 

http://www.totem.cz/enda.php?fBShowOpi=1&a=353110

Tohle je taková diskuze z dřívějších časů, kde se žiďák producíroval naplno.

"Čtenář - 7.2.2021 > Je to zlatíčka jinak. Podle jíťi přiletí mimozemšťani, aby přivedly lidskou společnost ZPĚT k dobrotě a lásce (tedy ke stavu, který tu vždy byl, a teprve v poslední době zumírá;)). A pak jsme tu my, psychopaté (ve smyslu odborném, nikoliv etymologickém nebo tolikrát už v historii účelově pokrouceném). Takže ještě jednou, děcká: emoce byly funkční evoluční nástroj. Dnes je překonám bude nahrazován. Protože kdo se nepatlá v emocích, vůbec nemusí být zlý. Dokáže se správněji rozhodovat a především - nemusí zbytečně trpět. A TO BUDE ÚSTŘEDNÍ ARGUMENT, PROČ SE (I) GENETICKÝMI MANIPPULACEMI bude psychopatie vyrábět u všech. TAK bude vypadat zítřek. Prostě ufouni ani julové nejsou lidé zítřka. A ta buzna od lachtana už vůbec ne. Kdo tedy? No my, psychopaté:))), vždyť vám to řikám potřetí."


No, jsou tam i jiné perly.

Zkrátka, úchyláci od NWO, židovský mocnáři a církevní zmrdi.
Těch je na tomto webu požehnaně.



<reagovat 
Palach (Občasný) - 1.7.2022 > a co všechno máš v píči?
<reagovat 
Palach (Občasný) - 2.7.2022 > já nevím, hledal jsem tvoje příspěvky a nic nenacházím, copak tady teda hledáš, možná že ten hejtr tě zná a proto se vyjádřil, jak se vyjádřil??
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 2.7.2022 > Palach> To vižejó
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 2.7.2022 > Palach> Třeba příspěvky ostatních 🤔

Že by? Nebo jsou příspěvky výhradně ke čtení a soukromé onanii jen jejich autorů strejdo?
Nikde to tu napsaný nevidim.

Máš ještě nějakou nesmyslnou otázku?

Rád odpovím ... mě tvojí retardací jen tak neznudíš.
<reagovat 
Palach (Občasný) - 2.7.2022 > chachachacha, tak tohle je potvrzení toho, že ten kdo ti napsal, tě hodně zná!
<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 2.7.2022 > Rozhodně 🙂
<reagovat 
Palach (Občasný) - 3.7.2022 > to víš že jo, TETO!

<reagovat 
Palach (Občasný) - 19.7.2022 >
https://www.facebook.com/groups/svobodajestavvedomi/permalink/549857103596039/

a copa na tyto očkované-mrtvé říkají covidisté???!
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter