Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Původní Plejáďané
Autor: Astearra (Občasný) - publikováno 22.6.2022 (21:43:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.6.2022 > Astearra> 

Plejáďané jsou nám nejvíc podobní, celkově typově a mají dost podobný vývoj, jako my, vlastně byli osvobození před námi a jak jsem to s nimi zažila, byli do věci velice nadšení, ale skutečn s nimi bylo manipulováno.
Takže ve výsledku dělali víc škody, než užitku.
Tedy ta skupina, se kterými jsem mluvila, což byla ta klika infiltrace do GF, kde byli Plejáďané nejzranitelnější skupina.
S jejich emotivitou a pozitivním přístupem bylo krutě naloženo, bylo nutné překonat meze jednání, vzít dětem hračky, vznikly z toho konflikty a nepokoje, vlny neporozumění, zhrzení a pocitu zmaru a zrady.
Jenže platí, že lepší, když někdo brečí, než aby zanikla civilizace. Je lepší některé věci přehnat, než podcenit. Některé uvést do bolestivého šoku, než je nechat nastoupit do špatného vývoje událostí.
Emočně tato věc není nic příjemného.

Podobá se to emocím, jako kdybychom se zapsali do osvobozovací mise jiné planety, dlouho jsme se na věc připravovali, byli jsme do věci velice nadšení a pak nás z té mise stáhli, protože to ničíme. Protože bychom tomu nerozuměli, hádali bychom se s nimi.
Nechtěli bychom přijmout, že pořád i přes to všechno jsme tak blbí, že s námi zase někdo zametá a vede nás blbě, že věříme kravinám.

Ale, ony i zkušenější rasy kolikrát popadaly dech a sáhly si za hranice toho, co znaly, vše bylo uděláno z bezpečnostních důvodů.
Jinak si myslím, že s Plejáďany budeme v budoucnosi hodně spolupracovat.

Máme stejný problém, že za určitou mez schopnosti dělat "zlé kousky", být vychytralejší, odvážnější, rafinovanější atp., si nejsme schopni sáhnout, místo toho to nahrazujeme zkažeností.
Ale to souvisí s tím ryze světelným, málo agresivním genem typického člověka, tohoto typu.

Jak jsi popsala své vnímání, za bílého dne, tak to mám taky, je to zkrátka trvalý kontakt. Myslím si, že nějaký smysl to snad má.

Co se týká toho postřehu, že je to kočičí typ, to, co jsem viděla, jako svoji mimozemskou podobu, tak skutečně ano, ale to kočičí DNA je tam pouze v malé míře, většinově to je humanoidní typ s přídavkem kočičího DNA.
Je to lyřanský typ, ale těch ras je skutečně mnoho a jejich kombinací. Je to typ DNA bělošského etnika, pociťovala jsem tam vazbu se Slovany, ale může to být obecný jakýsi severský bílý typ člověka.
Zároveň se ale genetika tohoto typu promítá i do barevných ras, u nás na zemi.

Myslím, že i ti Plejáďani nejsou všichni stejní, blond atd. Všelijaké genetické typy se míchají, je černá rasa, modrá, bílá, kočičí, jsou genotypy, kdy lidské DNA už mizí ve směsi s jinými zvířecími formami života, ale i rostlinného.
Viděla jsem třeba i bytost, která vypadala spíš jako rostlina, ale byla vysoce inteligentní.
O nás se ale primárně zajímají lidsky vypadající mimozemšťané.


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter