Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Lovec z kolekce havěť
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 5.9.2003 (00:38:31)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
DiBlu (Občasný) - 5.9.2003 > To je moc krásné,i když pavoučků bojím...
Body: 5
<reagovat 
farišta (Občasný) - 5.9.2003 > úžasné, miluju fotky hmyzu, jak se tenhle žluťák jmenuje, nevíš?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 6.9.2003 > farišta> To nemám tušení, kdybys na to přišel, tak mi dej vědět. Vůbec jsem nevěděla, že u nás žije takhle žlutý pavouk. Chodila jsem se na něj dívat do lesa opakovaně v rozmezí asi deseti dní, stále seděl na stejné kytce, jen když mu odkvetl květ, přelezl k jinému. Takže předpokládám, že tam číhal na opylovače, s pavučinou se nenamáhal.
<reagovat 
kkkk (Občasný) - 5.9.2003 > Pekne, pekne. Digital nebo klasika? (Asi film, co?)
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 6.9.2003 > JPS> Digital. Dokonce jsem tlumila barvy (obvykle je zvýrazňuji), protože ta žlutá byla příliš řvavá. Ale on ten pavouk vypadal naprosto nepravděpodobně, vidět byl už zdálky, úplně tam svítil. Proto jsem si ho taky všimla.
<reagovat 
xmark (Občasný) - 8.9.2003 > Parada. Tohle jsou beznici, sedaji na kvetech a cihaji... Vetsinou na kvetech stejne barvy jako jsou oni, tak nejsou videt. Tenhle se chudera asi pomatl. Doufam, ze nepojde hlady.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 8.9.2003 > xmark> 

Díky, přece se našel někdo, kdo ví. Hledala jsem ho tedy mezi běžníky a zdá se mi, že je kopretinový, ale kopretiny tam nikde nebyly, tak co měl chudák dělat.

 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 3 4 (5) 6 7 9 10 11 12 13 14 15 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter