Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 2.10.
Olívie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
UA-PUTIN-EU-FIALA-FOLTÝN
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 30.9. (11:00:37)
Již NELZE MLČET ke lžím Fialovo gangu, EU fašismu, Cenzuře KRITU a Foltýna!
Budu přidávat-pokud mi Totem dovolí, příspěvky, které jsou na rozdíl od propagandy války, UA fašistů, Zločinného spolčení Fialy a Rakušana - PRAVDIVÉ!
Přesto, stejně jako v covid podvodu, nechávám na zvážení samotnému čitateli zda jim uvěří, nebo uvěří např. ČT, či Seznamu a mainstreamu. To je totiž SVOBODA slova a samotný princip DEMOKRACIE! To, na co si tu hraje vládní 5 sajrajt je PSEUDO-demokracie! Samozvaní demokraté jsou jen obyčejní zloději, manipulátoři, lháři, dezinformátoři a váleční štváči!
Příspěvky budu přidávat do komentářů, protože mi to jinak nefunguje, ale na druhou stranu víme, že BOHUŇA je neumí spustit nikde, a jako propagátor fašismu nejen na SR, v Rumunsku (její otčina) a ČR bude v opozici proti pravdivým příspěvkům Putina, Rajchla, Trumpa, ale i NEMÉŇE VELIKÉ OSOBNOSTI jakým je J.F.JULIÁN! Ano, s ním počítám protože jeho schopnost vidění souvislostí je mimořádná.🤩
Jak vidíme denně-KONEČNĚ se pravda o zavlečení ČR, ale i celého NATO do války proti demokratickému Rusku dostává na povrch! Volby v Německých východních zemích, včera v Rakousku, ale i Francii, Itálii, SR atd. napovídají, že fašisté z EU, včele s LEJNEM z Bruselu, budou brzo čelit veřejné kritice, a snad i trestnímu stíhání!


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 30.9. > https://www.facebook.com/share/p/Z6XuvCuCgNhtWsvK/ https://www.facebook.com/groups/1432421224238814/permalink/1726487194832214/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 30.9. > Dnes mimořádně přidám i čerstvý příspěvek Rajchlův, jen jako upozornění na jeho minulé i následujíci příspěvky na youtubu. Pro mě jsou dost důležité jako protiváha propagandy v mainstreamu. Je to pro mě jako čistá voda v covidu od poslance olného. MY s jfj volíme KK, ale PRO nám není proti strsti-to jen na vysvětlenou.


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.9. > Já samozřejmě podporuju tuhle aktivitu analfagota (když nemá novou báseň😊)
a hned přispěji čerstvou zprávou, že 40 POSRANCŮ v Německu se tak strašně bojí pravdy, že chtějí zakázat stranu AfD kvůli kritice migrace!
Dnes už víme, že podporovatelé fašismu, ukrofašismu, migrace, covidismu se neštítí NIČEHO!
Jmenuji několiv VRAŽD kritiků LEJNOVÉ, antivaxerů, Fica, či Trumpa, tak teď se snaží zamezit pravdě tím, že chtějí stranu AfD postavit MIMO zákon!

Opět musím konstatovat své staré stanovisko, že proti vrahům a VELKOzlodějům se musí postupovat TVRDĚJI, než oni postupují s námi! NEMILOSRDNĚ A KRUTĚ:
Bez krve není REVOLUCE, ani není možné otočit běh dějin, které dnes ovládá "pár" deviantů, zoofilů, pedofilů a samozřejmě oligarchů, miliardářů a DEEP STATE. Lidé jsou naivní, zbabělí a myslí si že to půjde po dobrém! NEPŮJDE! (hned si přihřeju polívčičku-viz můj JÁ SPRAVEDLIVÝ).
Zrovna probíhá soud s LePEN, soudy s Trumpem, snaha devianta Šimečky o soud s Ficem atd. Vidíme, že BOJ ZAČAL na všech frontách, zmrdům teče do bot...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.9. > SOORY-ale musím vzpomenout mého oblíbence, který v sobotu zemřel a jeho 2 písně, které jsem měl k smrti rád...

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.9. >
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.9. > a k věci! Příspěvek momentálně NEJCHYTŘEJŠÍHO z lidí, které znám...prof. STAŇKA!

https://www.facebook.com/share/p/1EfaLvgZzS/
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter