Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Původní Plejáďané
Autor: Astearra (Občasný) - publikováno 22.6.2022 (21:43:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.6.2022 > Astearra> 

NWO jako spolek satanistických elit nás svět svírá stále velice pevně a mají technologie na naše ovládání.
Na druhou stranu je GF dokáže vojensky porazit, jejich dosavadní struktury jsou pro ně vojensky i technicky poměrně snadno řešitelné, ale je v tom zkrátka ten kosmický princip, který vnímám a to sice důležitost postavení lidského vědomí v celé záležitosti.

Hraje v tom roli, jak jsme schopní jednat, co je v našich silách.
Jsem přesvědčená, že v potenciálu lidské bytosti současnosti je komunikovat s Galaktickou federací a vědomě s ní spolupracovat, zkrátka člověk je schopen toto emočně i rozummově zvládnout.

Svoji roli hraje neochota riskovat, nezodpovědnost, zbabělost, hloupost...
Je toho hodně, z těchto malých lidských vlastností, které se započítávají do výsledku, jak na tom jsme, v rámci kosmického zákona.

Myslím si, že pokud je třeba ta technologická apokalypsa, která hrozí, pravda, myslím si, že když bude času málo, zkusí zariskovat a vlétnout do toho, protože je pravděpodobnost, že tím udělají méně škody, než kdyby to nechali být.
Ale, to už zavání krizovým scénářem.
Pořád doufám, že v zákulisí mezi odpovědnými běží i poněkud jiné procesy, než masová krize a válka.

NWO na duchovní úrovni, v dimenzích, je již bezvýznamné, ale tady v hmotném světě, kam spadli, mají stále ještě všechny řídící procesy v ruce a jejich zájmem je zredukovat a zotročit lidstvo.
Nikdy jejich zájem nebude jiný.

A ochota GF za nás cokoliv řešit v tom smyslu, že by raději vypnuli tu technologii, když by člověk před nimi raději zavřel oči a sdílel postoj NWO, že neexistují a že jejich zájmy "nejsou známé" a tak se s nimi bavit nebudeme ... je malá, prostě GF za nás nebude dělat takovou věc.
Dostali by nás tím definitivně "na hrb", udělali by kosmologickou blbost.

Jsem přesvědčená, že společnost se vyloženě staví zadkem vůči některým záležitostem.
A to všechno se započítává.



Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter