Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 24.9.
Jaromír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.9. > PřilítliMimozemšťani> 






Pokud si někdo upřímně myslí, že je pro dítě tato demence dobrá, že se těm spratkům dá "chytrá technika", kdy se pak šikanují, jestli spraťouch má nebo nemá chytré hodinky a nechají se řádit, nesmí se to mlátit a pak se to dopuje psychiatrickými léky ... inu tak je idiot.
Proč brát takové existence vážně?
To já můžu být diskutabilní, ale pořád nejsem idiot se syntetickým mozkem.

Tato civilizace je jednoznačně určena ke svržení. Odporní komunisti, žiďáci, satanisti a nacisti tu dokázali rozložit veškerý rozum a udělat z nás toxicky růžově cukrovatě nabublanou pěnu plnou uhlazených oficiálních zákonů a v realitě hnusných násilných naturálních problémů, které se podle zákona NESMÍ řešit.
Tak když společnost řídí satanisti, tak co chcete za budoucnost pro svoje odporné "smart" spratky?

No jasně že budou nemilosrdně zlikvidováni a je to dobře.
Je to kyborg materiál, dá se říci, že institucionární výchova, kdy je už od 70. let u nás dítě odtrhováno od rodiny a systémem chladně zpracováváno a což má vrcholit spratky ze stroje, které již nepotřebují rodinu vůbec a patří společnosti, to je nejhorší zlo pod sluncem.
Je to přímo namířené proti lidem jako takovým, proti jejich společnosti.
Oploštělé generace 70. let institucionárně zpracované vychovaly v dementních liberálních ideologiích smart spratky, ze kterých jsou malí náckové a tato degenerace se bude každou generaci prohlubovat.

Dítě se zatím vyvíjí v těle matky v prenatální schoulené pozici a je u mobilu od svého početí, protože většina maminek jsou tupé krávy, co datlují na bříšku.
V takové prenatální pozici se pak dají ty děti najít i o dvacet let později, akorát jsou větší a mají nadváhu. Datlují. Ve čtyřiceti letech ten tvor už nenarovná záda.

Tak co s takovou demencí, kdy zrůdy ze sociální správy státu chtějí kontrolovat, jestli doma spratek nedostal naflákanou držku za drzost a pak ho za to odebírat z rodin? Nějaké divné satanistické existence chtějí doopravdy kontrolovat všechno a všechny, chtějí kyborg otroky.
A ten matroš, co je teď, ti ohavní spratkové smart osobnosti mají být první generace těch jejich otroků.

Lepší to rozsekat nějakým infernem. Vysvítit zábleskem. Vystřílet. Utopit v moři.
Snad se to stane, tomu dává jedinou záruku právě ta Galaktická federace, protože těm se podařilo zahnat Drakoniány a tím tedy definitivně podsekat exo-politickou linku tohoto NWO nacismu, západního světa a jeho "hodnot".
Takže tady na zemi zbyli tito elitní žiďáci, satanisti, nacisti a další "lepší lidé", ale už bez mimozemské podpory, tím pádem jsou bezmocní. Proti GF určitě.
Je třeba svrhnout elitní zrůdy, kteří se velice projevují čím dál jasněji, protože ze své podstaty snilé toxické nemoci ani jinak jednat neumějí a s nimi je třeba zničit i nenávratně zdegenerovaný odpad lidstva, což je nadpolovina a víc.

Proto vidím jako velice pravděpodobné třeba to stržení Británie pod hladinu Atlantiku, něco obrovského, zemětřesení, částečné kataklizma, které konečně pohřbí Evropu. Nejradši bych byla, kdyby byla Evropa zatopená obrovskou tsunami z Atlantiku, aby je to smetlo, zastavilo se to až o Alpy.
Tady by hladina řek vystoupala až na apokalyptickou úroveň, jako dítě jsem o tom měla sen, nížiny by se taky namočily pořádně, ale pak by to všechno opět odteklo.
A bylo by po Evropě. To by bylo nejlepší. Protože přitom by většina zdechla, neměli by šanci - hlavně v placaté západní Evropě.
Jde jen o to, ať je od těch degenerativních zrůd pokoj. Myslím si, že už nyní jsou ve stavu, že by se nebyli schopní bránit. Že už jsou ve stavu jako všechny tyto morbidní společnosti na konci, jako kdysi Římani a vůbec tato shnilá perverze. Kdyby na ně teď někdo naběhal jako kdysi Avaři, prostě je začal nemilosrdně likvidovat, tak se to tupé sádlo nehne a nechá se rozsekat na sračky.
Tak je podle mě na tom západní Evropa a proto si soudružky dovolují nařizovat, že ani nesmíš vychovat spratka.
Takže šup s tím do moře.
Buď Atlantik, nebo muslimský převrat, nebo velké velké asi bomby. Ale ne atomové, to GF nedovolí.

Může to být i jiný druh zbraně, třeba nějaké silné pulsy, nový druh bomby, elektrožárové zbraně, něco takového. Vidím v budoucnosti, mám takovou vizi, že Praha se dočká. Ne atomovky, ale nějaké silné rány, může být na ni použita nějaká úplně nová technologie.
Tak je to centrum žiďáckách krys a nacistických kriplů a to, co tam bydlí už zvařilo tomuto národu krev, až tak, že se začíná uvažovat i o občanské válce.
Tak snad to Rusové vylikvidují do němoty. Proč kvůli tomu ničit i zbytek země.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter