|
ouvej (Občasný) - 3.3.2005 > Jéžíš, ty jsi rychlík - no, já jsem musela být někdy laponec, pro svou fascinací těmi severskými zeměmi, tím ledem a sněhem a povětřím a tak....
Než jsem stihla napravit nějaké kosmetické chybky...
čtu Jelinekovou - právě - fascinována - a kupodivu - i tohle mi klidně koresponduje s ní - protože přemýšlím nad označením feministka, které se mi jeví tak hloupé v souvislosti s jakoukoliv ženskou tvorbou, a přemýšlím všeobecně o tom, co se tak hanlivě nazývá "ženská tvorba"....
no nic, já jen, že pro mě je to stále fascinující. Ne něžné, já v tom cítím krev. Panebože, jako by život byl jen ten jeden den, ta cesta po lišejnících...
nepředala jsem dál, nu což.
Děkuji.
| | | <reagovat |
|
|
| ouvej (Občasný) - 3.3.2005 > kalais> pianistku
vyškubla jsem ji ještě nezabalenou akviziční pracovnici ze stolu.
Milovnice (milenky) nemáme.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
blabolil (Občasný) - 3.3.2005 > Jo, když muž vede ženu po lišejnících- jo,jo , holky Vy jste vzaly po ránu Jelinekovou - tahle dáma je vážně úchvatně kontroverzní,
bohužel jsem zatím nic od ní nečetla, ale asi se do toho taky dám, uvidím. Nicméně film Pianistka, zatímco někteří označili
film za úchylný, já byla nadšená- prostě koncert, a v kom z nás není něco "úchylného", že. Tak, tak jen houšť.
| | | <reagovat |
|
| ouvej (Občasný) - 3.3.2005 > blabolil> checht, již zmíněná akviziční pracovnice, vysokoškolsky vzdělaná dáma ve středních letech, pronesla proslov, že nechápe, jak někdo může tohle napsat - takhle se vydat. Dodávám, že to vysokoškolské vzdělání není o pěstitelství, chemii, jaderné fyzice nebo tak něco, ale knihovnické. Jsem si přitom uvědomila, jak moc se kterýkoliv člověk vydává, když píše, na jakékoliv úrovni, když odbourává tabu, to, co se patří myslet si. Maminka je svatá, pchá. Děti jsou mazlíčci, vždy správným způsobem milováni. atd. atd. Neřeším si "úchylnost", řeším si pravdivost.
| | | <reagovat |
|
| blabolil (Občasný) - 3.3.2005 > ouvej> Samozřejmě, proto jsem také dala "úchylnost" do uvozovek, jenže spousta lidí ten film či Jelinekovou odsoudí už právě
z toho důvodu, že píše otevřeně o věcech, na kteří se jiní opět dávám do uvozovek "bojí jen pomyslet", ale v hloubi duše
by je to "lákalo"., hm že. Vzpomínám si, kdysi jsem byla na jedné literární soutěži a seděl proti mně doktor filozofie, literární
teoretik a vůbec nemoh koisnout, že mám v básničce "genitálie", pořád se ptal: "Slečno, a co ty genitálie v té básni".
A já mu řekl, že jsem to tak prostě cejtila a že to tam má bejt, hotovo, jeho problém, že se do toho nevešel.
Pravda je taková, že lidé chtějí být klamáni.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ouvej (Občasný) - 9.3.2005 > ariel> mimochodem, není to opožděná reakce na to, že jsem se zamíchala do tvého sporu s Egilem a zrovna ti nefandila, že ne?
že se mi to jen tak zdá?
že bys nemohl být takový trpaslíček?
¨
| | | <reagovat |
|
| ariel (Občasný) - 9.3.2005 > ouvej> vždyť jsem ti onehdá naznačil, že tě respektuji... a s Bohem a Luciferem si to vyjednej sama
teď nemám čas... ale nemohla by ses nad tím dotazem zamyslet? mně se ta věc líbí
ad egil: vnímal jsem tě spíš jako někoho nestranného, a kromě toho, já většinou nepotřebuju potlesk ostatních, a v tomhle případě už vůbec ne...
| | | <reagovat |
|
| ouvej (Občasný) - 9.3.2005 > ariel> Omlouvám se.
To mě tak jen napadlo - že vzápětí po sobě dva takové šlehy právě od tebe...
Taky se někdy ráno neprobudím do přívětiva. :-))
| | | <reagovat |
|
|
ariel (Občasný) - 31.3.2005 > pohled vysoký jako nebe, však hlava pokorně skloněná?
ne, fakt, jak se ten pohled pozná?
| | | <reagovat |
|
|