Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Autor: Palach (Občasný) - publikováno 16.6.2022 (09:09:59)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.6.2022 > DELTA 2> 

On hlavně chlastá, takže si asi nic nepamatuje. Psal, že procházel zprávy a nic nenašel.
Je příšerně paranoidní, bohužel není schopný se tu v tom anonymním zmatku orientovat, všichni jsou pro něj "Bohuňa".
Mě už taky X krát považoval za Bohuňu, dokonce si myslel, že jsem z redakce a terorizuju ho já.

To je tím, že tady dlouhé roky vystupuje anonymní úchyl, který imituje identity, terorizuje, šikanuje, nemá zábrany a redakce proti té zrůdě nic nedělá.
A publikum tak nějak divně tu zrůdu taky nevidí - tedy, už se hodně omezil, Bohuňa, ale před rokem a více tu planýroval celý web.

Julián měl mnohem víc identit a se všemi to tady bombardoval svlečenými ženami a další produkcí jako válkou proti Bohuně.

Ten anonym tu do toho taky pod milionem přezdívek každý den vkládal díla bez obsahu.

Děly se tady příšerné věci, šikana, sprostota, ukradené identity, nedalo se vyznat v tom, kdo je kdo.

Co publikum ale vždycky vidí je to, že někdo nadává, ale toho anonyma nikdy nikdo neviděl.
Takže ve výsledku padlo za všechny ty prasárny, co se tu děly, jedno trestní oznámení a to na mě, za židy, že jsem je konečně poslala do hajzlu, kam patří.
Z toho nic nebylo.

Všichni tu pořád jenom řeší slušná slova a pronásledují autory, kteří publikují.
Proti tomu anonymnímu úchylovi nikdo nic nemá, nikdy, jako kdyby neexistoval, jako kdyby mě i juliána dostalo do obrátek NIC.

Já ho nechci omlouvat, on je fakt jetý a je schopný zaútočit na kohokoliv.
Nevím, jestli to psal on, nebo ne, ale zkrátka na tomto serveru nezačal vyšilovat a takhle se chovat jen tak pro nic za nic.
Něco o tom vím.
A nenávidím slušňáčky, co se můžou posrat kvůli sprostému slovu, ale satanistickou zrůdu s úsměvem tolerují.


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter