Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<Zpátky 22 minut
Autor: Max Bubakoff (Občasný) - publikováno 4.1.2004 (00:56:59), v časopise 6.1.2004
Pokračování>


 Max Bubakoff (Občasný) - 5.1.2004 > Luk Malér> už jsem se poučil, že to přehánět s naznačováním moc nesmím, je to málo a dost lidí to nepochopí..to k dum dum, myslim si dokonce, že ten dovětek tam sedí, myšlenka s plevami a zrnem je schválně takhle ustřihnutá časovým údajem, prostě hlas vypravěče, kterej je najednou přerušenej tím krásným zvukem KLAK těch mechanickejch hodin co sou na všech úřadech, možná to příliš ve svý hlavě vidím filmově a vizuálně, než literárně, jak nemám kopírovat povídku Komisní vidlák???Myslel jsem si, že rozjímání v první části a následný děj v druhé bude dobrá kombinace. Nelze si tam pak příliš přidávat. Když se člověk rve, nemá v hlavě moc filozofických úvah. Už takhle mi to přišlo, že je to dost nereálný aby to Robik všechno "komentoval" Pohrávám si s myšlenkou napsat celou situaci ještě z pohledu SD. No, radši ne, konečně spěju k cíli a nebudu to rozmělňovat. Tak, takhle nějak si představuju krátkou odpověď na krátkou kritiku. Jinak dík za ni.P.S. vzhledem k tomu, že tohle dílo má proti obvyklým dvěma koulím jen 1,3333 případně 1,6666 je to už teď úspěch...:o)))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Max Bubakoff
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 (25) 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter