Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DOBROVOLNÉ DOŽIVOTÍ
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 3.10.2004 (20:31:45)

 

 

 

 

 

 

ti zlomí vaz

pár mých rukou

 

budem mít čas

být za odlukou

 

pak

ti vrátím zrak

a říši snovou

 

uzamkneme spolu

cestu únikovou

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 3.10.2004 > no jo, je to trapný.. původně to mělo být něco úplně jiného, ale podvědomí je svině.. však to možná z tadyma ještě smažu, když budou reakce moc negativní :-)
<reagovat 
Loke (Občasný) - 3.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Stálý) - 3.10.2004 > akorát mi trochu vrže říše snová, jinak je to čisťúčke, ty lyrická duše
Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.10.2004 > MiKa> no jo.. to ta Kudláková.. a takové to dřív bylo hezké adjektivum :-)
<reagovat 
 MiKa (Stálý) - 3.10.2004 > Emmet_RAY> Kudláková byla tvoje pančelka?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.10.2004 > MiKa> huš
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 3.10.2004 >

 

pak

ti vrátím zrak

a říši snovou


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 3.10.2004 > Proč mi to připomíná "dobráka od kosti" od Chinasků... zvlášť těma prvníma dvěma strofama... Ale jinak to neuráží :-)
Body: 4
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 4.10.2004 > cirrat> jsem sice hodně otrlý, ale přirovnání k Chinaski přesto trochu zabolelo..

ale za to si můžu sám, mám sem dávat pořádné příspěvky :-)
<reagovat 
čtenář umbriel - 3.10.2004 > no, dobře, ale moc tomu nerozumím... zdá se mi, že někdy se ty rýmy dobře dělaj, když je význam vedlejší... takže hurá pocity!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.10.2004 > čtenář> význam všech rýmů sedí
<reagovat 
 čtenář umbriel - 4.10.2004 > Emmet_RAY> pravda... já se nepodíval na název, to je někdy chyba... takže smrt a sny... milovat mrtvoly

omlouvám se
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 4.10.2004 > hovno chinaski. Věc taková zpěvnější, měkčí, ale fajn.
Body: 5
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 4.10.2004 > mně se líbí, že máš odvahu dávat sem širokou škálu příspěvků. že se s tim moc nemažeš.

konkrétně k tomuto textu: líbí se mi první strofa, pak mé zalíbení slábne. "říše snová" by snad mohla bejt ironie....
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 4.10.2004 > Lada Niola> tento text měl být tvrdý a pěkně od kosti až po maso a hlavně o zcela něčem jiném.. jenže při psaní první strofy mi blesnul hlavou zbytek a pak už se s tím nedalo tak říkajíc nic dělat..
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 4.10.2004 > ta cesta úniková je fakt tak nějak činaskovská, ale v tom bych zas neviděl problém...texty činaski bejvaj často vo hovně, ale aspoň si nehrajou na něco víc a vo to je mám radši... takže ty starej kokote..:) ač mi deš po žrádle musim uznat, že mi je tvoje tvorba sympatická...:) a rozhod sem se, že už nebudu bodovat, aby mi to zas nějakej vocas nevmet za půl roku do ksichtu..:)))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 4.10.2004 > Max Bubakoff> ale aspoň nějaký hlody mi čas od času napiš.. ;-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 4.10.2004 > Emmet_RAY> naseru ti vole píčo....:)))
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 4.10.2004 >

 

 

a už sem dej zas ňákou vypalovačku, kakraholte


Body: 4
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 4.10.2004 > Leatherface> poslyš Radime, nejsi ty na něj ňákaj náročnej? ;-) dyť je plodnej dost. :)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 4.10.2004 > Leatherface> měla by být zítra pod názvem "Lidovím"

ale težko říct, tady jeden nikdy neví, co z toho nakonec bude ;-)
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 4.10.2004 > Lada Niola> jsem náročnej  páč mě onehdá Emmet namlsal "Zimní zabíjačkou" a vod tý doby mám holt na něj přísnější metr, no ;-) a nemělo by to bejt vo plodnosti, ale vo kvalitě, žejo.
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 4.10.2004 > Leatherface> tak si tu pecku napiš sám, hihi, a budeš to mít přesně tak, jak chceš, ne :))
dle mě se Emmet věnuje tvorbě celkem horlivě.
a dyby bylo lehký tak sypat šlupky jednu za druhou, asi by bilbliografie našich předních poetů byla mnohem delší...
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 4.10.2004 > Lada Niola> 

dyk já neřku, že nepíše horlivě, jen, že když vím, čeho je schopen, nebudu už uspokojen lecčíms


<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 4.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 4.10.2004 >

Proč mi to připomíná tvorbu od Sammera Issy hlavně jeho raného stadia s důrazem na expresivní vyjádření ... ? .... hmmm, zvlášť ty první dvě strofy jako bys mu ukrad přímo z dílny nebo z úst. Ale jinak neuráží, no.


Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 5.10.2004 > DeadKennedys> já nevěděl, že ten čurák už něco stvořil..
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 5.10.2004 > První a třetí - tak normálka, druhá a čtvrtá - paráda.
Body: 4
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 5.10.2004 > Emmet_RAY : no já to taky nevím :o)
<reagovat 
Ardilla (Občasný) - 5.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Probuzená (Občasný) - 12.10.2004 > dobrý:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter