Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Premiéra Youtube ČEKÁNÍ NA SMRT+LÉKAŘ SAMOTY s hudbou + znamení RYBY bez příkras Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 3.10. (00:41:12)
Ryby (21. 2. – 20. 3.)
Ryby jsou největšími snílky horoskopu. Fantazie a představy, co by mohlo být a jak by mohlo být, jsou jejich denním chlebem, něčím, co jim spolehlivě dobíjí baterky. Dlouhodobý pobyt v realitě jim nesvědčí, po čase prostě potřebují utéct k představám. Dokážou mlčet celé hodiny, protože mají velmi bohatý duševní život a v jejich hlavě se toho odehrává víc, než si většina lidí dokáže představit. Praktické věci jim dělají obtíže – Ryby bývají často roztěkané a ztracené ve svých představách.
-----------
Ryby (21. 2. – 20. 3.)
Ryby jsou nejnesobečtější ze všech znamení a ze všech sil se snaží každému pomoct, i kdyby si to vůbec nezasloužil. Rády přispějí penězi na cokoli, co je zrovna zaujme, ale za klíčovou složku služby veřejnosti považují darování vlastního času a sil. Snaží se osobně angažovat a uplatnit to, co umí, aby udělaly ze světa lepší místo. Dobrovolničení a pomáhání u nich není jednorázové, pomáhají kontinuálně.
Ryby (21. 2.–20. 3.)
Věřili byste, že Ryby patří mezi nejlepší lháře zvěrokruhu? Jejich citlivost a nevinnost se totiž snoubí se špetkou škodolibosti a nečekaného rebelantství – a stejně tak s ohromnou dávkou kreativity. Jejich snílkovská povaha je ke lžím vyloženě tlačí, někdy si vymýšlejí jednoduše jen proto, že je to pro ně v danou chvíli zajímavější a zábavnější. A v takovém přikrašlování pak nevidí vůbec nic špatného. Rybí lži jsou navíc velmi uvěřitelné, protože se umějí vcítit do jejich „příjemce“ a podat mu je přesně tak, jak je potřeba.