|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LIPIKO (Občasný) - 10.11.2003 > už mě to tady začíná vážně srát! o co je todle lidi míň bezduchý, než drtivá většina všeho ostatního tady???!!! vymenujte mi každej z vas deset niků, který si nehrajou jenom s formou. Tedle si aspon na nic nehraje, na nakyho "umělce" a na feerovku vam tady ukazuje s cim si hraje, aniz by ze sebe delal pana tajemnyho a nesrozumitelnyho jenom proto, aby nikdo nepochopil, ze vlasne neni, co chapat. a vy se po nem vozite. nemuzete na to koukat jako na grafiku. dyt je jedno jestli je to vyskladany z vajglů, nebo nebo sou to pomalovany kostky pro decka od sutnara. tak se s tim vy zabednenci smirte, ze je to formalni __ a ze je k vam dotycnej tak fer, ze to i jednoznacne rika. a bezte vubec do haje. dyt je to strasny. jak muze dostat plnej pocet maluvka jak z karlovyho mostu, vyšolichaná až hamba!!! let the kýč liv nebo tak nak by se mel totem premenovat.
netvrdim, ze je todle nadherny, ale uz me fakt nebavi cist urazky od jestektomu ctenaru, coz muze fakt byt kdokoli, nebo jeden, nebo sam autor, nebo ja , nebo dusan tleskač. ste kruty jak děti. to sem se ti tady chudaku tono taky vyblila ale drobet jinak , nez ostatni prasa tút a ze kytinky blijou to me fakt zamrzelo
| | | <reagovat |
|
|
|
|
Igracek (Občasný) - 10.11.2003 > zdravim toona :)
(je to hnus, ale ja musim dat body, jinak mi zas bude nadavat ze mi smrdi prdel a neumim stepovat-hil tac tac hil tac tac...)
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
nohome (Občasný) - 10.11.2003 > Minimalismus :) ?
Ja v tom vidim ted velmi popularni sporic obrazovky MATRIX - jak tam jedou od zhora dolu sami klikyhaky.... (akorat to je zeleny a tady oranzove)
Musim rici, ze by mne zajimalo co to vlastne je. (EX LIBRIS?)
| Body: 3
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|