Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PROVÁZEK NETOPÝRA
Autor: Claw (Občasný) - publikováno 20.6.2005 (10:32:06)
 

PROVÁZEK NETOPÝRA

 

 

A jak se vlastně měří víra?

Jde o provázek? Netopýra?

Co byl a není hlavou dolů,

my smáli se mu, šli jsme spolu.

 

Dnes mlčíme vedle stolu

a leskneme se na čele.

 

 

Kdo se teď směje? Andělé?



Poznámky k tomuto příspěvku
maxima gali (Občasný) - 20.6.2005 > jej, to má vtip
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 20.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
fff (Občasný) - 20.6.2005 > hu...

umělejší to bejt nemůže.
Body: 1
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 20.6.2005 >
Body: 3
<reagovat 
step (Občasný) - 20.6.2005 > no ano ma to vtip...
Body: 4
<reagovat 
Barča (Občasný) - 20.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
bejvával (Občasný) - 20.6.2005 > Nevím, neznám, nerozumím. Ale vim, jak se měří netopýři - v rukavicích. Jaký rukavice si brát, když bereš míru víře, a zda je třeba nechat se očkovat proti vzteklině, když je přece prohryzne, to nevim, zeptej se faráře nebo 4 z 5 satanistů.
<reagovat 
 prymytyf (Občasný) - 20.6.2005 > bejvával> Pracuješ-li s vírou, musíš být bezpodmínečně očkován,
nebo blbej.
<reagovat 
fff (Občasný) - 20.6.2005 > sem se rozhod, že upravim hodnocení na dvojku... čet sem tu i horší.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > zkrveživ> Nic umělejšího jsi přece nečetl, tak tam vrať tu jedničku a budeme spokojeni oba (pokud to vůbec je na jedničku, moc mi nenadržuj;-))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 20.6.2005 > Claw> no... to ne. já jsem dneska zlej. nechci, abys byla spokojená.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > zkrveživ> 

NIKDY JSI PŘECE NIC UMĚLEJŠÍHO NEČT, UMĚLČE. Nevím, proč kolem toho děláš takové cavyky. Jednička se tam vyjímala náhodou líp.


<reagovat 
 fff (Občasný) - 20.6.2005 > Claw> a víš aspoň, jak jsem to myslel anebo si myslíš, že kecám kraviny?
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > zkrveživ> Ano, já vím naprosto přesně cos myslel. Já ti totiž vidím do hlavy (stejně jako ty do mé). Jsi taková oteřená truhla, plná pokladů...;-)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 20.6.2005 > Claw> tak to jsem rád.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > zkrveživ> A neštvi mě a hoď tam tu jedničku. Pěkně prosím, smutně koukám
<reagovat 
 fff (Občasný) - 20.6.2005 > Claw> nechce se mi...... ale když jinak nedáš....
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > zkrveživ> To trvalo. A příště si stoj za svým názorem trochu dýl, ona totiž potom ženská z toho nic nemá:-).
<reagovat 
 fff (Občasný) - 20.6.2005 > Claw> jé... kdybych věděl, že ti de jenom vo to, tak už se s tebou dávno nebavim:o)))
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > zkrveživ> No a o co jiného má jít takové mladé, perspektivní...?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 20.6.2005 > Claw> mno... mladí by měli plesat nad dílem homéra, prožívat orgasmický stavy při četbě životopisu da vinci, respektive minimálně pět hodin denně studovat tahy štětce geniálního rembrandta... tak jak to dělám já.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > zkrveživ>    ..prý Homéra...   . Tak to asi těžko.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 20.6.2005 > Claw> jojo... jsou ti mladí dneska nějací... utržení ze řetězu.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > zkrveživ> Nee. Seš vedle jak ten buk. Žádý řetěz nikdy neměli.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 20.6.2005 > Claw> o tom můžeme jistě dlouze debatovat.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2005 > zkrveživ> nemůžem, mám hlad.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 20.6.2005 > Claw> i to je jiestě zajímavé téma k filozofování...
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 20.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
nic (Občasný) - 21.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 21.6.2005 > Jejej, ta víra s tím netopýrem, to mi přijde hrozně násilné a navíc rytmus aby si vzal berle, ten už ani nekulhá.
Body: 3
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 21.6.2005 > wopi> Násilnost v tom nevidím, ale záměr - víra bývá často též hlavou dolů, jako ten netopýr ... zvlášť ta přemrštěná .....
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 22.6.2005 >

mně to připomíná básničku začínající slovy: A mámo, jak to vlastně bylo....

nechápu, co tím chtěl básník/básnice říct o té svojí víře, leskneme se na čele mi zní nečesky a aaaaaaa nesahejte na netopýry, maj kl획áky - a taky je to prudí:)


<reagovat 
 Claw (Občasný) - 22.6.2005 > Ztratila> víš, co to znamená, lesknout se na čele?
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 22.6.2005 > potit?
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 22.6.2005 > zní mi to stejně jinotajně jako být zlomen v noze:)
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 22.6.2005 > Ztratila> zkus si to spojit s vírou...(ty potit!:-))
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 1.9.2005 > Já to teda nechápu stejně jako Ztratila. Nápad (snad) dobrej, ale odbyto. Dám Ti tu dvojku místo zkrveživa.
Body: 2
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 2.9.2005 > Leodegrance> 

tady nevím co na tom nechápeš

pokud nesi věřící, pak to chápu


<reagovat 
ztratila (Občasný) - 22.6.2005 > nevím, co to má znamenat?:)
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 22.6.2005 > Ztratila> tak to se nedivím, že tomu nerozumíš;-)...ale po prvním svatém přijímání, když jsi starší se chodí k...(a pak se leskneš na čele:-))
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 7.7.2005 > Ztratila> doufám, žes už pochňápala...
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 6.9.2005 > Ztratila> vysvětleno níž, když jinak nedáte
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 2.9.2005 > No jistěže. Jsem sice "soukromě věřící", jak by řekl pravověrný katolík, ale křtěnej nejsem a církevní rituály v paži nemám... Čelo se může lesknout panovníkovi po korunovaci, možná, taky znám popelec, otisk popela na čele, na Popeleční středu, ne? Ale tím končím...
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 6.9.2005 > Leodegrance> 

A jak se vlastně měří víra?1

Jde o provázek? Netopýra?2

Co byl a není hlavou dolů,

my smáli se mu, šli jsme spolu.

 

 

Dnes mlčíme vedle stolu3

a leskneme se na čele. 4

 

Kdo se teď směje, andělé?

 

 

Vysvětlivky:

1 Snad základní otázka věřícího

2 Snaha o nalezení odpovědi (ad 1)

3 Mlčíme vedle stolu – symbolika např. oltáře, křesťanské obce

4 Leskneme se na čele – jde minimálně o dva, kteří byli biřmovaní (Přijmi, Ducha svatého. Ve jménu Otce… – a biskup ti udělá svěceným olejem kříž na čele = leskneš se pak na čele.)


<reagovat 
 Leodegrance (Občasný) - 6.9.2005 > Claw> Díky, drahá. Mně nebyla jasná hlavně ta druhá půle. Ty jsi z jižní Moravy?
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 8.9.2005 > Leodegrance> 

a jéje Zas to prasklo (myslíš to: my jsme se mu smáli?)


<reagovat 
 Leodegrance (Občasný) - 11.9.2005 > Claw> To ne. Ale myslím jen Moravan z jihu bude mít církevní pojmy za obecně známé.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 19.9.2005 > Leodegrance> Moravan z východu
<reagovat 
 Leodegrance (Občasný) - 19.9.2005 > Claw> No jo, Asie jako Asie :o))))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 23.9.2005 > do melounů a do věcí víry fakt nevidím :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter