Víš, jako ty kdybych se protloukal světem... Jenže nejsem holka co připadá si zbytečná, k nicotě jdoucí, ale chlapec, co připadá si trapný, věřící ve výchovný účinek této inkarnace. Liz, ty závidíš narkomanům viditelnost jejich problému, a mě možná dětství v klášteře, rozvod a neschopnost setkat se s dívkou, s kterou jsem prožil dětství. A kdyby mi to vyšlo, že už bych nikdy nespadl do blackvawe jako ty.
Možná, Liz, že už jsem taky zombie.....
Každým ránem víc a víc mě ta svině vysává........ Ne, nechci ji krmit - ale co když ona je jediná moje jistota?, a já jí do vyhřezlého chřtánu narvu všecko jen abych někomu patřil. Ne, nikdo už mě neslyší, už ochraptěl jsem tím řevem. Já v křečích procitám, kde ostatní by mřeli, a kde jiní žijí, umírám... Bez domova se umírá, Liz!
Liz, já vím že nám neuřízli ruce nohy hlavy, na nás co hledáme domov není nic vidět. Tys o tom napsala knihu a pomohl ti Prozac, but what with mine?
Jsem výbušninou ve svém domově, jsem domovem na svém spáleništi. Mě určitě pomůže jen Arcana Cathy Lilith Maria Wanda - Nebo snad Jahve Jesus, ale já těm chlapům moc nevěřim, ale do seznamu krizových center stejně ňák zapomněli napsat jejich telefonní čísla... Nemáš je ty, ufňukaná američanko, sestro v bolesti? Řekni mi Liz, kde já tu sílu beru? Už ani z doteku ani z hudby ani z Krista ani z piva... Nepomůže Nerozumí Nikdo Protože Očekává že Zvládnu Tak já vám řeknu: Nevíte co je samota. Taková SAMOTA! Víš Liz asi kde jsme udělali chybu? Moc jsme chtěli a moc jsme milovali, tak moc, že se to v křeči zaseklo a teď moc chceme a málo milujeme, a chce se po nás, abychom tolik nechtěli. Ale my už nemůžeme ani milovat, ani nemilovat. Jen strašně chceme! A můžeme jen doufat.....
|