Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Exebot J05 Demontaz mesity prazske 1z3 z kolekce exebot j05
Autor: draculavonbambula (Občasný) - publikováno 1.10.2022 (00:09:10)
další obrázek>


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10.2022 > čtenář> 

No, já bych spíš řekla, že jste tady na totemu jedna NWO mafie a že Peslov je provokace.
Od NWO, je to zkrátka satanistický konglomerát zahrnující církev.
Nevím, jak moc je to normální, tady v Čechách, je to spíš temná infiltrace.

Ale, pokud lidi nevidí, že jsi SSák a od NWO, když je veřejný tvůj výrok, že lituješ, že Češi neskončili za Uralem, což je jasně vlastizrádcovský výrok a neopovrhují udavači, kterým peslov jednoznačně je, nemá smysl se tu s vaší NWO mafií jakkoliv hádat.

Lidi jsou zhypnotizovaní, žerou vám satanismus a pošlapávání lidských hodnot.

Mě jste tu šikanovali šikem, všichni ti "slušní křesťani", je to přehlídka úchylné morbidnosti.
Lidi, kteří nejsou zhypnotizoavní vašemi SSáckými technologiemi to snad vidí, ač je jich drastická menšina.

Ostatní, co s vámi souzní, jsou zombies.


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter