Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možné zápisy
Autor: Pescatore (Občasný) - publikováno 25.3.2004 (11:02:56)


 Pescatore (Občasný) - 25.3.2004 > Lian> 

Můj "vnitřní" cestopis je založený takto. Nejvíce se to blíží daným rozdělením na Totemu. Koneckonců jde o to, jestli dílo něco říká nebo ne a komu.

Pokud tady chceš vynucovat rubriky dle zavedenosti, tak prosím. 

Tyhle mé zápisy jsem zařadil podle toho, že v nich cestuji ve svém vnitřním světě a konám z toho cesto-pis a skládám reportáže.

Pokud je ti mizerně, omlouvám se přispěl-li jsem.

Nevidím ale opravdu důvod se řadit do rubriky "zpověď, pocity", kde si zase já představuji jiný obsah.

Není snad jedno jestli se to blíží próze, nebo čemu? Máš snad pocit, že jde o nějakou mystiku? Pokud máš pravomoc a chuť, tak klidně přeřazuj, já to dělat nebudu. Nevidím k tomu žádnej důvod.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pescatore
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter