Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Oplatčin test z horrorových filmů
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 13.5.2004 (16:00:56), v časopise 28.7.2004

Inspirována testem Stephena Kinga jsem se pokusila o něco v podobném stylu. Přidržela jsem se jeho podání a testík obohatila o české filmy. Přeji příjemné luštění!

 

1.V jednom americkém městečku se objevil zvláštní jezdec. Zvláštní nejenom tím, že sám neměl hlavu, ale také tím, že jiné rád o hlavy připravoval. A to pokaždé, když jej zavolal ten, kdo nad ním měl moc…

 

2.To auto bylo famózní, kdo do něj sedl, snadno vyhrával všechny závody. Chybička byla jen v tom, že řidičky pak měly problém došlápnout, a cítily se zesláblé. Skoro jako by je někdo vysával.

 

3.Byla jedna holčička, kterou neměl nikdo rád. Spolužáci se jí smáli a matka ji zamykala v přístěnku. Ale to všechno jen do té doby, než holčička zjistila, že dokáže pohledem rozbít žárovku. A potom, že dokáže mnohem, mnohem víc…

 

4.Toho cizího kamionu, co jel za ním, si dlouho nevšímal. Dokud nezjistil, že řidič se z neznámých důvodů pokouší ten jeho vůz zničit…

 

5.Zabíjel jim děti. A tak se jej rozhodli zlikvidovat. Zapálili kotelnu, kde pracoval, a ulevilo se jim, když tam uhořel. Netušili, že mrtvý se vrátí…a bude krutější než kdy dřív.

 

6.Jednoho dne se ve škole objevil přízrak s maskou křičícího muže. Když zabil neoblíbeného ředitele, asi to nikomu moc líto nebylo. Horší bylo, že zabíjel kohokoli, kdo mu přišel do cesty.

 

7.Když si tu videokazetu pustíš, vypadá to jako halucinace blázna. Chvíli ti to bude vrtat hlavou a pak na to zapomeneš. Do okamžiku, kdy zazvoní telefon a oznámí ti: “Sedm dnů.” A ty budeš mít opravdu jenom sedm dnů na to, aby ses připravil…na smrt.

 

8. Seznámila se se skupinou příjemných lidí. Co na tom, že to byli satanisté. Starosti jí to začalo dělat až ve chvíli, kdy otěhotněla a oni se domnívali, že její děťátko patří ve skutečnosti JIM.

 

9.Těšili se na skvělý pobyt v horách. Pod vedením sympatických instruktorů se měli učit lyžovat. Ale ukázalo se, že věci nejsou, jak se zdají…Že instruktoři jsou mimozemšťané a že na nich provádějí děsivý pokus.

 

10.Na Antarktidě je sníh, led a zima. Ale možná je tu ještě něco, schovaného někde v ledu, co čeká na to, aby bylo vysvobozeno, a mohlo pak začít svou strašlivou cestu mezi lidi…

 

11.Byl to pěkný výlet a celé dívčí škole se zamlouval. Natolik, že se několik slečen vydalo prozkoumat zdejší přírodu důkladněji. Pár z nich se i vrátilo, ale stav, v jakém se objevily, nedával mnoho příležitostí k naději.

 

 

 

Správné odpovědi:

 

1.Ospalá díra

2.Upír z Ferratu

3.Carrie

4.Duel

5.Noční můra z Elm Street

6.Vřískot

7.Kruh

8.Rosemary má děťátko

9.Vlčí bouda

10.Věc

11.Piknik na Hanging Rock

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Cirilla (Občasný) - 13.5.2004 > Jejda, ty odpovědi tam měly být až dodatečně... ale stejnáč sem většinu uhádla  pětibobek za tu práci na testu
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 13.5.2004 > dobrý, jen u čtyřky mi to trochu trvalo a jedenáctku teda fakt neznám..
Body: 5
<reagovat 
Adina (Občasný) - 13.5.2004 > Zajímavý :-)
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 3.6.2004 > No, nečekal bych, že budu uhodnu 6 z 11 horrorů, když mi tenhle filmovej žánr jinak vůbec nepřirostl k srdci :-))
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 13.5.2004 > Díky, a pokud jde o Hanging Rock (v Austrálii je to prý klasika, povinně na to chodí základní školy, což mi připadá u horroru trochu neobvyklé), docela hezký článek vyšel před časem na http://www.totem.cz/enda.php?a=439.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 13.5.2004 > Oplatka> díky za zajímavý odkaz, ten sofistikovaný rozbor mne mile překvapil, škoda že tu takových věcí moc nebývá..
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 22.6.2004 > Oplatka> tohle jsou všechno komerční věci... zkus italské gore: "Dům u hřbitova", "Cannibal ferox", "Rozparovač z NY", a vůbec, cokoli od Lenziho, Argenta, a hlavně Fulciho.
Body: 3
<reagovat 
RottingZERO (Občasný) - 23.8.2004 > Skus třeba CHOKING HAZARD, výborná zombie komedie
<reagovat 
čtenář Alice - 3.9.2004 > Poklona...zpříjemnilo mi to nadcházející večer
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 1.11.2004 > Choking Hazard jsem viděla, skvělé, všech nás šest v kině (tak tak že vůbec hráli) se výborně bavilo.
<reagovat 
čtenář nečekaná - 24.1.2005 > Film Piknik na Hanging Rock není původně vymyšlený horor, ale, řekněme, pověst, která vznikla podle reálné události. Takže prvotně nejde o horor. A nějak jsem nepochopila, co mysl.íš tím "v Austrálii je to prý klasika", co, tenhle film? A "povinně na to chodí základní školy". ?
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 25.1.2005 > To nevadi, jestli to vychazi z realne udalosti, neni duvod, aby se podle toho nedal natocit horrorove ladeny film. To o povinnych navstevach zakladnich skol mam od jedne Australanky; kdyz jsem se ji na ten film ptala, ohrnovala nad nim nos jako my nad skolni cetbou.
<reagovat 
anonymous (Občasný) - 4.3.2005 > Až na ty poslední dva jsem to všechno uhádl. zajímavý testík!
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter