Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 7.6.
Iveta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Filip lže,
Autor: g morr (Občasný) - publikováno 13.1.2005 (16:08:15)

Filip lže, když říká že mu něco dlužím

 

/ještě jednou k randeti Ewonna a Slévárny/

 

 

přiznávám, stejně jako to učinil Jiří Trávníček v rozhovoru pro Totem, že vlastně nevím, co je to poezie. kdo si troufá dneska tvrdit, že to ví, je myšlenkové nedochůdče – nebo to "nemyslí upřímně". mohlo to být ještě jasné autorovi středoškolské učebnice literatury ve čtyřicátých letech, ale i on už nejspíš vědomě a z důvodů pedagogických zjednodušoval. protože od nástupu moderny přestalo být jasné, co je a co není nejen básnictví, ale umění vůbec.

 

nevím, co je poezie, nevím, co je básnictví – kterýmžto termínem označovali pražští strukturalisté krásnou literaturu vůbec. krásná literatura – dobře víme, že zrovna krásná být nemusí, Charles Bukowski ve svých knížkách chlastá, hulí, zvrací, jezdí na nudná čtení po univerzitách, píchá děvky velkých řití – –

 

střízlivá angličtina se nesnaží pomáhat si básnickými přívlastky, literaturu dělí na fiction a non-fiction. tyhle termíny dobře připomínají, že by byl šeredný omyl ztotožňovat svět zachycený beletrií, fikční světnaším světem. když to řeknu takhle, všichni byste přísahali, že nesmýšlíte jinak. jenže – ruku na srdce – opravdu nikdy nezkoušíte ztotožnit Hanka Chinaskiho s Charlesem Bukowskim?

 

zejména dějové literární žánry a útvary totiž – aby nám usnadnily účastnit se hry na kdyby, vstoupit do svého fikčního světa – používají triky, které ve čtenáři navozují a posilují pocit totožnosti vymyšleného světa s jeho, čtenářovým světem. oblíbeným trikem je třeba „nalézt rukopis“ – to jsem nenapsal já, to jsem našel na půdě a je to deník... nebo „zaznamenat vyprávění“; samozřejmě, že pomáhají časové údaje – bylo to 17. října v 16. hodin večer... ale jsou i triky gramatické: vzdálenost světa knihy a světa našeho zdánlivě značně zmenšuje šikovně použitá ich-forma. a další a další –

 

ale abych se dostal k jádru. Felipe na jednom zdejším fóru off-topic prohlásil, že mu dlužím nějaké desítky bodů a nějaká doporučení za to, jak osvětlil rozdíl mezi pomluvou a satirou (za pomluvu ve svém rozkladu považuje text chystám se na rande s Ewonnem od nicku Slévárna Hulín; jak se později ukázalo, nick Slévárna Hulín je dílem nicku EmmetRay). co se tohoto drzého tvrzení o mém dlužnictví týče, jsou dvě možnosti:

 

        je to básnická nadsázka, kterou autor jednak upozorňuje publikum, že napsal text a jednak naznačuje, že se mu to povedlo opravdu slušně; obratně přitom avizuje téma atd.

        je to sprostá pomluva

 

nemusí tedy nadsázka vždy sloužit jenom satiře. jak ale Felipe správně píše, žádná satira se neobejde bez nadsázky. a pokud v textu není nadsázka rozpoznána, je třeba se ptát, zda je nedostatečný čtenář, nebo autor. (varianta a se zvažuje až zpětně, poté co je čtenář upozorněn, že jiný čtenář v textu nadsázku zřetelně vidí, o to pečlivěji by se pak o ní a o textu vůbec mělo bádat).

 

kromě pochvaly je ale dobře Felipovu textu jednu věc důrazně vytknout. a to věc nikoli nepodstatnou, naopak, věc jadernou: mluvě o Swiftově Gulliverovi, ukázce satiry par exellance, říká Felipe toto: „Satirik nejprve útočí na tehdy oblíbený žánr námořnických báchorek označovaných za pravdivé příběhy a plní stránky nesmyslným výčtem existujících i neexistujících lodních součástek stejně jako tehdejší brakoví autoři.“ jak satirik útočí na tehdy oblíbený žánr? ne jinak, než věrnou jeho nápodobou – a zakomponováním nepatřičných, ba nesmyslných detailů, lodních součástek se znaménkem minus.

 

víte, je snadné vyčíst patnáctiřádkové básni, že není sonetem. otázkou je, kdo sakra řekl, že je to sonet. nemám náladu procházet všechny diskuse k dílku Slévárny Hulín, abych zjistil, kde se vzalo slovo satira, nehraje totiž roli, použil-li ho autor, osoba víceméně nezávislá nebo třeba Felipe.

 

literární útok, který nesměřuje primárně proti konkrétní osobě, lidskému typu atd., ale proti jinému konkrétnímu textu, případně proti skupině textů, stylu, žánru apod. se jmenuje parodie. jak už jsem naznačil výše, je vystavěn ze stejných stavebních kamenů, jako dílo, žánr atd. parodované, ale je soustavně více či méně nápadně rozrušován subverzivními nepatřičnostmi, stavebními kameny se znaménkem minus.

 

když říkám, že parodie je útok, který primárně neútočí na konkrétní osobu atd., měl bych pro poctivost dodat a nezakrývat, že i tuto funkci parodie mívá. Sultán a Tyrl, lízající si na zápraží kulky, jsou samozřejmě i útokem na samotnou Boženu, na stávající establishment, který udělal z babičky povinnou četbu atd. primárně ale asi sloužili především k (pouhému) pobavení, které plynulo ze spojení klasického textu s nízkou prasečinou. oblíbené seru, nerušte mě je útokem nejen na samotnou oficiální píseň, ale i na soudruhy, kteří ji zřejmě z lásky k té mohutné melodii nutili zpívat i ty, kteří neměli hudební sluch.

 

pomluvený Ewonne je můj oblíbený totemí „realistický básník“. stavebními kameny jeho básniček jsou blondýny, alespoň maličký příběh, přímočará drsoňova ich-mluva, ostrá slova, nepochopitelné dělení na různě dlouhé verše :) a další a další prvky. jedním z motivů, který všechny jeho texty navzájem usouvstažňuje a stává se značkou Ewonnova stylu (a jak Ewonne sám řekl jeho značkou vůbec), je ovšem také – Ewonne! tenhle Ewonne v básničkách je ovšem hovno skutečný. je to literární postava. autor samozřejmě používá mnoha triků, aby nám vsugeroval totožnost fikčního světa svých básní s naším světem. jedním z takových triků, jedním z těch nejúčinnějších, je jmenovat se stejně jako hlavní hrdina a nechat hrdinu promlouvat v první osobě;

lidé, bděte! literární fučíkové jsou vždycky někdo jiný (a někde jinde) než fučíkové skuteční.

 

nuže, nehodlám řešit teoretický spor o to, jestli je parodie subžánrem satiry, jestli je žánrem samostatným, jak často spolu líhají apod. domnívám se, že Slévárna Hulín zdařile parodovala Ewonnův styl, skládajíc svůj text ze stejných prvků jako skládá své texty Ewonne. před některé z nich samozřejmě vrazila minus, konkrétně – učinila z chlapáka a milce blondýnek Ewonna homokládu. to je zcela v intencích parodického textu. a pro mě to bylo snadno čitelné a v richtiku.

 

ale nepřekvapuje mě, že se zas a zase najdou lidé, kteří si neuvědomují virtuálnost beletrie případně uměleckých zobrazení obecně, oblíbené je citovat historku, kterak byl ve středověku ukamenován herec představující Jidáše – zkrátka to byl Jidáš. a chápu, že ouvej, která má jistě blízko k přírodě, archetypům a těmhle cajkům, to tak třeba bere; jak už jsem povídal – texty nicku Ewonne jsou z veliké části postavené na literárních fíglech, které zakrývají rozdíl mezi skutečným a vymyšleným světem, mezi živým člověkem a fikcí. a stejně tak – samozřejmě, vždyť stavěl z téhož materiálu – zakrývá ten rozdíl text Slévárny Hulín.

 

věřím tomu, že někdo mohl nadsázku v textu Slévárny Hulín přejít, neuvědomit si ji. je pro mě ale těžké pochopit, že je někdo ochoten přecházet ji i nadále. jenže – ono mi bylo těžké vůbec pochopit, že si všichni nemyslí – tak jako já – že se v literárním díle smí cokoli. úplně všechno.

 

 

 

v tomhle kontextu si dovolím poznamenat, že např. nick Kvičislava Doudová, znám jen skrze jeho metalovou poezii, kdo je opravdu autor těch slov, to nevím.

 

doufám, že aspoň někdo si se mnou troufne na odvážnou (nikoli ale novou) myšlenku, že Kvičislava Doudová sama musí mít svého autora. že je stylizovanou postavou, která neexistuje nikde jinde než ve svých textech a promluvách. že je stejně virtuální jako kterákoli literární postava.

 

tak i Felipe, Slévárna... (mimochodem – všiml jsem si toho jenom já, nakolik se povýšencká dikce Slévárny blížila dikci Felipově?)

 

tak i EmmetRay, Ewonne, g morr

 

a ty taky!

 

 

 

PS:

připojuju link na místo, kde dvakrát najdete Filipovu odpověď: http://www.totem.cz/goa1.php?C57=79

 

PPS:

Filip už to máznul, jádrem ovšem bylo, že "g-morr je impotentní kripl", který velikému Filipovi "nestoji ani za diakritiku";

 

PPS:

Filip s tím sice trochu hýbe, ale po období mazání a znovupublikování už to sedí nějakou dobu, takže doplním linky, kdyby to někoho zajímalo. A kdyby je někdo shledal neplatnýma, může mi zkusit dát vědět.

 

Satira a pomluva I

Satira a pomluva II

Satira a pomluva III

 

Nevím, nakolik v nich Filip dělal nějaké úpravy, mám pocit, že jo – ale ruku do ohně bych za to zvlášť nedával. Hm... když už se hlásí "reedice", bylo by asi fér napsat, jestli došlo k nějakým změnám v textu... Každopádně nyní není poznat, že byly reakcí na nějaký konkrétní případ. Tedy na parodii Ewonnova štýlu Slévárnou Hulín. V jedný pitomý básničce. A ono je to asi důležitý. Ale to už je na vás, čím a jak si posurfujete, odkazy tu jsou, snad tu vydrží i to, co je za nima.

 

Jinak – příště už takovou slátaninu psát nebudu, hinil jsem příliš mnoho zajíců. Jenom zopakuju jedno, to nejdůležitější: parodování může odnést kterákoli postava parodovaného, tak už to chodí. Udělat hlavní postavu, která se bude jmenovat stejně jako já – to už je pořádný risk, protože v parodii (a nejen v ní) se vlastnosti hrdiny můžou setsakra změnit. A pak by mne mohlo mrzet, že se hrdina jemnoval stejně jako já. A myslet si, že hrdina jsem já... to je přístup docela nerozumný i z jiných důvodů.

 

O tom, že nicky zde, postavy, které – alespoň pro mne – neexistují jinak než v jazyce a na monitoru, o tom, že je považuju za stejně virtuální jako hrdiny kterékoli knížky... o tom někdy napíšu, třeba ještě. Ale chápu, že to leckdo uvidí jinak. Když k vám někdo přijde a řekne já jsem Kvičislava Doudová... řeknete si, že to s tou virtualitou může být všelijak.



Poznámky k tomuto příspěvku
ouvej (Občasný) - 17.1.2005 > A na tomhle je vidět, jak se akademik g-morr mýlil, když tvrdil, že za nicky se neskrývají skutečné bytosti, protože takhle se zhádat s něčím, co neexistuje - to je vskutku úsměvné.
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 16.1.2005 >

V místech, kde to polemizuje s Filipem, mi to nesedí, protože Filip mluví o něčem a g_morr o něčem jiném. Nesouhlasím s tím, že v literatuře se smí všechno, není to pravda. Úvahy o virtuálnosti literárních postav jsou zajímavé, ukazují, jak někdo může vnímat literaturu - a také, jak se při tom vnímání může zásadně mýlit.

 

Přehršel doporučení ve srovnání s odsouzením Filipových příspěvků je ale trapná, nemá zjevně nic společného s obsahem, ale s autory. Inu, Filip měl v tomhle bohužel pravdu...


Body: 4
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 17.1.2005 > Okino> 

Nenabízím výklad – jen jiné čtení. Filip mluvil o satiře. Domnívám se, že ten pojem se nerovná pojmu parodie. A pro mne byl výchozí text parodický; a Ewonne, jakkoli je nebo není skutečný byl v tomto případě prostě jednou ze složek parodovaného textu;

 

Co se týče déček, nedávám si je :)) Ale rád bych věřil, že je tam mám i proto, že neříkám, že kdo si troufne myslet něco jiného než já, je autoamticky kretén, kterého je třeba zadupat.


<reagovat 
 Miroslav Langer (Občasný) - 17.1.2005 > g morr> 

Filip mluví o tom, jestli to, co on nazývá satira, může být provedeno způsobem, který nějak pomlouvá. Ty mluvíš o tom, jestli to Filip nazval správně jako satiru, nebo jako parodii. Myslím, že ten název ale není ani u Filipovy výpovědi zdaleka tak důležitý. A to jsem znám jako formalista.

 

A doporučení? Inu, to není vůbec nic proti Tobě. Kdybys tu neměl těch déček tolik, taky bych Ti jedno přihodil. Ale mám pocit, že se tu déčka používají jako prostředek k hlasování proti Filipovi. Co je proti Filipovi, tomu hodím déčko, co napíše Filip, tomu nikoli... Nebo si myslíš, že tenhle Tvůj příspěvek tak vyniká nad ostatními úvahami tady na Totemu, že má 12 déček a 76 bodů ? Ale tím neříkám, že je to špatná úvaha, má podle mne své nedostatky, ale i přednosti. A taky neříkám, že je to Tvoje vina - hodnocení tady na Totemu je prachmizerné a v některých případech (a tenhle mezi ně bohužel patří) se k tomu přidává i redakce.


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 17.1.2005 > Okino> 

Recht. Neměl to být nějaký klenot. Atd. Jen jsem chtěl říct, že existuje jiné čtení, podle mého správnější – ať ale správnější nebo ne, rozhodně obhajitelné a legitimní.

A vysloužil jsem si – husičku za to :)))

Jednu od Filipa, jednu od publika. Takže jsem na nule a spokojený –

 

Ne, vážně mě déčka nedereou. A kdyby existovala možnost je vypnout –

 


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 13.1.2005 >

Skvěle napsáno.

 

Přesto se pořád domnívám, že původně nebylo smyslem slévárny napsat parodii, ale z ryzí zpovykanosti zasáhnout tu skutečnou osobu, která se skrývá za nickem Ewonne.

 

A protože je slévárna alias emmet zručný a ovládá řemeslo, povedla se mu parodie, která, kdyby kdyby byla vytržena z prostředí Totemu a publikována současně s jakýmkoliv vybraným dílem Ew.,  bude působit zdařile.

 

To nic nemění na mém přesvědčení, že kde je záměr ublížit,  tam to smrdí. A v tomhle miniprostorku, byť virtuálním, každý pšouk smrdí o to víc, i kdyby se sebehlasitěji křičelo, že to tu voní po liliích.


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 13.1.2005 > ouvej> "Přesto se pořád domnívám, že původně nebylo smyslem slévárny napsat parodii, ale z ryzí zpovykanosti zasáhnout tu skutečnou osobu, která se skrývá za nickem Ewonne"

a na tos proboha přišla kde?
tvůj subjektivní dojem? - úžasná nestrannost, milá ouvej, úžasná

"To nic nemění na mém přesvědčení, že kde je záměr ublížit, tam to smrdí"

záměr ublížit? Jsi normální??


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.1.2005 > Emmet_RAY> 

Překvapuješ, že ode mě očekáváš nestrannost. Já nechci být nestranná. Nechci být spravedlivá. Proč bych měla? Tahle direktiva mě skutečně pobavila.

 

Ale vážně, byla jsem si vědoma, že má předchozí poznámka je napadnutelná. Právě tím, že možná podsouvám úmysl. Ale - i když to pod tímhle textem, který tvrdí, že za nicky se neskrývají skutečné postavy, je troufalé - člověk, který si čte díla a poznámky autorů, hlavně poznámky, drahý, nemusí být bůhvíjaký psycholog, aby si vytvořil určitý psychologický profil. Ten tvůj mi nevoní.

 

Když tu pobíhal nick Slévárna Hulín, všichni dodatečně (kromě g-morra, ten větřil špatným směrem hned) viděli podobnost mezi nickem SV a Filipa. Já jsem větřila Emmeta. Jediné, co mi nezapadalo do mozaiky, bylo hodnocení děl. Protože Slévárna dala jedno doporučení s pětibobkem, a to zrovna mému dílku. Což mi nezapadalo do profilu člověka, který napíše, že píšu špatně a líbit se to může jenom buzerantům.

 

Emmet - dle mnou vystaveného profilu - možná nejedná přímo křivě, to bych ani neřekla, ale chová se tak, jakoby ještě nikdy nedostal po hubě, že vše je dovoleno a tolerováno, a schválně, kdo dočurá vejš. Tomu já říkám zpovykanost - to překračování hranic slušného chování jen proto, aby si dokázal, co vše může, a koho všeho může ještě pochcat.


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2005 > ouvej> objektivitu vyžaduji po každém

ty poznámky - je mi to jasné, ale SH vznikala rychle a neměl jsem ještě zcela vytvořen její profil

jinak tu mám altereg hodně, některé i ty často vysoce hodnotíš a máš pocit, že žena ženě rozumí, a nikdo mi je jště neodhalil

ale u SH mi to bylo celkem jedno, nebyla to žádná moje skrýš, ale jen jepičí sranda

koneckonců, chceš mi tvrdit, že někomu nedokážu říct, že je píča, a musím si kvůli tomu zakládat alternick?

co se týče tvé tvorby - nesouvisí to s tím a navíc - já jsem při hodnocení objektivní

a zbytek : jo to je tvůj názor, já bych tebe dokázal charakterizovat mnohem hůře a asi i pravdivěji, ale cenu to nemá..
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.1.2005 > Emmet_RAY> 

Jo, vytvořen profil, mhmmm. Myslím, že s těmi alteregy kecáš. A s tím mým vysokým hodnocením. Pokud nejsi Mika, Blondýna, Naty, Adina, Přeslička, Probably, Sjuu...

 

kecáš, bobánku, zrovna jako jsi kecal, že nejsi slévárna, jako jsi kecal, že mi Filip doporučil většinu mých děl...  Účelově blbě kecáš.


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.1.2005 > Emmet_RAY> Mohl bys být Ynnes - ale přestože jsem ti, dívko, věnovala pozornost, přesto jsem tě neopěvovala do hallelujá. Ynnes je totiž maličko natvrdlá a projevuje se měnivostí, nestálostí a přiblbým obrázkem u nicku. To je totiž to, co ty si vcelku myslíš o ženských všeobecně, že jsou prostě tak nějak od přírody blbé.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 17.1.2005 > Emmet_RAY> máte s Filipem něco společného... oba byste se hodili na studium práv
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2005 > ouvej> dopouštíš se stejné demagogie jako ten Sklenář

nikdy se nestalo, že bych tady veřejně popřel autorství nicku SH - NIKDY - proč zase lžeš? Asi se vám lépe hodí obraz chudáka, co se tady vylhával tak dlouho až ho moudrý Filip usvědčil a pak teprve potupně přiznal barvu.. ach jo

a alteregama si mysli co chceš, nehodlám žádné obětovat jen proto, abych ti něco dokazoval

a s tím doporučováním od F.S jsem měl pravdu
<reagovat 
 ynnes (Občasný) - 16.1.2005 > ouvej> k tématu nic nemám
---------------------
Milá ouvej, nemyslela jsem si, že totem je nějaká špička či co, vždyť ho nakonec utváří jen lidé. Ale taky jsem doufala v to, že je ta celá virtualita nesežere. (alespoň v jejich slušnosti)
Asi bych začala u toho, abys respektovala můj nick, taky ti ho nehodlám prznit jen proto, že na tebe viz výše někdo zvýšil hlas a ty ses musela bránit, protože takové ženy jsou ... viď?

Co se týče mých děl; musím uznát, že jsi je opravdu neopěvovala do "hallelujá", ale taky jsi k nim nebyla tak kritická, a to ti nikdo nůž na krk nepřikládal.

Věnovala pozornost? Co je to za výraz? Víš, mít u čtyřech věcí tvoji "poznámku", že zaujalo míň nebo víc ... s tím bych se příliš nevytahovala (ať máš na totemu jakkoliv dobré jméno s tradicí). Co jsi čekala?
Že padnu na kolena a budu vděčná? Že budu děkovat každému "ucvaknutí" nějakého slova? Ale kuš, ženo, jsi naivní.

Nebudeme si navzájem kritizovat obrázky u přezdívky, že ne? Já bych jen nerada klesla až tak dolů. Ale podle face musíš být velice příjemná.

Asi začnu s Emmetem souhlasit, když má takový názor na ženy. Dík, že ty za nás nebojuješ, za náš lepší "prospěch" a zůstáváme pořád na tom stejném. Všeobecně.

Tu natvrdlost, ale jistě --- hlavně, když mají u přezdívky napsáno nový, že?

Nebudu se tu rozepisovat o lidech, kterými pohrdám, když ani svůj názor neumějí napsat a šíří ho tajně! po všech čertech. Ačkoli to tady dělá asi každý druhý.

ouvej, díky ti za pozornost a kritiky, vděčím ti za ně moc

Možná už mi nebude obrázek korespondovat s mou přezdívkou, ale pořád si za ním stojím.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.1.2005 > Emmet_RAY> Proboha, Emmete, neztrapňuj se. Vždyť je to všechno snadno dokazatelné. Jak dlouho jsi mlžil, že nejsi nick Slévárna, i to, kolik výběrů mi kdy udělil Filip.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.1.2005 > ynnes> Máš pravdu, možná jsem se mýlila, a jsi tady skutečně nová. Možná neskrýváš svou identitu novým nickem. V tom případě se velice omlouvám za hrubost.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2005 > ouvej> aha.. takže nejprve jsem lhal, teď už jenom mlžil.. úžasně..

ne - jasně jsi řekla, že jsem popíral své autorství nicku Slévárna Hulín

- žádám tě tedy o to, abys to dokázala a nebo se omluvila za lživé tvrzení


s Filipem jak jsem řekl,je třeba k těm pěti doporučením od nicku Felipe i ta, která ti dal pod nickem Filip Sklenář a tento nick se mám dojem nedá v současné době dohledat
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2005 > ouvej> ouvej: "Psáno 8. 1. jako reakce na Filipovo "odhalení":

Max Bubakoff> vy-řiť Maxi (ach jak lákavé jméno) svému ližprdelkovi, ať se podívá na tento odkaz, než začne blbě hulákat o věcech, kterým vůbec nerozumí - http://www.slevarnahulin.com/
¨
a už mi proboha nikoho nepodsouvejte - nejdřív mi všichni cpali, že jsem Felipe, teď mi sám ten anusmrd vnucuje, že jsem Emmet_RAy.. tak se ptám - kým budu příště

Mám zde 385 děl (no fuj) - pět děl doporučil Felipe, kdyby jich filip sklenář doporučil nedojbože i deset, pořád to není většina, vážně ne."

opakuji ještě jednou - žádám důkaz nebo omluvu za lživé tvrzení - to tebou citované není žádné popření tak se nesnaž kalit vodu, předsedo..

Filip ti doporučil většinu toho co od tebe četl

<reagovat 
 ynnes (Občasný) - 17.1.2005 > ouvej> Pozdě bych honila bycha ...
No asi jedině takhle se dá poznat upřímnost. Každopádně jsem vychladla - a mimochodem, když už znám tvou písmáckou identitu, tak mi nejde do hlavy, proč byl Emmet nařčen, když jsi mé věci výběrovala. Chápu, že si nemůžeš pamatovat všechno, ale ... mno, tak to prostě je.

Ještě jednou k té natvrdlostí: od mladé a hloupé dívčiny toho nemůžeš moc očekávat.
To, co se normálně píše na konec, vynechávám. Doufejme, že ne pro příště.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.1.2005 > Emmet_RAY> Tak tohle vzdávám.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.1.2005 > ynnes> Bože, jednu věc vím jistě - tvé věci jsem nečetla na Písmáku, a hlavně je nevýběrovala. Já vybírám vůbec hodně málo - a rozhodně bych si zapamatovala autorku, kterou bych výběrovala častěji. Navíc - poezie, kterou píšeš, může být dobrá, ale já k ní mám jakousi neopodstatněnou nedůvěru. Čemu nevěřím, to nevybírám. Aspoň tedy to, co jsi publikovala na Totemu. Vyznačuješ se pro mě tím, že nemáš rukopis. Jako by každá z tvých zde publikovaných básní byla a la ---- někdo, pokaždé jiný. Právě ta neurčitelnost rukopisu mě vedla k tomu, že nejsi tím, za koho se vydáváš. Totiž mladou dívkou. Ale třeba se opravdu pletu a ty mi řekneš, kdo jsi na Písmáku a já se ti tady omluvím, jestli zjistím, že tvrdíš pravdu.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.1.2005 > ouvej> to je komentář Slévárny Hulín? Kde si stěžuje, že mu někdo podsouvá, že je Emmet_RAY? v tom případě no comment :o)))) to už nemusíš dál řešit ;o)
Doporučil 
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2005 > ouvej> no to se dalo čekat

jako se dalo čekat, že vytáhneš tento nic neříkající výrok a budeš ho vydávat za mé popření autorství - nehoráznost

jako se dalo čekat, že se najdou existence se stejnými hormonálními pochody, kteréé tě podpoří

omluva se ovšem čekat nedala

no co, teď už se nemusím bát označit tě za "ulhanou sráčulu"

těšilo mne
<reagovat 
 ynnes (Občasný) - 17.1.2005 > ouvej> Na hádání nemám vlohy.

Vím zcela jistě, že jsi mě četla. Sice ne vše, ale četla. Klidně se podívej na Yossie. (další přezdívky nepotřebuješ) Skoro polovina věcí, co mám teď tady je z té přezdívky, takže vlastně alter jsem, ale ne ten, z kterého jsi mě nařkla. Smazala jsem je proto, že nemám ráda, když jsem někde ´dvakrát´. Od Totemu jsem požadovala pouhé kritiky, ale ne na mou osobu, leč na ta díla.
Paříž jsi mi výběrovala, vím to zcela jistě. Ne, neboj, není to žádný lišej, pokud napíšeš, že to byl úlet ... dá se pochopit. Ani téhle fci. totiž nevěřím.
Nakonec, bylo to ještě za éry Růženky. Mně je jedno, jaká kritéria tě doženou k výběru nebo k nedůvěře. Je to sice moc hezké, že se to teď dovídám, ale nebýt toho, že jsem si náhodou! přečetla jakousi diskuzi, nedozvím se, že i lidi rádi mluví o druhém za jeho zády ... ne, že bych to neznala.

Řekněme, že tady vážně styl nemám. Nevím, jestli ho skutečně vlastním. A taky netuším, jestli je to dobře nebo ne. Nejsem na to erudovaná.
Ono totiž "mít styl" taky zaručuje chlíveček, škatulku a pro mě je zatím výhodnější být bez poznatelné vůně než s nápisem "to je ta a ta".

"Právě ta neurčitelnost rukopisu mě vedla k tomu, že nejsi tím, za koho se vydáváš. Totiž mladou dívkou."
To, že tě k prvému soudu vedlo to, že jsem natvrdlá a Emmet asi rád shazuje ženy, dělá si srandu, pak tuhle citaci přejdu s ledovým klidem.
Mimochodem; nikde jsem nenapsala, že mladá jsem - poprvé se to dočítáš viz výše.

Pro mě je to už uzavřené. Někdo tu pravil, že nemá rád, pokud si ho lidé hodnotí za to, co o něm druzí řekli zvenku, ale jen ať si lidé dělají obrázky podle toho, jak se vyjadřuje a chová ...
Díky za pozornost.
Je snad jasné, že už mi o žádnou omluvu nejde. Budu spát v klidu i bez toho.
Hezký dny.
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 18.1.2005 > ouvej> proboha, jak to tak čtu ... ty jsi taky ta osoba co má nicky Felipe, Emmet_Ray, g morr a tisíc dalších ... ? Dostal jsi mě, já vždycky myslel, že ty jsi pravá :o)

g morr : jo ... úvaha ... nečet jsem jí, sorry, ale musíš chápat, že poznámky ji zastínily :o)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2005 > Kelly> aha.. a kde v tom komentáři vidíš to popření?

poněkud hrajete loutkové se slovíčky
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.1.2005 > Kelly> 

Jo, jo, je to komentář Slévárny. Ale kromě toho Emmet sám ve fóru, kde Filip "odhaluje" totožnost nicku Slévárna, zapíral nejmíň do půlky fóra. Modří už vědí. Zelení taky.

 

Taky bych ráda věděla, jak vzniknul mýtus, že mi Filip všechno doporučoval. Co já vím, ani má díla většinou nečetl.


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.1.2005 > ynnes> 

Ano - projela jsem si věci, které jsi na Písmáku nechala. Z těch věcí, které tam máš, jsem navštívila tři, reagovala jsem podobně jako tady - že mě to zaujalo, případně hvězdičkami. Možná, že jsem tedy vybrala jedno dílko, Paříž, když to tvrdíš, přestože jsem si projížděla své výběry a nic nenašla. Ale to je vlastně fuk

 

 

Za to, že jsem se domnívala, že jsi Emmet, jsem se omluvila už dříve. Je mi líto, že jsem tě zatáhla do nějakého blbého sporu s Emmetem. Opravdu je mi to líto. On totiž tady každý tak trochu mlží.

 

K tomu mluvení za zády - já tady na Totemu neumím posílat avízka autorovi, který u díla nebyl. Příkrost patřila spíš Emmetovi, než tobě.  To je asi tak vše.


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.1.2005 > ynnes> A ještě jednou: opravdu si připadám jak debil.  Mýlila jsem se a přiznávám to. Tedy, mýlila jsem se v tom, že jsem tvou tvorbu přiřadila k Emmetovi.  Doufám, že podle zdejšího debila nebudeš hodnotit celý totem.  
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2005 > ouvej> opět lžeš a to nehorázně

- dokaž to a zkus to průkazně

protože jsem si byl svého autorství vědom, nikdy jsem jej nikde veřejně nepopíral

koneckonců v té době už viselo mé přiznání na redakčním fóru, takže bych byl minimálně sám proti sobě lhářem

to co tady předvádíš je ubohé a zbabělé

dokaž to
(ale je mi jasné že přijdeš s nějakou výmluvou ve stylu že už nemáš chuť na další žabomyší války etc jen abys nemusela přiznat barvu)

no zelení a modří věí, jenom hnědá připosraná sračka tady prezentuje snůšku lží
<reagovat 
 fff (Občasný) - 14.1.2005 > ouvej> Emmet psal: Filip ti doporučil většinu toho co od tebe četl.

a jinak si myslim, že nezapíral, jen neřek ani ano, ani ne. což je rozdíl.
<reagovat 
 ynnes (Občasný) - 17.1.2005 > ouvej> Je fakt, že v ruce nemám žádný podklad. Můžeš si nevěřit; s tímhle problém nemám.

Omluvila? Snad, možná. Nu dobrá. Jiný kraj a jiný mrav, nehledej v tom vůbec nic. Omluvu nepotřebuju. A nepotřebuju ani řeč.
Bohužel se příkrost dostala i ke mně.
Víš, vždycky to jde, aby se nemluvilo o člověku. Alespoň na veřejnosti. Můžeš si uvést místo, míry, ale jméno je zavádějící.

Taky jste si tenhle vážně blbý spor mohli řešit jinak.
Z mé strany už je to taky vše.
<reagovat 
 ynnes (Občasný) - 17.1.2005 > ouvej> Neboj, s hodnocením se nebudu vytahovat. Je jen pro mou orientaci.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.1.2005 > zkrveživ> 

ááá, další ublížený.

 

takže, kopíruji hlášku Slévárny hulín ze dne 7. 1. publikovanou pod dílem Filipa Sklenáře Midas Hovnotvůrce.

 

nemám.. akorát vím, že nejsem takový neschopný mazal jako autor tohoto paskvilu. Ale dal jsem si tu práci a zjistil, že většinu tvých příspěvků Felipe nadšeně doporučoval pravda jak teplý -takže tvůj kladný ohlas je jako na revanš?

 

což je lež jako věž. Ale vpodstatě na tom, jestli Filip doporučoval nebo ne, nezáleží. Záleží na tom, že Emmet bohapustě tlachá.


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.1.2005 > Emmet_RAY> Já si myslím, že se domníváš, že všechny důkazy jsou vymazány, a proto si  můžeš si vyskakovat. Ale stejně doufám, že tady přijde někdo, kdo si bude pamatovat tvé reakce ve smazaném fóru. Je mi líto - ale opravdu mě to nebaví. Mysli si co chceš.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.1.2005 > ynnes> 

Jo, useknu si ruce a vyříznu jazyk.


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.1.2005 > ynnes> Dyk říkám, malinko natvrdlá. Čímž končím.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2005 > ouvej> Filipovo doporučování jsem ochoten vzít zpátky - ten výrok jsem skutečně napsal tak jak říkáš, měl jsem se vyjádřit jinak

proč ne
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2005 > ouvej> ano.. za to ty se snažít hodně uboze trhnout od původního jádra sporu -dokážeš kdy jsem to autorství popřel?

jak totiž říká zkrveživ - nikdy jsem úmyslně neřekl ano ani ne
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2005 > ouvej> fórum není smazané, je v koši, tudíž stále dostupné

takže už tvé druhé křivé nařčení, byť schované pod sukní "já si myslím, že.."

nikdy jsem autorství přímo nepopřel

jasně - už tě to nebaví - takže jsi to cos tvrdila o Slévárně - tedy ulahaná pomlouvačská nicka - protože jsi o mne netvrdila pravdu, minimálně jsi pravdivost svého tvrzení nebyla schopná dokázat, a to status pomluvy bohatě splňuje

jsem moc rád, že ses předvedla v celé své kráse
<reagovat 
 ynnes (Občasný) - 17.1.2005 > ouvej> Jen aby. Někdy člověk přes sebe nevidí dál.
Pozor na vlajku.
A pěkný dny.
<reagovat 
 ynnes (Občasný) - 17.1.2005 > ouvej> Pokud ti to pomůže.
Lidi se různě hyzdí.
Začínají se mi "avíza" čím dál, tím víc líbít.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.1.2005 > Emmet_RAY> Trhni si. Tohle totiž, na rozdíl od fóra nebylo smazáno. Těžko tvrdit něco jiného.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.1.2005 > Emmet_RAY> Bohužel to v tom koši není. Hledala jsem to. Ale to je jedno. Jestli máš pocit, že jsi morální vítěz, tak si ho měj. Zřejmě ti stačí obelhávat sám sebe. Mi to žíly nedere. Vážně ne.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2005 > ouvej> ty hloupá huso, tady se žádná fóra nemažou, pouze přesouvají do koše, tam jsou dostupná, takže mi zase nepodsouvej alibismus
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2005 > ouvej> a když to v tom koši není tak co je tohle: http://www.totem.cz/forum/read.php?f=3&i=14647&t=14340&phorum_auth=1

jsou tam k dispozici všechny mé reakce - křivě jsi mne tady obvinila, tak tě opět žádám - dokaž to!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.1.2005 > Emmet_RAY> poslyš, tohle už přeháníš - hnědé připosrané sračky a hloupé husy nemají v diskusi o příspěvku co dělat
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2005 > Kelly> je mi líto, ale pokud mi někdo v reálu opakovaně lže do očí, tak po něm skočím a rozbiju mu hubu.. tady tu možnost nemám, ale vzhledem k tomu jakých prasáckých nařčení se tady ouvej dopouští, jsem se rozhodl tu diskuzi zostřit.. a to zcela oprávněně - nesnáším ,když mi někdo cpe do úst smyšlené výroky..
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2005 > Kelly> je mi líto, ale pokud mi někdo v reálu opakovaně lže do očí, tak po něm skočím a rozbiju mu hubu.. tady tu možnost nemám, ale vzhledem k tomu jakých prasáckých nařčení se tady ouvej dopouští, jsem se rozhodl tu diskuzi zostřit.. a to zcela oprávněně - nesnáším ,když mi někdo cpe do úst smyšlené výroky..
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.1.2005 > Emmet_RAY> na oprávněnost a na to, co je zostření diskuse, máme evidentně rozdílný názor... btw odkdy se DISKUSE zostří urážkami? chceš si vyměňovat argumenty, nebo kolem sebe mlátit?
a chceš říct, že bys v reálu řešil svůj spor s ouvej tím, že bys jí rozbil hubu? ach jo :o(((
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter