Luk Malér (Občasný) - 28.11.2003 > andraste> Prosim tě, nejdřív technická. Když vyloženě reaguješ na něčí připomínku, nepiš to jako novou zprávu, ale jako reakci, abych ten někdo věděl, že s ním mluvíš a našel tvou připomínku ve zprávách. Přiznám se, že jsem tu náhodou a že jsem se "uklik". Jinak bych vůbec netušil, že jsem vyzván k diskusi.
Fajn teď k odpovědi: celej ten obrázek na mě působí jako sice taková ta podzimní radovánka, JENŽE: nebe s červenými svislými pruhy evokuje červený (vášeň, krev) vodopád nebo červenou tekutinu tekoucí po skále. Navíc s těmi šedými "šmouhami" jakoby cítit chvění možné hrozby - jako v Twin Peaks.
Jakoby nedbale vyšrafovaný kopec připomíná takovou tu podzimní blátivost. Na něm mrňaví paňďuláčci ve schématickejch pozách pouští draka a vypadaj, že jim nic jinýho nezbejvá - to je přece jasnej obraz otřískanýho venkova + eště k tomu podzimní stromy = podzim je totiž tázání se, jestli vlastně to celoroční snažení od jara přes léto - květy plody sklizeň - mělo nějakej význam nebo jestli to bylo marné mrcasení se a za rok to bude přesně tak, ale znova.
No a teď, jakej drak tomu celýmu? A vyšlo mi: buď hrozba zimy jako testu odolnosti (v nejširším slova smyslu) nebo něco tak otřískaně venkovského.
Vidim, že seš přihlášená, tak to okončim. I když se mnou asi nebudeš souhlasit, doufám, že aspoň oceníš tu snahu a energii do této poznámky vloženou.