|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Toho dne jsem zmasakroval v metru jednu duchodkyni alienku. Drala se ven z vagonu jak blazen furt na nekoho rvala ze ji strka a prekazi, smrdi, nevoni, slape na tlapy a podobne dalsi vzrusujici cinnosti provadi kterezto pri baleni alienek jsou potreba... No nedalo mi a tak jsem si s ni pohral. Kdyz do me drcla asi posesty tak jsem jen prohodil "A madame jinak stolici mate dobrou???" Kdyz baba zalapala po dechu a dovzdusnila plice tak odvetila ze bych byl urcite nejradsi kdyby spadla pod ten vagon metra. Ja ji rekl s usmevem silence ze by to bylo fantasticky a ze se moc tesim jak ta krev bude strikat na fsechny strany. Ale at s tim proboha pocka ze nemam kameru a tudiz si to nemuzu zvecnit. Ale jestli muze tak at se objevi zitra ve stejnou hodinu ze budu cekat pripraven, stab TV NOVA za mnou. Alienka nemela daleko do infarktu resp. zacala se pomalu vytracet jistota a bojovnost. A kdyz na me zacala hulakat ze mi cely zivot platila skoly tak jsem jako spravna svine jen zkonstatoval ze to vim ze urcite mam sve skoly zaplaceny z jejich prispevku do KSC tudiz to podle toho taky vypada a ze si z tech penez ktery mi nasetrila na skoly koupila ten kozich co mela na sobe. Mozna ze ji zbylo i na ty umely zuby. Normalne jsem se sam nepoznaval jak jsem briskne odpovidal na jeji invektivy ;-))) No a na zaver jsem se zeptal kdyz mi rekla ze jsem hajzl kapitalistickej a Klausuv nohsled, jestli jsme se ventuelne nevideli v "Ozdravnem tabore" Birkenau ze mi pripomina svym chovanim jednu dozorkyni... Alience dosly argumenty, vylil se kybl s nervama a uz v tu chvili zmlkla... A jen stala za mnou. Mel jsem dojem ze mi v pristi minute vetkne spacirku do zad ci prida jeste plivanec ze zalohy, ale nestalo se tak. Nebylo spacirky ni plivance a tak jsem babe ze srdce aspon za odmenu popral veselych vanoc a stastneho NEW Year. Do konce eskalatoru zbyvalo tak ctvrtina a za mnou se rozhostilo hrobove ticho ktere narusoval jen obcan stojici prede mnou posmrkavajici a slzici smichy. Babu dorazil tim ze ji rekl jestliva neni nejaka nasiraci... Ta uz nerekla ni slova. ;) A urcite kula silenou pomstu, nebo premyslela co si vezme na sebe az bude skakat pod ten vlak. Kdyz ji tedy budu filmovat tak at vypada dobre aby sousedky zavidely... Na zaver bych si dovolil glosu ze to evidentne to byla Alienka ktera vyhledava konflikty protoze se drala tam kde uz nekdo davno byl a bylo videt jak se trese na to az ji nekdo neco rekne. Ovsem to netusila co vedle ni resp. kdo vedle ni stoji...
|
|
|