Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 4.7.
Prokop
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mrňavý fantaskní exkurz poézijou, aneb deset hříchů páchačů poezie.
Autor: ouvej (Občasný) - publikováno 17.12.2004 (08:33:40)

Abych se nikoho nedotkla, „vyplodila“ jsem své vlastní vzory. Proto nejsou příliš dokonalé a nedemonstrují úplně přesně, co popisuji. Ale já se polepším. Příště....

 

I.

       o šednutí

o tom

že ze mne ještěrka

      malý drak

pitoreskní a směšný

 

         o vůli

udržet se na kameni

ať nikdo neodkryje

ten život pod ním

 

a zatím       řeka

kterou se     brodím

každý den za úsvitu

 

pokaždé znovu

       se zrodí

 

No, tahle by mohla uspokojit milovníka těch básní, kterým cvičně říkám „básně děravé.“ Mezera v děravé básni většinou znamená, že autor vymazal nějaké významné slovo, které by text posunulo a osvětlilo. Většinou sloveso. Tahle věc nevznikala přesně tímhle způsobem. Autorka pouze zlovolně posouvala slova, bez vymazávání. Přesto báseň nenese žádné výrazné poselství. Je jen tak blahovolně nabubřelá a hloupá. Zvláště bych vypíchla obzvlášť lákavý atribut pro kýčaře - řeku. Mohla by se tam mrsknout ryba, nebo kdyby se tak na nás aspoň vypoulilo rybí oko, prosím..... Když nebude rybí, no co mám s vámi dělat, přihoďte vraní, taky dobrý.

II.

Když se muž vrací v neděli k ránu

že a že...

zalykám se hněvem

nebe se města dotýká

mokrými prsty deště

 

město má vlastní nářek

táhlý jak nářek koček

 

obdobně vřískám

 

sečítám

nedělní kremrole

a veletucty řízků

nedělní bulvár

každé tvé zívnutí

každé tvé zasnění

když překročila tě

nějaká splavná

top

slečna

 

sbalím ti rendlíky

a mlýnek na mák, kocour

je na půl, z koberce třásně

dečku na konferák

sbalím si Danta

sbalím si Balzaca

sbalím si Šiktance

sbalím si stříbrňák

od císaře pána

 

a sbalím tvého

nejveselejšího

kumpána

 

to abys zíral

jak roztáčím to já.

 

Co k tomu dodat? Žáček v sukních. Pobaví přitroublé. Nabídne náznak metafor, vlísá se kočkami, pro milovníky koček. Hodil by se i pes pro ty, co by nesnesli, aby se ubližovalo pejskům, ale s klidem angličana sledují dokumenty o vraždění dětí v Beslamu. Uspokojí týrané manželky, i ty, co ještě manžela nemají, z čiré radosti, že zatím unikají. Upokojí hladovce seznamem pochoutek. Porozumí všichni, nikdo si nemusí příliš namáhat rozoumek, hihihaha. Checht. Pro opravdové znalce, všimli jste si malinké slovní hříčky? Bože, já jsem dokonalá. A vtipnáááááá.

III.

Okolo Třeboně

Nedělám okolky

okolík okolkuje

 

když trouba

tvarožník

se odkrojí zkraje

 

i lata vztyčí se.

 

Pro milovníky hříček. Bože, dovtipa v tom najde význam dle své nátury. Ta, která hledá falický symbol ve všem, skočí na okolík, protože okolík sakra, ano nebo ne? Ale ano. Huráááá. Pro panice a nadržené mládence zase zazní slibně lata. A ať si dělá ta blbá lata co chce, třeba se i vztyčuje. Možná, že své by si našel i nás výše zmiňovaný jedlík. Třeba vegetarián?

IV.

do ztracena se ztrácím

ještě si na řeku zapískám

na něžné kamenité toky

tím ranním oparem

 

ještě si vzpomenu

ještě si láskou

zabolím

 

než tichá   ztracená

mlžná kontura

 

se navždy

vytratím

 

Pozor, nesahat, neklopit, netřást. A nekopat do toho. Typicky blbá ženská poezie. Bože, tak něžná. Píchneš do toho, jen lehce, a z trhliny to zasmrdí. Citlivoučká, s nádechem smutku, ručku si drží na bolavém srdíčku, všímáte si, vnímaví čtenáři, no ano, máme tam řeku. Ale prdlajs řeka, on je to Botič, ona je to strouha. Ona je to stoka, co teče ze šachty, co v ní leží mumifikované mrtvolky ptáků, ryb a jiných krásně stříbřitých záležitostí, mumifikované olejem a lecjakým jiným sajrajtem. Jen je těžké to poznat na první pohled. Tváří se to elegantně, žádná kurva, to je přímo bordelmamá. Má to jednu urputnou myšlenku, a ta je blbá. Je to „báseň blondýna“, a taková musí šetřit. Když už má zásob myšlenek jen na pět vteřin, ještě aby plýtvala.

 

V.

Ouhorová

Neobcuj více s ouhorem

přináší ujímání

ta žluklá pozdní úroda

marně svou plíseň tají

 

jen popel špínu zakryje

zešednou jizvy kříži

 

koníček hrabe v maštali

na stromě mrznou jívy

 

neobcuj s polem bez sklizně

ten nářek v dalších dimenzích

útěkům nohy sklíží

 

Máme zde báseň dutou. Vyznačuje se líbivostí a dutostí. Vyznačuje se elegantními slůvky a prazvláštními obrazy. Působí zvláštní jímavostí. Opět, píchni do toho, a co se vyvalí? náš známý zápach. Cože chce autorka vlastně říct? Já vím, proč jsem tuto báseň psala, ale nedokázala jsem se bohužel chovat až tak zpovykaně, jako mnozí autoři, takže jsem nevytvořila hady metafor, kde první had požírá ocas druhému, ten čtvrtému, pátý druhému, a támhle se nám sune nějaký chcípáček hádeček, co by se rád zakousnul, ale netuší, kterého hada popadnout za ocas. Ale přece jenom jsem pyšná zvláště na čtyřverší:

jen popel špínu zakryje /zešednou jizvy kříži

koníček hrabe v maštali / na stromě mrznou jívy

protože vpašovat kříž a koníčka a jívy do básničky o ouhoru, na tom jsem si dala záležet. Tady jsem aspoň naznačila, jak neomaleně se občas autoři  chovají ke svým čtenářům. Taky jsem použila slůvko pro obzvlášť zpovykané milovníky poezie, totiž dimenze. Mohla jsem ještě použít časoprostor, křivku, přímku, případně jiný matematický či fyzikální termín. Dodá náznak takřka vědecké serióznosti.

VI.

Ráno jsi lhala

K čemu je ohni jeho záře?

k čemu je ohni jeho popel?

jako když tobě někdo smázne

tu něžnou pihu ze tvé tváře

jako když nebe zmizí náhle

 

na švestce zcela nečekaně

vyrostly květy

čas se mate

 

teď mráz tu švestku láme

je pozdě lžím svým odpustit

 

lež v kruhu běhá, cos zrána řekla

do noci zpuchří, a střevíc

v kterém točila ses

si zlomí podpatek.

 

Báseň mravokárná sličná. Tyhle básně v sobě skrývají poučení, ve kterém se řeší jedno z deseti přikázání, ale i jiné závažnosti, které je nejlíp zobecnit, aby se staly všeobecně přijímanými pravdami. Čím více se námět přibližuje k tomu názoru, o němž se čtenáři domnívají, že by se jím měli řídit, tím spíše je báseň přijímaná. Obávám se, že tahle báseň je poněkud rozplizlejší, než aby demonstrovala, jak báseň mravokárná sličná vypadá. Muselo by se tam objevit důrazněji vedené, proč se lhát nemá. Třeba, že si autor zlomí nohu. Když se autorce vlastně zlomí jenom podpatek, není to taková tragédie, aby se čtenáři řádně lekli a mohli správně reagovat.

 

Nedotkla jsem se spousty dalších literárních úžasností. Básně surrealistické a beatnické, to bývá taky někdy soustíčko pro gurmány. (VII.)  (VIII),  Básně psané formou nóny, rýmem obkročným, či jinou pikantní zastaralostí. Přihodila bych básně, které se s vázanou formou potýkají, a přitom jsou požírány arytmií, disonancí a hloupými gramatickými rýmy. (IX) Básně hloupě vulgární. Básně prostě jen tak z radosti blbé. Básně deníčkové. Zápisy o tom, že cmundu máš v troubě a klíč pod rohožkou. Zápisky o tom, kolik piv jsem včera vypil, a koho jsem sbalil tam v rohu u popelnic. (X.)

Existuje plno pododrúd. Osmička a devítka je nádherná na pitvání. Tam se vejde takových úžasných záležitostí. Devítka je povětšinou nudná, protože jsem poznala asi pět, šest současných autorů, kteří dokázali psát  vázanou formou tak, že se mi srdce změnilo ve scvrklou slívu.

A nad tím vším existuje pořád poezie, ze které vám zatrne, jen je tak těžké ji hledat. Dalo by se říct, že je to ta, co ji nenacpete do žádné škatulky.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář afro - 17.12.2004 > Fajn... zábavně napsané.
<reagovat 
:21 (Občasný) - 17.12.2004 > sem se poznal v tý řece a vranách... asi budu muset zapracovat.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > :21> No fajn, a co básně děravé?
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 17.12.2004 > ouvej> já mezery nedělám. vyplňuju je tečkama a čárkama, občas dvojtečkou...
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 17.12.2004 > ouvej> jo, ale nejsou hloupé a bez poselství (poselství neni dobrý slovo, prostě maj svuj význam). a nemažu slovesa...
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > :21> ty trubko, tak patříš tedy k tomu poslednímu odstavci. Nekejhej husím hlasem, když nemáš proč.
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 17.12.2004 > ouvej> mam proč... kvůli těm řekám a vranám:o)))
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > :21> No tak kejhej, ale potichu.
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 17.12.2004 > tak ta typicky blbá ženská poezie o řece...to bude o mně...jen nechápu, proč jí, ouvej, říkáš báseň blondýna :))  to má nějak víc významů...ten termín? :))
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > MiKa> Ne, toho jsem se trochu bála, aby v určitém prostředí nebylo vztaženo. To je terminus technicus. A ty vskutku taky nekejhej - žádná tvá báseň ani vzdáleně nepřipomíná báseň o řece.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 17.12.2004 > ouvej> no když myslíš...:)) já sebekriticky vidím, že bych potrefenou husou mohla bejt...leťéla husa divokáááá, střelil jí medvěd do vokáááá....:)))  
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 17.12.2004 > teda ted ses nam tu ouvejko pekne odkopala a co mi ted s tebou?
Body: 5
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > Přeslička> Já nevím, zkusit pro výstrahu zastřelit?
<reagovat 
zirael (Občasný) - 17.12.2004 > skvěle napsaný... jsi drsnější, než jsem myslela:) kam asi patřím já? asi děravé nebo duté. dutě děravé. to jsem dopadla.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > zirael> Hele, největší fór je právě v tom, že žádné škatulky neexistují. :-))))
<reagovat 
zirael (Občasný) - 17.12.2004 > ouvej: no však jo:) ono to jen člověka popíchne, když to má tak před sebou vyložený....
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 17.12.2004 > Tak já si teda zakejhám:) Nezatracovala bych formu za každou cenu, kdo si hraje, nezlobí:)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > Zviřátko> Ale - husičky moje, tohle jsem snad ani nečekala. Nezatracuji formu za každou cenu, ostatně, když se to povede, tak to uzlí střeva, přecik. :-))))
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 17.12.2004 > ouvej> To nevěříš sama sobě, viď? :-) Já myslím, že čekala:)

ad 2/ souhlas
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > Zviřátko> Já si myslím, že jsem opravdu nečekala.Že se někdo bude hledat, to asi jo, ale že se budou veřejně přiznávat a hájit a tak, to vážně ne. :-)))))
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 17.12.2004 > sympatický pokus, bohužel jenom pokus:-) ty básně jsi tak nějak, jen čistě podle mého soudu, ušila rychle k tomu textu a je to na nich znát. sedí mi jen ta Ouhorová, ale příliš se nezasekne. možná by bylo dobré, ruku v ruce s nějakým nezávislým poradcem třeba zalovit buď ve svých výsostných vodách anebo si vzít na paškál básně někoho jiného. ty textíky k tomu jsou jen brebtání, tvůj úhel pohledu na poezii, nic co by bylo klíčem. problémem je, že ty šiješ pořád, každý den, to by nevadilo, nicméně, někdy jsou jsou to šatičky spíchlé horkou jehlou a přesto vydávané za to co právě se nosí. co je "in". víc osobní kázně a škrtů by neškodilo.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > blondýna> 

K tvým poznámkám: Naopak, vznikly básně, šit textík. Je to opravdu můj úhel pohledu na poezii, jaký proboha jiný? To vadí? Tvářím se, že jsem sepsala vědecký traktát? Já jsem se bavila, bav se taky, a neber to tak zatraceně vážně. Neber sebe tak zatraceně vážně. V prvé řadě si dělám srandu sama ze sebe. 

 

A na závěr, ať se bavíme o čemkoliv, vždycky skončíš se stejnou říkánkou, o osobní kázni a škrtech, co tě tejrá? Vlastně to používáš jako nějakou mantru kdekoliv. Ach ano, přemoudrá, víc osobní kázně a škrtů by neuškodilo.

 


<reagovat 
blondýna (Občasný) - 17.12.2004 > ještě dotaz tedy: ty básničky vznikaly v průběhu času, řekněme v rozmezí třeba půl roku, tří měsíců, nebo vznikly v jeden den, v jednu hodinu? je to důležitý. tipla bych to, podle mého oka, že vznikl nejdřív ten koncept toho textu a během hodinky k nim byly dopsány jakési verše. je to poznat, ouvej. asi mám, jak často používá jeden kolega, příliš načteno:-)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > blondýna> 

Prostě jsme lidi různé, pár lidí to oslovilo, pár lidí to nadchlo, tebe ne. Svědčí to o něčem? Kdepak. Pár lidí se velice pobavilo, tebe ne. Svědčí to něčem? Kdepak. Dělat kategorické soudy a dokazovat tím, že tebe to nepobavilo, že je to nezábavné, ale jdi. Prostě to znamená, že to není zábavné pro tebe. Nic víc, nic míň.

 

Ano, milá zvědavá Blondýno, tohle vznikalo najednou, jako jeden kompaktní celek, věř mi nebo ne, vznikalo v průběhu asi tří večerů - to víš, taky jsem do toho pekla vánoční cukroví, a z práce chodím kolem šesté... Čili jsem si řekla, že chci psát o tom a tom, a psala, a pak jsem popsala textíkem. Jediný starší text je ten o ženské poezii, ten je autenticky blbý a můj, rozhodla jsem se ho pro blbost nepublikovat, ale nakonec jsem ho vložila do téhle exkurze jako typicky ženskou poezii.

 

Něco to vysvětluje? ale - zase jen velký kulový.

 

 


<reagovat 
blondýna (Občasný) - 17.12.2004 > pozastavme se třeba u bodu III. Okolo Třeboně. Okolo Třeboně, pasou se tam koně. v souladu s lidovou písní samozřejmě nevylučuji možnost, že když se tam pasou koně, vyskytuje se tam také okolík a lata. tím tvarožníkem si nejsem tak jistá, třeba jen koňák má v torničce kus koláče, čímž ony koně dokrmuje, aby jim takzvaně přilepšil. moc do zvířátek nedělám, tak nevím, zda koně žerou buchty. třeba je ten koňák jen pěknej chlap, zde zvaný okolíkem, co okouní, jestli kolem neprojde nějaká buchta (ženština).ale taky může být třeba nemytý, ten koňák, že ano, ale nevím jestli je zrovna košer se o tom zmiňovat v interpretaci básně. nicméně, nevím zda by se mi vztyčila lata, což je, mám pocit, květentsví. to se leda tak otevírá i když v tomto případě asi těžko. čímž jsem chtěla říci, že kombinace slov: okolík, okolkuje a okolky ještě jaro nedělá, byť by šlo o malebnou krajinu Třeboňska.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > blondýna> Bože, bože, ty to vidíš. A ty jsi nepochopila, že to MÁ BÝT BLBÉ?
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 17.12.2004 >

S-K-V-Ě-L-Ý!!!

Konečně štulec bez moralizování (nebo alespoň s moralizování vtipně podaným)


Doporučil 
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 17.12.2004 > ne nepochopila. pokud mi někdo v předchozí poznámce tvrdí, že to je kompaktní celek, já  tedy opáčím a pravím, že to je blbý kompaktní celek:-)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > blondýna> 

Nech toho, mě svrbí prsty, abych napsala něco ošklivého. Ne, nedělej to, auuu, prsty pryč, do čeho s to bože duši dal? Do blondýny. Fuj, a je to venku.

 

Mě mrzí, že jsem ty básně nedokázala napsat ještě blbější, bože, bože, achich ouvej.


<reagovat 
blondýna (Občasný) - 17.12.2004 > jo aha, takže tedy vlastně ty básně, vzniknuvší (doufám, že to mám dobře) v průběhu tří večerů, které jsou podle mého soudu celkem slabé thé i na to, aby mohly být brány humourně a přesto jsou mi předkládány jako kompaktibilní (hnusné slovo) s textem, jehož jsou neoddělitelnou součástí, kterému se sice vztyčuje lata (budiž) při potlesku čtenářů... ty básně mám brát jako blbé???:-)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > blondýna> Já se vzdávám.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > blondýna> Mimochodem, teď jsem si znovu přečetla ten tvůj text, ani ne tak obsah, ale jeho rétoriku, uvědomuješ si, že mluvíš jak štěkna po třicetiletém manželství? Že máš podobnou dikci?
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.12.2004 > džízis holky proč se perete? :o)

já to četla a nacpala bych se pmalu do každé škatulky - čili mám z toho dojem, že nakonec by se nesmělo psát nic ;o))
já myslím, že pokud se chceš do dílak nějak ponořit, není od věci si ho trošku rozebrat, co a jak a proč na tebe působí - a tam holt musíš srovnávat s určitýma škatulkama... ale tak to máme my analytici, zbytek světa to může vidět jinak ;o)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > Kelly> Neperu se. Ne v poznámkách. :-)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > Kelly> 

No jo, dyk já taky nepřekročila svůj stín. Mělo to původně vypadat jenom jako takové hraní, bez škatulek, kde bych vypíchla hlavní "módní" trendy v internetové poezii se zhusta vyskytující. (Taky jsem napáchala pár kaprů a řek a koček a bůhvíčeho.)  O to nejde, ty texty by měly zneužívat tyhle atributy. Viz - slepá kočka na klíně. Proti tomu jsem chtěla psát. Moc se mi to nepovedlo. Ty básně měly být ještě blbější, než jsou, aby to více vyniklo. Větší parodie a přehrávání. Zřejmě jsem to příliš nedokázala.

 

 


<reagovat 
blondýna (Občasný) - 17.12.2004 >

 


Body: 5
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > blondýna> 

jéminkote, děkuji.

 

To čekáš?


<reagovat 
 čtenář mvm - 17.12.2004 > blondýna> Haha, není tohle trochu hysterický projev?:-) Překvapující-u tebe:-) Možná si myslíš, že někoho ponížíš. Kdepak, je to střelba do vlastních řad.
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 17.12.2004 > jasně, tvůj pohled, nezaujalo mě to, působí to natřásavě, plytce. nevyvolává to ve mně ani salvy smíchu, ani to nepovažuju za třeskutě sebezpytné. čí je to chyba, moje? toho textu, jehož jsi autorem. nic víc, nic míň:-)
<reagovat 
 čtenář mvm - 17.12.2004 > blondýna> Jasně, že je to tvoje chyba, když jiné to oslovuje! Proč si proboha furt myslíš, že každý musí být "naprogramován" jako ty? Že je dobré jen to, co uznáváš ty? Všimla jsem si, že tvé "kritické" komentáře jsou pořád o tomtéž, o přesvědčení o vlastní neomylnosti. Smiř se s tím, že nejsou a nebiudou všichni stejní jako ty.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > čtenář> Nechci být tak kategoricky strohá, tím bych se totiž postavila na úroveň Blondýny, a to nechci. Takže akceptuji, že se to blondýnce nelíbí, přijde ji to nevtipné a nudné, a nevyvozuji z toho žádné závěry.
<reagovat 
 čtenář mvm - 17.12.2004 > ouvej> Haha, takže mi, Ouvej, tímto sděluješ, že jsem na úrovni Blondýny-budiž, prostě na hrubý pytel hrubá záplata. Nevidím jediný důvod, proč by se měli ti, co nechtějí, přizpůsobovat vkusu Blondýny. Je to chytrá holka, má rozhled, talent, ale je dost nesmiřitelná, neempatická, drsná, ale ať si je. Hlavně ať se naučí respektovat i jiné, kteří nejsou naladěni na její notu.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > čtenář> auuuu, zase jsem šlápla vedle. omluva.
<reagovat 
 čtenář mvm - 17.12.2004 > ouvej> Ale houby:-) Jsem v klidu, beru to, taky nemám radost, že tak kategoricky remcám:-) Prostě jsem se neudržela. Hloupá rovnice: Mně se to nelíbí = je to tedy špatné. Navíc z poznámek Blondýny často čiší nějaká osobní averze, divím se jí, když ji tak irituješ, proč k tvým dílkům chodí a poplakává, že ji to zase nezaujalo a jak je to špatné:-))
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > čtenář> Vidíš, toho jsem si nikdy nevšimla - osobní averze. Asi že mám pocit, že se obdobně chová takřka ke každému. Všimla jsem si ale, že ji hrozně baví mě štenkrovat, abych se ve finále zachovala jak hňup. Což se jí často dařilo. Já nevím, každý člověk má své hranice, které nepřekročí, i blondýnka. Teď vymaže kritiky, které napsala, provokativně nacpe pět bobků a déčko, jakože vyhrála, a dokázala, že jsem idiot, který netouží po diskuzi, ale jen po uznání. A takhle my tady žijeme.
<reagovat 
 mvm (Občasný) - 17.12.2004 > ouvej> Raději si jich nevšímat, nebo se brzy srotí šiky a bude se tu za chvíli střílet pořádnými drsnými slovíčky (odhaduji podle přítomnosti osobního strážce B:-)
Přeji vám všem pěkný večer:-)
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 17.12.2004 >

nečekám nic.-)

 

I. řeka rodí, řeka čaruje, Václav Krška už tu není a ten by o tom mohl ledacos vyprávět. brodím se brodím a rodím, vaše blahorodí, řekou pro kýčaře, řekou pro doktory (fausty). léku nik nepodá.

 

II. Praha s prsty deště je název Nezvalovy sbírky.  blízko k Řáholci, daleko do Žáčka. Manka má manko. mankote!

 

III. tu jsem si vysvětlila.

 

IV. je tam zmínka o mně! s potěšením kvituji.

 

V.ta se mi líbí, jen kdybys trochu přitvrdila. dle tvé teorie by se slušelo vpasovat tam něco jako:E=mc2 pak by to mělo grády

 

VI. oheň, popel, tváře záře. rudá záře na Kladnem, ve verši tak příkladném. báseň sličná jako pryčna.

 

 

doporučuji, níže:-)


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 17.12.2004 > mě nejvíc pobavila ta diskuze....:))))s neodmyslitelnou třešničkou na dortu v podobě plků nějakýho anonymního hnoje.....:)))
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.12.2004 > Max Bubakoff> 

No jo, šášulo, čekala jsem, kdy se objevíš.

 

 


<reagovat 
 mvm (Občasný) - 17.12.2004 > Max Bubakoff> :-) Bodyguard Blondýny přispěchal:-)
Jsi už klidnej, Maxi Bubakoffe, když jsem přihlášená pod nickem? Mimochodem, dost se opakuješ (s tím anonymním hnojem).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter