Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 24.9.
Jaromír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.9. > PřilítliMimozemšťani> 





Civilizací, které jsou schopné naflákat nevychovanému spratkovi hubu, je stále ještě dost, tak věřím, že tuto odpornou demenci, co tady žijeme, spláchnou ze světa.
Fandím jim, nenávidím Evropany.

A jejich zkurvenou žiďáckou idiocii, protože to, co se tady děje kolem spratků, já tomu děti odmítám říkat, to je neuvěřitelný.
Zažila jsem jeden rok ve školství, po konfrontaci se všemi těmi odpornými "osobnostmi", těmi neohrabanými patlalskými jedinečnými vodou nacucanými nevychovanými spratky (jak tomu má člověk říkat?), jsem se rozhodla dítě spíš nemít, protože při představě, že budu dítě vychovávat a ono z něj pak vyroste něco takovýho, nebo to bude chodit do třídy s něčím takovým a taky to bude odporný a osobnost a bude to datlovat .... ne, já jsem tam naflákala dvoum spratkům držku, do konce školního roku jsem od nich měla pokoj a protože nechci skončit ve vězení, tak jsem na školství rezignovala, zešílela jsem a začala jsem spolupracovat s GF a euro-asií na likvidaci této zkurvené společnosti.

Takže se nemůžu dočkat, až tuto patlalskou tupou dementní společnost plnou nevychovaných a hlavně děsivě neschopných dětských "osobností" něco semele na šrot.
Spratkové se mě před 10 lety ptali "a pani učitelko bude válka?" a tvářili se u toho tak ublíženě, vzhledem k tomu co to bylo za materiál a jak se chovali, že jsem jim upřímně přála, ať je a ať v ní zařvou.
Tak se třeba konečně dočkají.

Protože pokud nebude válka a ta nezničí všechny ty europánské demence a nenafláká této zrůdné společnosti držku a nepřiměje ji k obnově něčeho normálního, tak nás zaživa sežerou ty odporný nemlácený spratkové.
Většinou, když už nějaký harant přijde na svět, což je čím dál větší vzácnost, narodí se nějaké vydudané krávě a jejímu super stupidnímu partnerovi. Výjimečně jsou manželé. Většinou tak okolo 4 - 5 let věku toho dítěte se ti dva rozvedou, protože jsou prostě idioti.
Zbude jedno dítě, jedináček. Kolem tohoto odporného spratka začne rotovat celé rozdrobené příbuzenstvo. Spratek nově už nesmí být trestaný, je to doporučováno v novele. Ze spratka je bůh. Rozmazlený tupý spratek roste, do věku 5 let se mu nic nestalo, protože byl roztomilý. Ve věku 5 - 10 let se mu nic nestalo, protože byl bůh. Šťastný spratek, když mu učitelka ve škole nafláká držku, aspoň jednou jedinkrát dostal správnou zpětnou vazbu. Ale kdo se kvůli tomu bude obětovat?
A tak se ve třídě sejde X takových "osobností", odporných nezvedených lidských zrůd. Ty se potom terorizují mezi sebou, dost brutálně. Jejich pubertu odskáče X učitelů definitivní ztrátou duševního zdraví. Učitel je podrážka, dítě je bůh.

Z těch nemlácených spratků vyrůstají absolutní zrůdy, které se budou prosazovat násilněji a násilněji na úkor ostatních a nebo, jak je velice běžné, se to kolem 20 let definitivně duševně zhroutí, protože je to prostě slabá sračka nezvyklá překonávat problémy.

Zato my, mlácené vychované starší generace zvyklí podávat výkony a chovat se slušně zažijeme teror těchto odporných mláďat, ale to už budou tyto zrůdy obsedat společnost a vést ji a my budeme staří a bezmocní.
Jen ať to raději vymlátí válka, ty "dětské osobnosti". Lepší než se dožít jejich vedení společnosti.

Kupř. dřív bylo ve zvyku, že malý uřvaný harant, který si zkouší paletu a rozpětí svého hlasu, si takto může vřískat doma, na zahradě, ale ne ve veřejném dopravním prostředku, v čekárně u doktora atp.
Dnes je to běžné a všichni jsou povinni se usmívat jak dementi, když dítě vříská. Dyk je to dítě ne? Maminka tupá blbá čůza, která neví, že tohle její blbý harant nemá dělat a že nikdo není povinen toto trpět ... no jo no, však ona se na ty odporné dětičky osobnosti vaří voda. Ne všichni ty malý vodní bomby mají rádi.
Čím víc jsou chráněný, tím víc jim přeju, ať je někdo brutálně sejme, celou Evropu, ksindlparádu, demenci že to září do vesmíru.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter