|
|
|
Felipe (Občasný) - 3.11.2004 > B Eins et Emmet
Za prvé - nestojí to za zkouknutí. Promiň, drahá, ale je to hrozný.
Za druhé - není to rispet, Emmete.
a) protože rispet se týká (milostné) lyriky
b) protože forma rispetu je AB AB CC DD!
Tak, Emmete. Pozor, pozor.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Jannis (Občasný) - 2.11.2004 > Emmet_RAY> tos to sem neměl psát... Připravuješ mě tak o radost z poznávání žánru:)))
Ale jen tak pro zajímavost, RISPETTI- má tři strofy:) To poslední čtyřverší by mělo být rozděleno na dvě strofy, takhle to mírně klame:)
K básni. Je zajímavá- ale ani já nemám co k tomu napsat:( Zaujala, zamyslel jsem se- ale... No, nevím-
| | | <reagovat |
|
|
|
Rambonaut (Občasný) - 3.11.2004 > Proboha, co tě to zase popadlo! Není tomu tak dávno co jsi tady měla ještě nemožnější příspěvek:)))
Jen je mi líto těch, kteří jako blbci nastoupili mezi posledními branci na vojnu. Chá chá... To si to, kurva, nemohli zařídit ňák jináč?
| | | <reagovat |
|
|
| Rambonaut (Občasný) - 3.11.2004 > Bohyne1> Přízpěvek...cha chá, no totok? Pokud v tom není nějaký hluboce ukrytý úmysl, což bych ani moc nechápal, tak je to trošku mazácká hrubka na tvůj formát :)))))
Hele, mou prašivou minulost sem netahej. Byla to nechutnost...A ty by jsi s tím měla taky zkončit...!!!!
Úplatky v naší době, dyť je to zcela nomiš, děvenko. Bože, kde to žiješ..., v zákopech...?:))))
| | | <reagovat |
|
|
|