Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci ..CHIQUITA.. z kolekce my art
Autor: viktor peří (Občasný) - publikováno 26.1.2009 (02:22:39)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
pablo (Občasný) - 26.1.2009 > bytost odnikud.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 26.1.2009 > pablo> Obávám se, že máš pravdu.

Nálepku bych zvětšil a nalepil slečně na břicho...pak bychom se zamysleli, co to znamená.

Jinak malba technicky dobře zvládnutá, to ano.
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 26.1.2009 > hloupy ivan> Bytost odnikud? Jak to chlapy myslíte? Docela by mne to zajímalo. A co se samolepky týká...to musíš opravdu vidět všechno tak velké,by jsi si byl jistý že to tam je?:)) PS: Aby jsi si to nebral snad jinak...opravdu mluvím o té samolepce.:)))
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 27.1.2009 > hloupy ivan> ano,souhlasím s tebou. hezký TI den
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 26.1.2009 > viktor peří> m.j. zde: http://www.rozhlas.cz/kultura/vytvarne/_zprava/528123
<reagovat 
 anae (Občasný) - 26.1.2009 > viktor peří> http://osx.cz/Vystavy-a-vernisaze/Bytosti-odnikud-Mestska-knihovna-22.-10.-2008-01.-02.-2009
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 26.1.2009 > hloupy ivan> Díky tobě i anae,juknu se.
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 27.1.2009 > hloupy ivan> Jaká je úloha umění Ivane? Chyba mnoha teoretiků je snaha dát umění význam nebo smysl tím, že dokážou, že "umění něco činí". Takže umění pak musí ostatním otvírat oči nebo sloužit jako dekorace ,proroctví ,chvála nebo musí mít společenskou funkci..vyjadřovat nějakou konkrétní filozofii. Ale.. Umění žádné takové ospravedlnění nepotřebuje. Má svůj vlastní význam,který nepotřebuje být vysvětlován, stejně jako má..já nevim..láska,kamarádství,nebo sama existence člověka. Tak co to je? Co jsou ony Bytosti odjinud? Je to jen něco,co vypustil do světa Camille Mauclair a..kdo se toho nechytil,nebyl in a "moderní"? Proč už se třeba nemalují obrazy z Kristem? Ne takové jako je ten můj,ale bez provokace?Prostě obrazy s náboženskou tématikou. Ukaž mi někoho? Je to všechno jen nasycení vším starým,udělat něco nového a chutí nažvejknout své ego k prasknutí. Být něčím novým a nezaprášeným je přece fajn ne? Musí být ale vše automaticky stylizováno? Ne,nesouhlasím s termínem Bytosti odjinud,nebo snad přídomkem "zavržená strana moderního umění". Vždyt kdo z nás ví zcela přesně,co vlastně to moderní umění je? A co teprve kdy je čisté,jaká jsou ta správná kriteria hodnocení a zda je opravdu pravda ta,že forma nikdy nemůže existovat bez obsahu a obsah bez formy. Ne Ivane. Vše je jen o egu toho co tvoří,toho kdo jej sleduje a o tabu,které neexistuje.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 27.1.2009 > viktor peří> Děkuju za polemiku. Myslím, že si tak docela nerozumíme. Trochu jsem se bál některých konotací, když jsem sem dával ten odkaz, nicméně připadalo mi nesolidní potom, co to sousloví padlo a Ty ses zeptal, nechat Tě bez alespoň nějakého vysvětlení.
Bytosti odnikud přímo narážejí na nepravdivost těch děl. Ona dopředu plní divákovo přání, nabízejí se, stejně tak, jako začasto postavy na těch obrazech. Nicméně onen podtitul výstavy "zavržená strana moderního umění" není dalším zavrhováním - je to jen suché konstatování, jak byla tato oblast tvorby pozdější a často i současnou kritikou přijata.
Smyslem umění je vždy hlavně sdělení a toto sdělení má-li být dobré, přínosné, by, myslím, mělo mít všechny ty atributy, které má dobré sdělení slovní. Umění v zásadě vždycky plnilo nějakou roli a jeho velká část přímo i diváckou respektive kupeckou zakázku. Umění ale není jedno, je to právě tak obsažný termín, jako ta "láska" se všemi nabytými kladnými i zápornými významy. Nechci dávat umění žádný program. Jako to nepřísluší mně, nepřísluší to nikomu a bylo by to hloupé. Trvám jen na tom, že má-li jít o umění, musí být dílo pravdivé, ve smyslu z nitra jdoucí, prožité. Není-li tomu tak, jeho náplň i podoba se podobá takové lásce, jaká výše zmíněné atributy rovněž nemá.
Snad reaguji vhodně. Místy mi dělá potíže chápat Tvůj text jednoznačně. Zdravím. h.i.
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 27.1.2009 > hloupy ivan>  Tvé vysvětlení mi příjde dostatečné a děkuji za něj.Chiquita neni na zakázku,je jen pro mne.Ta představa,že divák,tedy pokud si dá dohromady,že jde o Chiquitu..tedy o nejprofláknutějšího dovozce banánů..,že tápe a neví zda a k čemu banán. Jen ho snědla?:)) A proč se tak dívá? Hraje si s divákem?Prostě ta otázka a nejednoznačná odpověď je lákavá. O to mi s Chiquitou šlo.Nemyslím si tedy,že má něco společného s Bytostí odnikud,tedy kromě nahoty a jisté propracovanosti. Stejně tak ono sousloví jednoduše neberu.Příjde mi zbytečně tvrdé. Ale to je jen můj názor,nic víc. Zdravim.V.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 27.1.2009 > viktor peří> Mně přijde to sousloví poměrně přiléhavé. Ani v něm nevidím nic zvlášť tvrdého - tak snad proto.
Tvůj obraz s tímhle proudem spojuje mnohem více vlastností, než píšeš: vyzývavost-nabízení sama sebe, právě i onen mnohasmyslný žert s banány mi do toho zapadá, exotičnost té slečny... Jde to spíš k pohlaví, než k srdci.
Je-li to jenom vtip, nestačí mi. (Taky pouze můj názor.) Howgh.
<reagovat 
smetana (Občasný) - 28.1.2009 > Viktore, tak už je netahej za fusekli. nejsem jedinej kdo ví, že jsou to doposud víc jak patnáct let starý kresby. Byli jsme tenkrát ještě v pasťáku a aby se to dalo snýst, udělali jsme si s touhle   vychovatelkou "Chiquitou" výtvarný kroužek. Na výstavy jsme malovali všechny ty kraviny a její akty můžou jít do světa po dohodě až teď. Jsem zvědavý, jak tohle publikum unese Tvá další období. Mě už některé Tvé plastiky a obrazy, vzhledem k použitému materiálu, shnily. A to nechci vidět, až jsem pověsíš ty poslední fláky z bordelbaru.
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 28.1.2009 > smetana> Ty grázle!!Takhle to propálit? Počkej jen až tě potkám. Myslel jsem ,že přeze všechny překážky..ty ožraté femury a lebky hlodavců,hašené vápno nikdo nikdy mojí pohnutou minulost nevytáhne..A ty? Ty který jsi si hrál na mém hrudníku s chloupky a při každé bouřce lezl ke mě pod duchnu?!!Zrádče!
<reagovat 
 smetana (Občasný) - 28.1.2009 > viktor peří> tak se hned nečerti. sme si přeci řekli, že to nejhorší si necháme až na smrtelnou postel.
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 28.1.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 29.1.2009 > Zapomněl jsem doporučit.. Asi bych se taky zamiloval, mít volné sloty. :-)
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 29.1.2009 > čikita má celou řadu možností použití... :)
Body: 5
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 29.1.2009 > mmmmmmmmmmm
<reagovat 
viktor peří (Občasný) - 26.1.2009 > Co si představíte,když slyšíte Chiquita? Minci? Ne,je to dovozce ovoce. Takže třeba banány.. To znamená modrá samolepka s dívkou a košem ovoce..už víte? Takže zádná gumově prohnutá mince z mincovny Národní banky.A když se na vás takhle kouká spoře oděná cudná,mladá žena,dívka hrající si s onou samolepkou..prostě má to jistou myšlenku. Čekal jsem,že se trošičku zamyslíte:))) A věřim,že kdybych napsal o co jde hned v úvodu,tak by se našel někdo,kdo mi vytkne prvoplánovost. Jinak mi příjde zbytečné cokoli prezentovat zrovna tady,tedy na místě kde mají návštěvníci mnohem "kvalitnější oči" než na jiných stránkách a dokáží se nad obrazem zamyslet a ne ho jen letmo přehlédnout. A vím,že to nevidíte jinak.Proto tu také jste a prezentujete stejně jako já. Mimoto k proporcím a perspektivě...dívka sedí a proto to"zmuchlané "bříško a až tak viditelná kyčel.Kdo tedy viděl alespoň jednou ženu nahou ví o čem mluvím.:)))To je vše...bavte se a díky za komentáře i kritiku. V. PS: je to olej na plátně, 100x70.
<reagovat 
 Čtenář - 29.1.2009 > viktor peří> jestli není škoda, že za tak pěkným obrázkem je tak trapácká myšlenka :)))

maluješ skvěle. máš výborné nápady. akorát že k těm věcem dáváš návody. zbytečně.
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 29.1.2009 > čtenář> Díky za pochvalu,ale oponovat mne baví:) Ta trapácká myšlenka jak tvrdíš..,kdyby napadla tebe bez přečtení toho co jsem napsal...přijít na to sám,určitě by jsi se zasmál a nepřipadlo by ti to tak trapné. Ale máš pravdu,že trapným se to stalo.V tu chvíli,kdy jsem zjistil,že ti o nichž bych čekal,že mají Filipa ho nemají a já musim tu myšlenku takhle "odhalit".
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 30.1.2009 > nelze říci nic nového,až jednou .......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 9.2.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 14.2.2009 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 28.1.2009 > Nutí mě dívat se jí do očí, i když je nahá
Body: 5
<reagovat 
 smetana (Občasný) - 28.1.2009 > Michelle> ano, do očí
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 31.1.2009 > smetana> 

ANO, do očí, asi proto, že já nejsem muž


<reagovat 
 smetana (Občasný) - 2.2.2009 > Michelle> ?!?! já vím, že zrovna není nálada na žerty, ale - všechny do jednoho pytle?!?!?! to  nenenenenenenenenenenene.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 9.2.2009 > smetana> Nooo, to je silácká obrana, však uvidíme, kam se mi budeš dívat ty
<reagovat 
 smetana (Občasný) - 9.2.2009 > Michelle> 

já? do diáře, do mobilu, ( svědomí v tom případě mohu dovynechat), do účetnictví ( jestli je konečně naděje na dostavění  domu  jen do Debe), do inspirace ( abych aspoň jen záhlédl, čeho se mohu od Tebe dočkat) a ještě Tě do doprovodím do domů, aby ses nikde dodeseti večer neDOulala. sss?!. chm, kam se budu dívat já??? JO!! Bych se snad i díval, to by ta někdo, musela být někdy aspoň NADO DOHLED.

Viktor to čte, CHIQUITA to vidí, ... jak to mám s Tebou těžký.


<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 14.2.2009 > smetana> Tak za prvé, do diáře ani očkem, do účetnictví až podle jeho majitele, do inspirace jen pokud ji způsobíš ty sám a v deset domů, jo?! Jsi můj táta?!! 
<reagovat 
 smetana (Občasný) - 15.2.2009 > Michelle> táta neštěstí né. a musel bych být plechovej z nerezu, abych tohle nevinné mrkající oko přežil dýl než roček. co takhle posedět Viktorovi modelem!!??  úplně to vidím! ( a slyším)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 16.2.2009 > smetana> 

Posedět klidně, ale alespoň minimálně oděná (tj. kabát a kozačky ). Ale nikdy nepoležet ;)

Co slyšíš? Jak Viktor pláče štěstím nad tak dokonalým modelem?


<reagovat 
Michelle (Občasný) - 12.4.2009 > Tak jsem si vzpomněla, když jsem na pouti neuváženě navštívila atrakci zvanou Chiquita :)
<reagovat 
viktor peří (Občasný) - 13.4.2009 > To je milé:))
<reagovat 
Levity (Občasný) - 2.7.2009 > oči...............(!)  a vůbec výraz.... Je jako živá :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 3.7.2009 > Levity> Děkuju mocičko:)))))))))
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 10 11 12 (14) 16 17 18 19 20 21 22 23 24
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter