MPosp (Občasný) - 13.12.2004 > Zuzzz> No vidíš, a já doposud žil v domění, že působivosti se na fotografii dosahuje především světlem a kompozicí ...
A jak jsi přišla na to, že na profesionální fotky jsem tu já??? ... kdepak, já se jen snažím, aby na mých fotkách bylo něco ostrého a aby něco vyjadřovaly, na profi jsou tu jiní ...
Apropo - znám autory, kteří si libují v tmavých "dirty" fotografiích, ovšem to je trochu o něčem jiném ...
http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=1&gal=vis&galvis=346418
http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=4&gal=vis&galvis=160643
Tyhle fotografie se mi líbí, jedná se v drtivé většině právě o precizní práci se světlem a kompozicí, Tvá fotka je "jenom" tmavá a neostrá ... ale je to můj subjektivní názor, který může zůstat osamocený, ostatním se to třeba bude líbit!
A ještě k technické dokonalosti - myslím si (subjektivně!), že každý autor by se měl především naučit tu techniku, dopracovat se k technicky dokonalým fotkám ... a až této mety dosáhne (podobně jako literát se naučí číst a psát a seznámí se se základními literárními díly), pak ať se klidně vydá svou cestou. Bohužel mnohé fotografie zde i jinde prezentované jako "umělecké" jsou pouhými výcvaky bez hlavy a paty ...