|
|
gongey (Občasný) - 26.11.2004 > ... ale jo, funguje to, prostě koukám na to a nevím co si o tom myslet.
p.s. jednou by mě zajímalo, co si o tom myslíš sám... ??? :o)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
| vomi (Občasný) - 26.11.2004 > toono> Chápal jsem tvou osobu, že se snažíš mi otevřít oči. Jsi pro mne přespříliš složitá osobnost.
Dostal jsi mně. Teď nevím jestli si ze mně děláš srandu či ne.
Vidíš, že se snažím nad tvým příspěvkem přemýšlet. Přiznávám, že se v něm neorientuji. To byl tvůj hlavní účel vyvolat tento pocit?
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Xam (Občasný) - 27.11.2004 > toono> Ale ale... komentář? Prostě mi to příjde bez nápadu, barevně nesladěný a nevím, co to má znamenat, neb jsi neprozradil ani záhadný název... Možná, kdybych věděla, cos tím chtěl říct, hodnotila bych líp... Ani to ve mě nevzbuzuje žádný pocity, tak fakt nevím, jak jinak to hodnotit.... Co se týče Tvých věcí, co dáváš sem na Totem, některý mi přijdou jedničkový (jako tohle), některý naopak pětkový (fakt dobrý) a to vše mezitím, to nehodnotím... protože prostě nevím jak.... uf... Jestli nechceš komentáře a nestojíš o mé hodnocení - ok - mně je to jedno. A nerozčiluj se na mě hned :-)))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|