Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.5.2022 (16:54:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.5.2022 > Kikimora> 

Tady jsem napsala své postřehy o Sluneční soustavě, co jsem zažila:

http://www.totem.cz/enda1.php?a=352886

Mars je v podstatě psychická mučírna. Reptiliáni tam měli kolonie dovezených lidí, na kterých dělali pokusy, snažili se tam dojít k co nejlepším způsobům, jak zlomit lidského ducha. Ti, co se vydali na nějaké tajné cesty na Mars, nemohli dopadnout dobře.
Je lepší ty lidi zabít, než je nechat žít.

Údajně tam vedou i nějaké portály, to mám taky z pořadů o časoprostorových pokusech, o kterých vykládá Chvátal, to je všechno možné. Určitě ale není vůbec na místě se jakkoliv starat o Mars a osudy jejich obyvatel, kdy se tam údajně reptiloidi hezky kamarádíčkují s lidmi a dělají tam kolonie, jak si budeme hezky v budoucnu povídat.
Musk se snaží zaujmout pozici sympaťáka, aby "dokázal" ten Mars konečně, aby se celá věc legalizovala. SS NWO se svou tajnou technologií tam létá už dávno. Ale nejsou to žádní dobráci. To je právě ten Star-Trek, se společností technicky naformátovanou.

V sit-comu Červený trpaslík se každá loď, na kterou narazí slavná posádka, jmenuje SS něco. Jsem přesvědčená, že tento sit-com vznikl na základě inspirace z tajných vesmírných programů a bizarních časových skoků, kdy se takové nějaké posádky toulaly v nízkodimenzionálním světě 3-4D, mezi samými reptiliány a SS posádkami v času zbloudilých lodí ze zavřených už neplatných časových os. Nebo s naprosto reálnými posádkami utajených projektů.

Takže SS NWO má na Marsu svoje kolonie už teď, Musk nic probourávat nemusí, oni tam už dávno létají. Ale je to zlé místo. Otrokům na Marsu řekli, že Země už neexistuje a nám tady říkají, že Mars je vlastně fajn a že ti reptiloidi vlastně nejsou vůbec nic špatného.
Elena Danaan informovala o nějakém zemětřesení na Marsu. Co je nám do toho? Proč máme prožívat imaginární příběhy nějakých kolonií na Marsu?
To je stejný princip jako Allatra a Žanna - mrkající ješterka. Snaží se toto legalizovat, aby si lidi zvykli, že někdo má ještěrčí očičko a že je to vlastně moc fajn. Aby legalizovali genetické přeměny, aby nám to přestalo připadat divné a nekladli jsme tomu odpor.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter