Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.5.2022 (16:54:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2022 > čtenář> 

> čtenář Kiki >

Rozhodně má každý svůj úkol, každý je jinak laděný a má k něčemu jinému dispozice, než ten druhý. Je fakt, že se duchovní scéna pročišťuje formou různých konfliktů a deziluzí a je to potřeba. Jednak v tom figuruje plno podvodníků, NWO v tom má nastrčené svoje lidi, kteří vše schválně udržují na falešné koleji, nebo rozmělňují jakoukoliv pravdu, schválně vše udržují na povrchové vlnce na bázi pokrytectví atp. Typické je právě, že musíš mít milující, pozitivní vyjadřování, být tolerantní, nikoho nekritizovat. Trvání na tom, že nemá existovat kritika, pouze že má člověk jít tam, kde mu to něco říká, že nemá negativně na sebe upozorňovat atd. Dále "slušné chování".
Typicky Příznaky Transformace, pochopitelně nejsou jediní. Dále mě napadá třeba Áda Inneman, důraz na uhlazenost, umělá sladkost, práce pro Muska, církevní ladění.
To jsou nastrčené potvory od NWO. Na pozadí brutální válka, světýlka na pokraji smrti a v éteru se valí takové uhlazené pokrytectví na zvracení.

To nesnáším. To jsou ti nastrčenci, co dělají podvratně škodu, nejsou ochotní jít k jádru.

Dalším problémem je ta stereotypizace "lásky a světla". Že všichni musí být strašně moc harmoničtí a pozitivní. Já popravdě ani nechápu tyto probouzející se lidi. Já nikdy nic takového nechtěla, prostě jsem do té věci spadla, že jsem byla kontaktována, měla jsem radikální myšlení, chtěla jsem hodně změnit, je to jednoznačně "ego". Ale jinak by mě nenapadlo se probouzet. O NWO jsem věděla, tak jsem byla probuzená? nevím, co se tím vlastně myslí.

Není divu, že se ve všem tom nanaseném prolhaném nánosu začaly ozývat vnitřní výbuchy, třesky a divoké jiskry. Je to jedině dobře.
Co mi jasné není, jestli ještě vůbec existují jakékoliv autority, nějací ti duchovní mistři a skuteční duchovní. Mi připadá, že ne.
Nemyslím si totiž, že je vhodné v tuto extrémní dobu mlčet. Myslím si, že skutečnou duchovní autoritu nám poskytne až GF.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter