Jackson se postavil zpříma před svého velitele a rázným hlasem mu dal najevo, jak se mu příčí posílat svoji jednotku do míst, kde jich není potřeba a kde budou z cela zbyteční. Ač generál Konvius si stál na svém. "Kapitáne Jacksone, zdá se vám zbytečné, když posíláme své muže do míst, kde jich je 100% potřeba?"
Potřeba,potřeba myslel si v duchu Jackson a proklínal lidi, kteří do téhle funkce museli jmenovat zrovna tohohle nezodpovědného páprdu, který zvuk a pach boje nikdy nezažil na vlastní kůži.
"100% potřeba?Ale pane! Na pár pobudů a gangsterů snad stačí seržant Žukov a jeho jednotka, proč bychom tam měli jít já Cameron a ostatní? Vždyť nás bude jistě více zapotřebí třeba na východní straně pobřeží, kde proti-demokratický odboj dobyl naše východní základny!"
"Dost kapitáne! Přestaňte zvyšovat hlas!"
"Promiňte pane."
"A teď se seberte a přemístěte se na určené souřadnice 5598 delta Y!"
Seru na tebe, pomyslel si Jackson skoro nahlas.
"Ano pane, provedu."
"Hodně štěstí."
Za Jacksonem zaklaply kovové dveře. Konvius se usadil do pohodlné sedačky, jeho rozložité tělo a velký zadek zcela zaplnil její prostor. Svým tlustými, lehce nažloutlými prsty si zapálil dlouhý kubánský doutník. Nasál jeho kouř do plic a pomalu ho vydechoval."Hodně štěstí kapitáne, budete ho potřebovat."
Souřadnice 5598 delta Y, 14:41, New York
Vojenský vrtulník přistál mezi hangáry a z jeho útrob vyskákalo šest můžu z Jacksonovi elitní jednotky Black Raiders. Mezi nimi byla i jedna žena, kterou od ostatních odlišoval jen plamenomet a přeškrtnutá nášivka na vojenské vestě na které stálo Black Bitches.Vrtulník se se stejným rachotem s jakým přistál, dal do provozu a opustil sektor 5598 delta Y.
"Camerone?"
"Ano kapitáne?"
"Skontrolujte sektor."
"Ano pane."
Cameron si z batohu vytáhl radarové zařízení, uvedl jej do provozu a krouživým pohybem pravé ruky kontroloval okolí.
"Sektor je čistý."
"Čistý?"
"Ano, na radaru není nic, co by prokazovalo jen špetku života."
"Zvláštní, podle všeho by tu mělo bejt nejméně 15 chlapů a několik žen s dětmi,zvláštní."
"Kapitáne?"Ozvala se Tanya od někud z temné uličky za nimi. Byl den a přesto se v těchto místech udržovalo nepřirozené šero."Tohle musíte vidět."
Jednotka se dostala k Tanyi a pohled, který se jim naskytl byl odporný. 8 těl stažených z kůže pověšených za nohy hlavou dolů na únikovém schodišti jednoho z opuštěných domů. Svaly, šlachy, nepřirozeně vyvaleném bulvy očí dívajících se někam do ztracena a pach krve, prosicoval ovzduší okolí.
"A do prdele!"Neodpustil si poznámku Scarab.
Jackson se otočil na Camerona, který jen nevěřícně civěl na mrtvá těla nad sebou. Pohlédl na Tanyu, která se tvářila stejně flegmaticky jako vždycky a přežvykovala párátko v koutku úst.
"Mám je odříznout?"Zeptal se Wanker.
"Nechte je tam, kde jsou seržante, něco tady nehraje. Zdá se mi jako by nás někdo pozoroval.Scarabe?"
"Ano?"
"Vrať se k našemu příchozímu bodu a dones ostatní věci, ale rychle pospěš si."
Poplácal Scaraba po zádech a ten se rozběhl směrem z uličky.
"Camerone?"
Cameron pochopil , vytáhl z brašny radar a uvedl jej opět do provozu.
"Pane?"
Jackson přišel ke Cameronovi, vzal mu přístroj z rukou a podíval se s nataženou rukou před sebe. Vytáhl z pod pasu vysílačku. Ta jen zašuměla a na druhé straně se ozval Scarabův hlas.
"Ano pane?Slyším vás."
"Na radaru jsme zachytili pohyb, jste na něm vy a ještě něco, co tam nepatří. Pohybuje se to asi deset metrů od vás, pokud je to žena nebo dítě, tak nestřílejte, ale pokud to jsou muži."Odmlčel se."Zahajte palbu."
"Ale pane, to musí být omyl. Rozhlížím se kolem sebe a kdybyste mě teď viděl připadal bych vám jako blázen. Nikdo tady není."
"Seržante kontakt za 9 metrů, 8 metrů, 7 metrů,6 metrů, 5 metrů, 4 metry, strašně rychle se to k vám přibližuje, připravte si zbraň!"
"Ale kapitáne, říkám vám, že je tady mrtvo!"
"Seržante?Je to přímo u vás."
"Cože? Kurvááá, áááá." Ve vysílačce zaznívají zvuky výstřelů.
"Seržante?Seržante!!Ozvěte se!"
Ve vysílačce už zaznivá jen nepřirozené chroptění a zvuky, které připomínají zvuk jako by se o sebe tloukly zobáky kachny.
"Jacku, Tanyo, Camerone, Wankere. Zamnou!"Vše proběhlo strašně rychle. Tým odjistil zbraně a rozběhli se za kapitánem.
Doprdele zasranej odboj jestli jsem přišel o jednoho ze svejch mužů, tak to tady někdo šeredně odsere. Problesklo Jacksonovi hlavou.Odjistil svůj rychlopalný samopal a vyběhl z uličky pryč. "
A takhle nějak začal Jacksonův příběh, je to zase jen surově a strašně lehce načrtnutej děj, ale aspoň něco ne? Pokud by byl zájem dokončím to celé, ale to snad nebude nutné. Chtěl jsem jen vysvětlit, jak se tam vůbec jen Jackson dostal.