hanibal kanibal (Občasný) - 16.5.2003 > v jednom musim Dead Kennedys dat za pravdu: presne vystihl obsah textu H8 - bez toho aby tu muziku slysel nebo cetl texty - coz tedy mluvi za draculiny prace.
Ted trochu odbocim do historie black metalu. Prvni black metalova kapela, ktera se i sama tak pojmenovala byla VENOM a ti kluci meli od fasismu tak daleko jak Moskva od New York. To ze se nejake kreteni v Norsku pokusili o jiste spojeni black metalove hudby s nacistickou filosofii jeste neznamena ze kazda black kapela je pravicacka. Tohle hazeni vseho do jednoho pytle me prave pripadne vic fasisticke nez cely ten obraz.
K dilu: black metal nepotrebuje za kazdou cenu obraceny kriz nebo protikrestanske zamereni protoze hodne lidi v tomle zanru zastavaji jakousi paganistickou filosofii, pokud vite o cem mluvim. Paganismus jako takovy je 10.000 let stary a nema ani s fasismem nebo se skinheadama co delat.
To ze nejake debilove s vyholenou palici (snad i uvnitr) pouzivaji tuhle skratku pro co koliv neznamena ze kazdy kdo to pouziva musi byt stejnej nebo ma s tim neco spolecneho.
Pripadne me docela z cesty kdyz tady lidi mluvi o vecech o kterych nemaji nejmensi seinu a jeste navic neznaji ani historicke puvody ruznych slov, filosofii nebo muziky.
Jestli se tomu nekdo bude smat nebo ne muze autorce byt ukradene, v ramci stylu je to v pohode a prave draculina se sikovne vyhybala vyjetych cest a prapodivnych klise tohoto zanru
´nough said.