Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.5.2022 (16:54:45)


 čtenář Kiki - 22.5.2022 > Kikimora> 

šmarjá počky fakt? oni už jedou jakože zcela vážně scénář? nemám televizi tak jsem myslela že se jen žertuje na uniklé scénáře, nemělo to jít až na podzim? I když jeden z fórů taky říká to že na ty neštovice prý stačí covid vakcína (tak to je už mega mínus inteligence jestli tomuhle bude někdo věřit)

To ať táhnou už do prdele, to už jako z války vyžvejkli co mohli? vždyť to byl taaakový potenciál 🤣, z toho mohli tak 5 let čerpat

A jako zcela beze srandy, někteří lidé jsou tak frustrovaní že buď poteče krev nebo si budou hrát na lumíky, ještě všem nestihli ani předepsat antidepresiva po covidu, u cvokařů jsou dlouhý čekačky...


Jinak ke druhému příspěvku - se nedivim že se tomu smáli, myslím že jako dítě jsem slovo čahýnština používala jako zkomoleninu na slovo čínština... a někteří tady to berou vážně i když na to neexistuje jediný zdroj? U všeho ostatního se aspoň dochovaly nějaké spisy a tabulky kterým "vědci nerozumí" ale víme že to existuje. a slovo Gána beru skoro snad i jako urážku - zcela beze srandy, vždyť tou vírou mohou vytvořit nějaký egregor ne?

Nedávno jsem byla ve skupině "probuzených" na semináři, asi 25 lidí - bohužel musím říci že tak trochu přehlídka zoufání. Jako, nikdo tam nebyl vyloženě zlej, nebo že by mezi nás nepatřil, všichni poměrně dobře informovaní co se týče zákulisí covidu, politiky, zajímají se o to atd. Prostě docela průřez, jenže to složení samotné skupiny, to mě trochu děsí pokud se podle toho dá odvodit situační poměr sil.
Jedna paní trošku ulítnutá, sice se srdcem na dlani, myslí dítětem, podporovala by všechno přírodní a dobré, růžové brýle a jenom "já já já" aneb duchovní ego...- přesně zkušenost je že "já jsem láska nevím jak to máte ostatní". Co jsem tak vypozorovala, tak ani lidé na velice vysoké úrovni vědomí nejsou úplně "výhrou ve hmotě" - to jest že jsou již šťastní že vědí že život je víc než jejich tělo a tím veškeré jejich snahy a iniciativa trošku končí, jim se žije blaze, nic moc neřeší protože všechno je dokonalé tak jak je (ano, někdy ten pohled mám také že i zlo v lidech probouzí dobro atd. ale příjimat všechno bez touhy se nějak ohnat a nechat si to líbit - to jsou prostě lidé kterých je na naší scéně také už pár a má to své obdivovatele, ehm Ledvinka). Pak tam bylo pár lidí zkoumajících, pokládajících zajímavé otázky ale je vidět že jsou tak ještě na půl cesty, ještě budou potřebovat čas. Naštěstí se tam nevyskytoval nikdo typu "sem světec, velebte mě, já už mám všechno vyřešený, a přivedla jsem na správnou cestu i manžela atd." - ale ani těch není zrovna málo 😆. A to už vůbec nepočítám lidi kteří se budou učit čahýnsky místo toho aby věnovali aktivní snahy o vyčištění vlastních programů - tihle naskočí na každou vějičku NWO úplně stejně jako neprobuzení.

Bohužel, skupina "probuzení" jsou tak každý v jiné fázi (a každý z nich může v té fázi se motat kdovíjak dlouho), táhnutí za jeden provaz asi moc nehrozí protože jsou mezi nimi docela velké rozdíly - jakmile se vyskočí z nízkých úrovní tak ta škála vyšších frekvencí je docela velká a tam se to rozleze, tudíž ani probuzení občas nenajdou stejnou řeč. Není divu že tam stačí zamíchat trochu Chobota, Elen, Křešovky, Q, Gesary, Elona, pana Roury a hned je z probuzených zase s prominutím trošku bandička bezradných - možná o jedno probuzení moudřejší, ale stále mi to připadalo málo ve světle proti jaké problematice stojíme. A zrovna NWO má nastudované lidské mozky už od prvních pokusů ve středověku. I bez jejich pomoci si myslím že by pár desítek let trvalo, než by se tady prošlo tou fází objevů a nějakých srozumitelných komunit, či kruhů pracujících s energiemi. Bohužel oni nečekají a už rovnou v zárodku do takových skupin hážou své šampiony ve zmatku, jsme pořád v nevýhodě.

A tím to nemyslím že by ti lidé byli úplně k ničemu, jenom nemají čas se ani zorientovat a hned si skočí do další pasti, a i když není přímo od NWO, zbytek udělá duchovní ego a jiné srandy.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter