Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
říkají
Autor: druhý černej saniťák (Občasný) - publikováno 4.1.2005 (09:30:15)

 

 

 

 

mrtví mluví říkají

jsme mrtví mrtví

pro  boží koule

jsme mrtví mrtví

mrtví  mluví

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kalais (Občasný) - 4.1.2005 > já sem si myslela, že envim, o koho jde, ale ted už to asi vim


je to ku*va dobrý
už si to nebudu ukládat:) to já si to vytisknu
Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 4.1.2005 > pěkně se to zacyklilo, člověk se až závěrem zajíkne.
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 4.1.2005 > mno nevim
<reagovat 
atrej (Občasný) - 4.1.2005 > kráasa:)
<reagovat 
čtenář afro - 4.1.2005 > 1/7... ale je možný, že budeš za sto let slavnej.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 4.1.2005 > já dycky věděl že je to g morr

a na lep si zásadně nesedám
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 4.1.2005 > taky tuším, kdo by mohl být autorem :)
hm, hm, není to špatné, text je zajímavě řazen.

ale mám z toho pocit, že by to mělo ještě pokračovat... a není to záležitost délky... ráda bych viděla tento motiv se setkat ještě s jiným.



<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 4.1.2005 > Lada Niola> "... a není to záležitost délky..." cha chá. Jinak netuším, kdo je autor jménem černej saniťák... ale když jsme byli malý, strašili nás nějakou černou sanitkou... která bere načerno orgány...brrrrrrrr.
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 4.1.2005 > AGOVIRIN_DEPOT> na tom, že to není záležitost délky, trvám ve všech kontextech :)
a k saniťákovi ti zodpovědně mohu říct: já to nejsem :))
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 4.1.2005 > Lada Niola> ech, a pak že jsi cudná;-)))
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 4.1.2005 > Ty mi říkej, že nemáš morbidní "poesii".
Není to úchylka? dal bych tak 1.
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 4.1.2005 > mperdik> Řekněme, že je to ... povolání? Jedna klidně dej, to se nemusíš svěřovat jen tak mezi námi, nemám strach, že bys mi pokazil průměr a já nedstoal na konci roku jednušku...
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 4.1.2005 > druhý černej saniťák> A proč se vlastně vysmíváš Bohu /bohu/ černej havrane?
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 4.1.2005 > mperdik> cože?
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 5.1.2005 > Líbí se mi ta předpokládám záměrně nedotažená symetrie.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 5.1.2005 > ale Dead Can taky Dance :o)))
<reagovat 
Slévárna Hulín (Občasný) - 5.1.2005 > boží koule mám já, můžeš si je přijít pohladit, jestli chceš

text se tváří chytře, ale spíš se každý bojí říct že ho nechápe, třeba ta punčochatá holka

no já ho chápu, takže za tři, bratře
Body: 3
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 5.1.2005 > Slévárna Hulín> texty se tvářit neumějí. a tenhle je pochopitelný každému. jestli jsi ho shledal obtížným, tvoje věc. možná jsi ho od začátku přecenil, je to prosté, lineární a suché.

tvoje koule mě nebudou zajímat, dokud nebudou studené.
<reagovat 
jop (Občasný) - 27.1.2005 >
Body: 2
<reagovat 
fff (Občasný) - 11.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 6.11.2005 > je mi jedno, kdo to je. není to kurevsky dobrý. je to zajímavý. některý kutrevsky dobrý básně jsou tak nezajímavý...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter