Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Původní Plejáďané
Autor: Astearra (Občasný) - publikováno 22.6.2022 (21:43:07)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.6.2022 >

Zajímavé čtení - na Plejáďany jsem se nikdy neorientovala, vlastně jsem nikdy neřešila, kdo je Plejáďan, či jiná rasa, později jsem trochu vyzvídala, tak s Plejáďany "moje grupa z GF" přímo nemá nic společného, ani já nejsem z Plejád, jak jsem viděla svoji mimozemskou identitu.
Mám o nich svoji představu, že jsou andělské podstaty, té ryze světelné, málo bojové a rafinované podstaty, což by asi sedělo. Podle jejich charakteristiky, kterou jsi nastínila, vypadají jako nepoužitelná střeva :-) Těžko říci, opravdu netuším.

Co se týká drog, tak rozhodně nechci podporovat konzumaci drog, ovšem myslím si, že étos ezoterní scény, nikdy nezober drogu, není až tak pravdivý. Během krutých bojů jsem byla mnohokrát zhulená, abych měla širší kapacity chápání.
Byla pro mě podstatná hudba, dynamika, odhodlání.
Odhodlání rozdat si to s jakýmkoliv satanistickým úchylem, nebát se sebevíc posazeného Drakoniána, nedat lidskou svobodu.
Zatímco většina seděla střízlivá na polštáři a meditovala, já zhulená v dimenzích vyřizovala účty při bojových frekvencích podobných skladeb:

https://www.youtube.com/watch?v=wmin5WkOuPw
Prodigy - Firestarter

Vzhledem k tomu, že o tomto se nemluví a GF mi mravokárně vůbec nic nevyčítala, zároveň jsem jiné drogy, než trávu vyrostlou na Slunci nekonzumovala, nechám tuto otázku otevřenou, bez závěru.

Jisté je, že drogy řešení nejsou a dají se v nejlepším využít maximálně jako prostředek. Hodně si berou, ale poskytují možnosti.



" Proto si řekněte "Ruším všechny mě neprospěšné dohody" a pošlete je do prdele."

To souhlasím, v jádru toto velice dobře sedí na aktuální situaci, kdy je třeba naprosto zavrhnout a zničit vesmírný vir. Jde to přes jeho nepotřebnost.

Jinak technologický problém tu není pro Galaktickou federaci. Ani technologie Elona Muska. To není skutečná překážka, to je pro ně hloupá dětská skládačka.
Rozhodující je stav lidského vědomí, který není až tak útěšný, aby se dala zaručit ideální budoucnost, bez úbytku populace, dalšího nastolování NWO.

I já mám od GF, že přijde jakási kosmická událost, která je nevyhnutelná. Jestli jde o solární záblesk, či něco jiného, nevím. Prý jsou v tom velkým planetárním nebezpečím naše technologické systémy, typu jaderných zařízení a zařízení kooperujících s elektro-magnteickým polem planety.
Zdá se, že jediným řešením je vědomá, otevřená, nikoliv jakkoliv utajená, spolupráce GF s lidstvem, jinak to zkrátka může dopadnout velice zle.
Jak co bude, absolutně nevím a netroufám si nic garantovat.





Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter