Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prvotina z kolekce Equilibrium
Autor: Flavius (Občasný) - publikováno 9.1.2004 (14:58:25)
další ve sbírce>


 Flavius (Občasný) - 12.1.2004 > jakpro> Dík za pochvalu, ale s tím členěním trvám na svém. Ta forma, stejně jako volba slov, je závislá na okamžitém rozpoložení, kdy si své věci pišu. Pozdější úpravy jsou uhlazováním a stíráním vyjádření sebe sama. Tohle není ani poezie, nikdy ze mě nebude národní bard a nemíním si na to hrát (to není vůbec osobní výpad, ale lidi bohužel občas sklouzávají k tomu, brát si věci osobně). Zrovna tak se nemíním utápět v originalitě, být trapně šokující a šokujícně trapný.

Ad ona forma: Jsem si vědom toho, že asi teď některé lidi urazím, ale zrovna tak bych mohl namítat já, že by bylo vhodné dodržovat zásady psaného projevu. Sám v něm mám často závažné nedostatky, ale co už, mě snad bude živit něco jiného než filosofování, které si rád nechám na dobu odpočinku. Omlouvám se, nejsem z Prahy, snad proto mi občas dělá problémy dekódovat, že lidi jsou chytrý, mraky jsou bílý a všecko je suprový apod. :)
Své věci sem dávám jen proto, že mě zajímá názor více lidí, nejen těch, kteří mě osobně znají. Nejde mi o nějakou hlubokomyslnou, technicky dokonalou vypilovanou formu, i když je otázka, co to vůbec znamená a zda je to třeba. Vím, že spousta lidí bude trvat na tom, že na tom záleží a nikomu to neberu, třeba záleží, co já vím.

Přesto děkuji za jakékoli poznámky, vždyť i to, že se někdo namáhá napsat pár slov, pro mě je signálem toho, že příspěvek stojí za reakci.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Flavius
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 18 18 19 20 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter