|
Claw (Občasný) - 10.5.2005 > 1. budeš hajný,
budeš hájit mělké rány
(asi bez toho budeš hajný by to bylo hepčí")
2. který roste k východu - působí spíš rušivě
Jinak moc lííííííííííbííííííííííííí
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
drfaust (Občasný) - 10.5.2005 > ! pěkná.. že se právě rozpršelo...:-)
dočkáme se dalších experimentů s vázaným veršem?
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
egil (Stálý,Redaktor) - 13.5.2005 > "v tomto případě je fakt, že prostý název "Bolest" by působil spíš kýčovitě "
Emmete, toto opravdu jako interpretaci názvu VNÍMÁM...;))
>& doporučuju ti, aby sis četl SVOJE vlastní poznámky.
a hezký víkend:)
máucta.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
| Naty (Občasný,Redaktor) - 12.5.2005 > Emmet_RAY> Ale no tak, proč hned debilní?
Ty ses nikdy třeba nepokoušel obelstít bolest?
Nehledě na to, že se k tomu názvu dá vymyslet ještě spousta dalších variant.
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
| Naty (Občasný,Redaktor) - 12.5.2005 > Emmet_RAY> Možná to bude tím, že ty si to bez problému asociuješ i bez toho rozdělení.
Mně to odlišení nevadí, ať už je to pomlčka, kursíva, či pouhá mezera. Dává mi to pocit sounáležitosti s autorem. Já i on pak bezpečně víme, že je to určeno k zapnutí fantazie.
Jediné jitro cel, na které si vzpomínám, je tohle: http://www.totem.cz/enda.php?a=78899.
| | | <reagovat |
|
|
|
| ariel (Občasný) - 13.5.2005 > Naty> protože to ten text říká
všechno není miroslawek
a jinak: ten text není špatný, ale konfrontačnost v poezii téměř nesnáším
| | | <reagovat |
|
| Naty (Občasný,Redaktor) - 12.5.2005 > Emmet_RAY> No jo, už si vzpomínám (to víš, mě je potřeba trochu nakopnout, mám to v hlavě, ale nevím kde ). To bylo v tvém úvodu v osmičce časopisu.
Proto jsem možná nadšeně nereagovala, že jsem to brala jako útok na svého oblíbence.
Ale jako názorný příměr je to dobrýý.
| | | <reagovat |
|
| egil (Stálý,Redaktor) - 13.5.2005 > Emmet_RAY> Naty - děkuji:)
Emmet - ač je název z lacinného kraje, je především výstižný. Jitro cel - - fajn (nedokážu si představit použití tohoto názvu jiné než ornamentální).
Nicméně 'Bo_lest' → o tom ta básnička prostě je (slovo 'lest' je zde velmi podstatné), není to samoúčelné ozvláštnění - není to tak, že bych báseň napsal, a pak: Tak jaký jméno bych tam přihodil... bolest...bolest... kýč! laciný! bo lest! jasně! (protože ty to tímto způsobem interpretuješ).
+ Viz můj esej (dobrý verš - nabitý významem - unese i gramatický rým) atd.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|