Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.5.2022 (16:54:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.5.2022 > Kikimora> 

Když jsem se procházela v minulých událostech planetami sluneční soustavy, tak jsem Saturn vnímala jako nejrychlejší, nejvíc dynamickou planetu. Určitě je to významná planeta. Jednoznačně nejhorší byl Mars, to je strašné místo. Proto na všelijaké ty snahy ze strany NWO legalizovat Mars a vykreslovat ho jako vlastně docela fajn místo, kde žijí vlastně docela hodní reptiloidi, nesu dost nelibě.

Já ten prsten beru jako zástupný artefakt, je to taková pohádka. Co se jim docela povedlo, bylo vyjádření těch strašidelných průsaků Saurona do mysli, nebo psychotismus Froda, jeho divný lesk v očích. Ring - kolo, ten princip je stěžejní, i černá díra je kolo, kruh. Ale prsten je jen symbol.

Matrix má zase takovou utrápenou, temnou a patetickou náladu a naprosto postrádá humor. Takže taky nebylo dobré se ho příliš držet.
Protože nefunguje klasická duchovnost, křesťanství je přežité, archaické, církev prohlédlá jako satanistická organizace NWO a všelijaké ty esoterické nauky volně dostupné jsou většinou jen taková polívčička bez toho poměrně divokého jádra, tak když se člověk dostane do takových stavů, chytá se právě všelijakých takových vzorců, které pochytal z filmů.
Jenže ty filmy jsou kolikrát dělané přesně s tímto záměrem, nachytat potom lidi v reálné záležitosti do osidel jejich vzorců.

Vím, že Jupiter vychází hodně všichni chválí, podívám se na něj. Ale je možné, že kdybych ho viděla někdy předtím, než se mi toto všechno stalo, mělo by to na mě v průběhu událostí špatný vliv.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter